Munkavállalói szerződése szerint a fővárosi önkormányzat cégeinek egyik legjobban fizetett alkalmazottja Molnár László, a BKV műszaki-gazdasági főtanácsadója, tudta meg az Index. Molnár az energiaiparból érkezett a BKV-hoz 2008. szeptember 1-jén, Kocsis István vezérigazgatói kinevezésekor. Mostanában legtöbbször az MVM Zrt. korábbi zavaros ügyeivel kapcsolatban cikkezik róla a sajtó.
Az Index információi szerint Kocsis István BKV vezérigazgató havi bruttó másfél millió forintos, évi 150 százalékos prémiummal járó fizetésétől csak hajszállal marad el Molnár László műszaki-gazdasági főtanácsadó fizetése. Molnár munkavállalói szerződése 2009. január 1-től 2013 augusztus 31-ig szól, pontosan addig, amíg Kocsis István szerződése.
A szerződés szerint a főtanácsadó alapbére havi bruttó egymillió 424 000 forint, plusz évente legalább az éves személyi alapbérének 150 százalékára jogosult. Felmondás esetén a munkavállalót 12 havi átlagkereset illeti, ami ezek szerint meghaladhatja a 40 millió forintot is. Emellett juttatásként korlátlan mobiltelefon-használat, ingyenes utazás jár a BKV járatain (a családtagoknak is).
Évi 42 milliót keres a BKV főtanácsadója
Áznak és nyomorognak az utasok az újpesti buszmegállóban
Olvasónk értelmetlenül áll ismételten a BKV intézkedése előtt. A 30/30A busz megállóját, állítása szerint véglegesen áthelyezték Újpesten az aluljáró közelébe. Az új buszmegálló szűk, nincs szélfogó és ha esik az eső nincs hová beállni az utasoknak. A régi buszmegállóban volt kiépített utasváró és nagyobb is volt, mint az új. Bízunk benne, hogy csak ideiglenes:
Kedves BKV-figyelő!
Értetlenül állok (ismételten) a BKV logikája előtt. Egyszerűen nem tudom követni.
Újpest Központban, a Szent István téren a Káposztásmegyer felé menő 30/30A busz megállóját 60 méterrel hátrább tették (menetirány szerint). Ez önmagában nem lenne nagy dolog, ha az utasokat ezzel (ismételten) nem szívatnák meg. A régi buszmegálló (aki ismeri Újpestet: a GoGo hamburgeres mellett) ideális helyen volt; volt szél fogó, elég nagy tér, hogy a felgyűlt ember tömeg kényelmesen elférjen, ha esett az eső, akkor be lehetett állni a megállóban lévő fa alá stb.
40 év múlva lesz 4-es metrónk
Legalábbis a Nemzetüdv Bizottság szerint, akik az alábbi vicces kiegészítést festették a 4-es metró egyik állomásánál lévő paravánra. Vicces, bár még igaz is lehet, főleg ha a DBR-t zsaroló Bamco tényleg kiszáll a metróépítésből.
Kocsirész, hajléktalanoknak fenntartva
Ritka, hogy a körúton a csúcsidőben olyan villamos megy, amin találni még ülőhelyet. Tegnap olvasónk nem csak ülőhelyet, egy egész kocsiszekrényt talált, ahol egy hajléktalanon kívül senki más nem utazott. Az utasokat zavarta a szag, és a csöves jelenléte, mégsem zavarta le senki. Inkább nyomorogtak a villamoson.
Megállóban hagyta az utasokat
A 105-ös busz vezetője a tájékozatlansága miatt nem tudta melyik megállóban kell megállnia, így egy másik megállóban nyitott ajtót, és a busz utasait ott tette ki. A buszra eközben egy másik (ideiglenes) megállóban vártak az utasok. Ott persze nem állt meg, így a 105-ösre várakozó emberek további 20 percet voltak kénytelenek várni a következő buszra.
Tisztelt BKV!
Ma este (2009. március 18.) az alábbi eseményeknek voltam tanúja.
Előzményként elmondanám, hogy a Béke utcát a Gyöngyösi utca és a Róbert Károly körút között újra aszfaltozzák Angyalföldön. Ezen az útvonalon jár a 105 busz, aminek több megállóját emiatt áthelyezték. A Gyöngyösi utcai végállomás felé a Béke téren a megállót előrébb helyezték.
Utolsó kommentek