Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Ismét Nagykörút

Körülbelül 1 év telt el azóta, hogy munkába ált az első 2 Combinó villamos. Hónapokig volt hangos a média a folyamatos botrányok miatt. Hol a felső vezeték szakadt le, hol egy oszlop dőlt ki volt amikor minden jó volt, épp csak az ajtók nem nyíltak ki. Tegnap délután ismét pótlóbuszok vitték az utasokat, mert a Boráros téren tönkrement a sin egy darabja.
A probléma oka nem lehetett a nagy meleg, hiszen a hőmérséklet nem haladta meg a 30 fokot!

Az utas tájékoztatással minden rendben volt, kb. 1 percenként mondták be, hogy pótlóbuszok járnak, valamint hogy hol áll meg a pótló busz. Azt azonban nem értem, hogy egyszer miért a villamosmegállóban állt meg a busz, utána pedig miért az erre kijelölt megállókban? Az ember nem tudta hol várakozzon…

Szeretnénk magyarázatot kapni a BKV-től, hogy következhetett be a probléma? valamint szeretnénk arra is választ kapni, mikor lesz már vége a rendszeres problémáknak? Továbbá szeretnénk megköszönni azok munkáját akik a vasárnap délutáni melegben ahelyett hogy otthon a családjukkal lettek volna, mások hibája miatt dolgoztak, azért, hogy ma mindenki akadály nélkül eljuthasson a munkahelyére. Valamint a villamosvezetőknek is köszönet, akik több órán át szobroztak a villamosukban, addig míg megindulhatott a forgalom! [nézz képeket]






























27 Tovább

Nem járnak a 4-es 6-os villamosok

Cikkünk megírásának időpontjában is zajlott a munka a Boráros téren. A Moszkva térre tartó pályán gond volt a sinnel, amit kicserélnek. A pótlóbuszok az utcában elhelyezet megállókban állnak meg. Indulás előtt a BKV ingyenesen hívható zöld számán tájékozódjanak [0680406688]. Nincs információnk róla, meddig tart még a munka. (képek és egy hosszabb cikk, HOLNAP)
2 Tovább

Sofőr és a piros lámpa

Kozonithy írt nekünk egy levelet, amiben megfogalmazta a buszsofőr és a piros lámpa viszonyát. Mi is találkoztunk hasonló esettel, mikor a sofőr a sárgánál nem lassít, hanem rányomja a gázt, vagy amikor épp pirosra vált, padlógázt nyom a busznak. Természetesen nem minden sofőr ilyen, ne általánosítsunk, vannak rendes „sárgán lassító” sofőrök is, és szerintem belőlük van a több:)

Szia!

Megosztom rövid keddi élményemet. Délután busszal utaztam. Épp egy hatalmas kereszteződéshez érkeztünk (a mi 4+4 sávunkat 2+2 sáv keresztezi, kanyarodási lehetőség minden irányba adott), amikor pirosat kaptunk még a kereszteződés előtt, de a sofőrünk vagy elbambult, vagy úgy gondolta, hogy "ezen a sárgán még épp átérünk", ám azzal nem számolt, hogy viszonylag nagyobb dugó alakult ki, így a kereszteződés másik végében úgy feltorlódtak már az autók, hogy a busz nem tudta elhagyni a kereszteződést, és keresztbe elzárta az egész utat. Kb. 10 másodpercig álltunk így szerencsétlenül, de aztán csak-csak ki tudtunk csurogni, közben persze jobbról, balról kanyarodnának rá a mi utunkra, de vártak egy kicsit, nehogy elüssék a buszt...

Szóval elhiszem, hogy meleg van, és mindenki hibázik olykor, de ez azért veszélyes játék volt.

Üdv! Kozonithy
14 Tovább

Rengeteg az alkalmatlan buszmegálló

"Nincs árnyék" panaszkodott az egyik utas aki a megállóban várta velünk együtt a 4-es villamost. Sajnos sok busz illetve villamosmegálló problémája ez, hiszen a tetejük átlátszó műanyagból készült amik alkalmatlanok a árnyékolásra, sőt a még erősítik is a nap sugarait.

Ezek a megállók csak szépek, munkájukat azonban nem teljesítik jól. Egy kis árnyék van, de nem olyan, mint a régi fém tetejű megállóknál. Sőt oldaluk sincs, így télen a hideg széltől illetve hófúvástól sem mentenek meg. Meg szeretnénk kérdezni a készítőtől illetve a megrendelőtől, miért ezt a típust választották?



20 Tovább

Szaggatja az aszfaltot a metrópótló

Kedves BKVfigyelő!

A mellékelt képeket 2007. 06. 20-án fotóztam a metrópótló buszok Pillangó utcai ideiglenes végállomásán. Mint az látható, a magyar vállalatok csodálatos kooperációja újabb selejtes munkát eredményezett. Tényleg olyan nehéz lett volna a megálló részét valami keményebb burkolattal ellátni? Legalábbis olyannal, ami nem olvad meg a 40 fokon? Mondjuk a buszmegállókban egyre több helyen alkalmazott beton is megfelelt volna talán erre a célra. Így ugyanis a felső aszfaltréteg 10-20 centire felgyűrődött a buszok fékezése/gyorsulása hatására.

üdv, Greg


8 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek