Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Távol vagyunk még Európától

Már ami a jegykezelést illeti. A 2-es villamoson sokszor találkozom turistákkal, akik a mechanikus lyukasztóval szerencsétlenkednek. Beleteszik a jegyet, várják, hogy történjen valami, és meglepődnek, mert a jegy ugyan olyan, mint amikor betették. Ekkor megyek én oda, és segítek neki. Turistánál hálásabb embert ritkán látni ezen a vonalon. Európa más fejlettebb országaiban a közlekedési eszközökön elektromos jegykezelő van, sőt a jegyrendszer sem ilyen elavult, mint kicsiny városunkban.

Turista jött, látott, csodálkozott, majd az ellenőrrel vitatkozott. Az itt szerzett tapasztalatait reméljük szerte-szét viszi majd a Világban. (A kép illusztráció)

Tisztelt BKV figyelő!

Egy kis rövidke történetet szeretnék megosztani a publikummal arról, hogy szegény külföldi turistát hogy lehet a legkönnyebben megbüntetni, megfélemlíteni illetve milyen jó benyomást szerez fővárosunkról!

Az egész a 19-es villamoson történt a Halászutcánál kezdődik, amikor felszállt 2 markáns ellenőr és végig mentek a villamoson, de az egyikük leragadt a velem szemben ülő angol úriembernél, aki lévén külföldi egy szót se értett abból amit a két (addigra oda jött a másik is) termetes karszalagos ember akart tudtára adni. Az angol ember azt próbálta elmondani, hogy rossz a jegykezelő, (én ekkor kapcsolódtam be, hogy fordítottam) mert az angol eddig csak a 200-as buszon és metrón jött közvetlen a reptérről a Gellért szállóig és ő csak gépi jegykezelővel találkozott és nem tudta mit kell csinálni a mi jó öreg piros lyukasztónkkal. A két ellenőr nem akarta békén hagyni, hogy ő akkor is fizesse be a büntetést, majd az angol úriember felháborodott ezen és kérte a számukat erre az ellenőrök bepöccentek és mondták neki h azonnal szálljon le (eléggé már ordítva és magyarul) és ezt elmondtam az angol embernek aki mondta hogy nem száll le mert van jegye csak nem tudta hogy ezt hogyan kell használni mert még sehol Európába nem látott hasonlót és erre megint kiakadtak a két ellenőr majd mondta az angol hogy rendőrt hív mert ez már felháborító és erre a két ellenőr kilyukasztotta a jegyét (amit útközben elvettek tőle amikor ő átnyújtotta ellenőrzésre), majd az Erzsébet híd előtti megállóba (sajnos nem tudom a nevét) leszálltak.

Sajnos ez a történet valószínű hogy elriasztott jó néhány angolt aki ismeri az úriembert és ki volt akadva (joggal) hogy ilyen megtörténhe a 21. századba és mondta is hogy kéne a járművekre ragasztani a lyukasztókhoz egy útmutatót hogy hogyan is kell használni!

ShagrathDB

52 Tovább

Kell nekünk a szövetülés?

Sok cikk volt már a BKV-figyelőn a BKV járművein lévő ülésekről. Egybehangzó véleményetek az volt, hogy a tisztíthatatlan szövetkárpitos ülések helyett ideje volna könnyebben takarítható, kevésbé fertőzésveszélyes műanyag- vagy műbőr üléseket tenni a járművekbe.
A BKV megrendelte az új metrószerelvényeket, amelyekből egyet már be is mutatattak az Alstom chorzowi üzemében. A bemutatókor a helyszínen tartózkodó Tenczer Gábor fényképén jól látható, hogy a kocsikban első osztályú piros szövetülések vannak, a kicsit kényelmetlenebb, könnyebben takarítható műanyag- vagy műbőr ülések helyett.
Összevizelt szövetborítású ülés
73 Tovább

Fizessenek a nyugdíjasok is?

Dinozzo nevű olvasónk felvetése érdekes. Véleménye szerint nem lennének zsúfoltak a BKV járatai, ha reggel a csúcsban, a járművek felét nem piacra igyekvő nyugdíjasok foglalnák el. Az idősek akkor is el tudják intézni feladataikat, amikor mások iskolában, vagy a munkahelyükön vannak. Ha sürgős a reggeli bevásárlás, akkor ők is fizessenek, ahogy mi tesszük.

Tisztelt BKV-figyelő!

 

Kicsit rendhagyó lesz a postom, de tudomásom szerint még nem volt a témáról szó a fórumon, ezért nagyon érdekelne, hogy a t. Kommentelők hogyan vélekednek az elképzelésemről.

 

Amíg az emberek nagy többsége munkába, vagy munkából igyekszik, rengeteg nyugdíjas utazik ingyen a piacra, vagy csak úgy kóricálni a városba és ezzel indokolatlan zsúfoltságot teremtenek a BKV járatain csúcsidőben (tisztelet a kivételnek). Ezért javaslom a BKV-nak, hogy hétköznap 7-9, valamint 16-18 óra között a nyugdíjasok csak érvényes jeggyel, vagy kedvezményes bérlettel vehessék igénybe a BKV járatait. Ezzel a reggeli zsúfoltság, utaslemaradás is csökkenne, a bevételek pedig – igaz csak hangyányit – de nőnének.

 

Üdv: Dinozzo

375 Tovább

Elveszti a fizető utasait a BKV

"Gyorsabban, pontosabban, takarékosabban" jeligére a BKV bevezette az új paraméterkönyvet, melynek sorra jönnek elő a hibái. Olvasónk eldöntötte, nem szórakozik többet a tömegközlekedéssel, autóra váltja a BKV-t.
Tisztelt BKV!
Pénteki tapasztalataimat szeretném megosztani önökkel, mely az is lehet, hogy az erőszakkal ránkerőltetett paraméterkönyv következménye. A leírt esemény könnyebb megértése érdekében levelem mellé képeket csatoltam.
2008. szeptember 12-én, 17:30 körül A Móricz Zs. körtérről a Mester utcáig szerettem volna utazni. A Móriczra érve tanácstalan utasokkal találkoztam, és egy nem működő visszaszámláló órával, melyből azt a következtetést vontam le, hogy az Isten tudja, mikor indul a következő villamos. A vonalon dolgozó BKV-s ismerősöm szerint az óra rendszeresen elromlik, hiába jelzik a hibát, nem javítják meg, ugyan úgy, mint a végállomás előtti lámpát illetve elektromos váltót, mely bekapcsolását követően 10 percig működik, majd kikapcsol.
Tanácstalan utasok a Móriczon
95 Tovább

I Love Paraméterkönyv

Milyen jó nekünk, hogy a BKV bevezette a paraméterkönyv második részét, mely természetesen zökkenőmentesen ment. Most már nincsenek párhuzamosan, feleslegesen közlekedő buszok. Napok óta hívogatnak ismerősök, és mesélik, mekkora káosz van. Egymás után mennek azonos számú buszok, majd 20 percig semmi. Ez a BKV fejlett közlekedési rendszere. Alant is egy hasonló történet olvasható:

Kedves BKV-figyelő!

Ma reggel háromnegyed 8 körül Kőbányán a 95-ös és a 95A buszokra kb. 20 percet kellett várnunk, viszont ez idő elteltével mindjárt három is jött, közvetlenül egymás után. Mellékelten küldök két képet, melyeken szépen látszik, ahogy egymás után, szinte teljesen üresen állnak a Kápolna utcában, a Mázsa téri vasúti felüljáró környékén kialakult szokásos reggeli dugóban.

Nem hinném, hogy ez a mostani járatoptimalizálás eredménye, mert korábban is láttam már a 95-ösön ehhez hasonlót. Mivel általában kerékpárral járok, nem is vagyok különösebben érintett, de érdekelne, hogy mi lehet az oka az ilyen feltorlódásoknak. Ha tudjátok, legyetek szívesek, osszátok meg velem.

Üdv, Zoli

69 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek