Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Félmilliós szlogenpályázat

A BKV Zrt. új akciót hirdetett, melyben magánszemélyek nem, csak kreatív ügynökségek vehetnek részt. Cél: Megtalálni a BKV-ra egyáltalán nem illő, hülyék által könnyen megjegyezhető kizárólag pozitív hangvételű szlogent. (Tehát a BKV ellenőr által mondott "Járj autóval te köcsög" szlogent nem lehet beküldeni).

Sajnos a BKV és annak vezetése még mindig a kommunizmusban él. Azt hiszik, hogy a cég logójának lecserélésével, a szlogen megváltoztatásával egy jobb, használhatóbb, szerethetőbb tömegközlekedési cége lesz a városnak. Pedig nem. Nem az új szlogen, és az új logó fogja kihúzni a szarból a BKV-t, hiába adnak ki ilyen célokra felelőtlenül több millió forintot. Egyébként minek van a BKV-nak marketing osztálya, ha egy 4 szavas szlogent nem képesek maguktól kitalálni? Minek erre pályázatot kiírni, minek ezért fizetni?

Mivel a BKV-figyelő számára az utasok, a magánszemélyek a legfontosabbak, várjuk a ti ötleteiteket is! Találjatok ki egy szlogent a BKV-nak. Olyan szlogent ami a valóságnak megfelel, bemutatja a BKV jelenlegi helyzetet, az utasok véleményét helyezve előtérbe. A legjobb szlogen beküldője garantáltan egy BKV-figyelős pólót kap ajándékba! A szlogeneket a hozzászólások között várjuk :)

A BKV közleménye:

187 Tovább

Megfingatta a BKV pofátlan ügyvédjét

Olvasónk észrevétele 2008. novemberében jelent meg a BKV-figyelőn. Akkor arról írt, hogy a BKV egy kamu büntetést küldött neki, melyben felszólítják, hogy fizessen, mert elkapták a 137-es buszon. A probléma csak annyi, hogy ezt a járatot utasunk nem ismeri, volt bérlete és sosem igazolta senki, nem is magyar állampolgár. Előbb a BKV ügyvédjét kereste meg, aki csak az utas személyes adatainak kiadása után akart kommunikálni. Móni nem hagyta annyiban az ügyet, nem hagyta megát hülyére venni, ezért a fogyasztóvédelemhez fordult, és panaszt tett a BKV és az ügyvédjük miatt. Furcsa módon mindkét fél elállt a követelésről, a büntetést megsemmisítették. A levelezés előzményeiért kattints ide!

Tisztelt Ügyvéd Úr!

A mai napon kézhez kaptam az Ön által küldött.

K1174109 -es ügyiratszámú BKV pótdíj befizetésére szolgáló csekket és válasznyomtatványt.

Valószínűleg valami hiba lehet a BKV rendszerében, mert

1. a 137-es járaton soha életemben nem utaztam 2. 2005.07.05-én nem igazolhattam magam személyi igazolvánnyal, ugyanis személyi igazolványom a mai napig nincs. (Nem is vagyok magyar állampolgár) 3. BKV ellenőrökkel ugyan gyakran találkoztam, de soha senki nem igazoltatott.

Itt most felmerül a kérdés, hogy vajon hogy jutottak a BKV kezébe az adataim ha soha senki nem igazolt. Valószínűleg ha igazoltattak volna, csak útlevelet tudok felmutatni.

Mélységesen felháborít ez az eset, mert azon utasok közé tartozom, aki képes 1 megálló miatt is jegyet lyukasztani!

Tehát: A tartozásom nem ismerem el, és panaszt emelek az adataimmal való visszaélés miatt. Nem is értem, honnan van meg a nevem és a címem a BKV-nek!

Tisztelettel:

Monika F.

Tisztelt Monika F.!

Ezúton tájékoztatom, hogy bekértem a jegyzőkönyv másolatát Megbízómtól, melynek megtekintésére az irodámban van lehetőség. Ez ügyben kérem, szíveskedjen felkeresni a 1132 Budapest, Váci út 30. címen.

Amennyiben úgy gondolja, hogy nem Önt büntették meg, kérem, szíveskedjen igazoló dokumentumokat küldeni - a személyes adatokra vonatkozóan - részemre további adategyeztetés céljából.

Tisztelettel

Dr. Kováts Sebestyén László ügyvéd

Tisztelt Ügyvéd Úr!

Nagyon sajnálom, de mivel naponta dolgozom a 11-ik kerületben, munkaidőben nem tudok Önnél megjelenni és belenézni a jegyzőkönyvbe. Külön megköszönném, ha a jegyzőkönyv beszkennelt változatát átküldené az email-címemre.

Köszönettel,

Monika F.

Tisztelt Monika F.!

Tájékoztatom, hogy a jegyzőkönyvet az személyes adatok egyeztetése és annak egyezősége után áll módomban postai úton megküldeni Önnek. Kérem, szíveskedjen személyazonosságot igazoló dokumentumot küldeni részemre adategyeztetés céljából.

Tisztelettel
Dr. Kováts Sebestyén László ügyvéd

101 Tovább

„Legközelebb itthagylak a picsába”

Mit csinál az utas, ha esik az eső és a megállóban ahol áll, van utasváró pavilon? Normálisabb utasok beállnak, hogy ne ázzanak szét, többiek esernyőt nyitnak, vagy állnak az esőben. Olvasónk szemtanúja volt egy eseménynek, ahol a buszvezető majdnem a megállóban hagyta az utast, majd be is szólt neki:

Szia BKV-figyelő!

Az alábbi történetet szeretném megosztani veled. Ma (02.04) reggel utazok a buszon, (67-es) és a megszokott tempóban megyünk 45-50 km/h-val, nagy mozgás nem volt a megállókban, se a buszon. Aztán következett a MÁV-telep nevű megálló, ahol egy nő állt eléggé bent a buszmegállóban, úgy, hogy a vezető nem vette észre. Ahogy elhaladunk a megálló felén a sötétből kisétál valaki, és a busz hirtelen fékezés bekezdett. Sikerült megállnunk, az utas felszállt, és mivel én a busz elején tartózkodtam, éppen hallottam a vezetőtől a kedves szavait, amik ezek voltak: „Legközelebb itthagylak a picsába!” Nekem erről a következő a véleményem:

1) Az utasnak úgy kellett volna állnia, hogy az észrevehető legyen, igaz esett az eső. 2) A vezetőnek nem kéne ennyire felkapnia a vizet.

Ha ezek a feltételek teljesülnek, akkor ez az incidens elkerülhető lett volna.

81 Tovább

„Hívjál rendőrt te f@sszopó”

Olvasónk levideózott egy ellenőrrel kiabáló cigányasszonyt az egyik miskolci villamoson. A nő sajnos csak a jogaival volt tisztában, a kötelességeivel nem, ezért nem nagyon akart együttműködni az anyázást jól tűrő ellenőrrel. Egy utas kiállt az ellenőr mellett és rászólt a hangoskodó nőre, aki ezután elhallgatott. A videó oldalnézetben van, inkább a hangokra figyeljetek, sok látványosság nincs :)

Nem látod a videót? Kattints ide!

54 Tovább

Tiltakoznak a kihasználatlan busz miatt

A BKV rossz anyagi helyzetét figyelembe véve, saját érdekeiket is előtérbe helyezve tiltakozásba kezdtek a Budafokiak. A paraméterkönyv bevezetése óta gyűjtik az adatokat, hogy bebizonyítsák a városvezetésnek, és a BKV-nak, hogy a kertvárosban közlekedő 12-15 százalékos kihasználtságú 150-es buszra a jelenlegi formájában nincs szükség. A busz üzemeltetése környezetszennyező és egyáltalán nem gazdaságos. Az alábbi levelet küldték nemrégiben Lakos Imrének:

Tisztelt Lakos Úr!

Hivatkozással a 150-es buszjárat budafoki viszonylatában (Tanító - Pattantyús - Kapisztrán és Hittérítő utca) a Lakossági Összefogás Budafok 2008 (LOB 2008) korábban benyújtott leveleire, és a "LAKOSSÁGI TÁJÉKOZTATÓ BUDAFOK-TÉTÉNY TÖMEGKÖZLEKEDÉSE TÁRGYÁBAN" címmel készített, 2008.09.21-én átadott (BKV Zrt-nek is megküldött) tanulmányanyagra - amely tartalmazza az alternatív megoldási javaslatainkat és a korábbi mérési eredményeinket- ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy a mai napig pótlólagos közös mérésekre nem került sor (bár erre a BKV Zrt. ígéretet tett), ezért a Lakossági Összefogás Budafok 2008. megbízta a BUDAPESTI MŰSZAKI ÉS GAZDASÁGTUDOMÁNYI EGYETEM KÖZLEKEDÉSMÉRNÖKI KAR Közlekedésüzemi Tanszékét Budafok-Tétény 150-es és 250-es BKV viszonylatainak forgalomszámlálására. A tanulmányt kidolgozta Dr. Tóth János egyetemi docens / Kózel Miklós PhD hallgató

Az egyetem által készített tanulmány rámutat (mellékelve), hogy a mérésre a tömegközlekedés szempontjából a legfrekventáltabb időszakban került sor, valamint az elrendelt szmog riadó és ónos eső is emelte az utasok létszámát. Kitér tovább, hogy az általuk alkalmazott kapacításkihasználtság számításnál (4 fő/nm2 állóhely) a BKV általában magasabb értékeket alkalmaz (5 fő/nm2 állóhely esetén), ezáltal az egyetem által megadott kihasználtsági mutatók tovább romlanak mintegy 13-14%-al.

Ennek alapján

1.) Tanító - Pattantyús - Kapisztrán útszakaszon a kihasználtság csúcsidőben, tömegközlekedés szempontjából legfrekventáltabb januári időszakban, elrendelt szmog riadó és ónos eső mellett 14,09 %-os (BKV által számolva 12,26%-os) átlagosan 0,31 leszálló és 0,88 felszálló utast mértek

2.) Hittérítő úti útszakaszon (440 db áthaladás / nap) a kihasználtság csúcsidőben, tömegközlekedés szempontjából legfrekventáltabb januári időszakban, elrendelt szmog riadó és ónos eső mellett 15,05%-os (BKV által számolva 13,10%-os) átlagosan 0,31 leszálló és 1,29 felszálló utast mértek

57 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek