Sziasztok!
Én azt tartom nagyon elkeserítőnek, hogy az ellenőrök teljesen tudatosan a turistákra mennek. Sokszor láttam sajnos, hogy a Vörösmarty téren, vagy mondjuk a Deákon már teljesen tudatosan szúrják ki a turistákat, akik talán elfelejtettek átszálláskor újra jegyet érvényesíteni. Azt is észrevettem, hogy mikor külföldről nagy táskákkal felszerelkezve jöttem meg, olyankor mindig rámugrottak többen.
üdv: 42
2007. június 18. 19:26
Ellenőr és turista
2007. június 18. 16:50
Csendélet a buszmegállóban
Szinte már minden napos látvány a hányás a buszmegállóban. Az eldobált üvegek, szétszórt csikkek, cigis dobozok látványa se riasztott még vissza a tömegközlekedéstől, de az eldobott zokni még nekem is új volt...
2007. június 18. 15:25
Végre egy pozitívum! Postán küld menetrendet a BKV!!
Hello!
Engem is altalaban kikeszit a bkv, de volt egy nagyon meglepo pozitivum:
a buszom menetrendjet ki akartam nyomtatni, de tul szeles volt, nem tudtam az istennek se kinyomtatni. irtam e-mailot a bkv-nak, hogy talaljanak mar ki vmi. jott a valasz, h sajna csak ilyen verzioban van meg nekik, de ha megadom a cimem kpostaznak egyet. es kipostaztak, tok hamar, ingyen. nem hittem el. meg az is bejon h par honapja uj buszok jarrnak nalunk (87), amin van legkondi es meg be is kapcsoljak, mindig! hihetetlen.
2007. június 18. 12:16
Lényegretörő hozzászólás a Homáron
Mint rendszeres Homár olvasó találtam egy jó kis hozzászólást az a cikk alatt, amelyet rólunk készítettek. (Itt szeretnénk megköszönni a Homárnak a támogatást és az emberek buzdítását arra, hogy látogassanak meg minket!)
Szuper ötlet az oldal!!!!
Én folyamatosan írom a békávénak az észrevételeket a bunkó-tuskó módon viselkedő sofőrök miatt(helyszín, járat, busz száma megjelölésével), de mindig egy választ kapok:
"A buszvezetőt/villamosvezetőt figyelmeztettük az utasorientált magatartás fontosságára."
Nem tudom, hogy ilyenkor tényleg szólnak az illetőnek, vagy ez csak egy ctrl c + ctrl v-vel beillesztett automatikus rizsa, amit minden hülye reklamálónak elküldenek???
Múltkor amiatt reklamáltam, hogy a villamos a pofánk előtt csukta be az ajtót a viharos-jégesős felhőszakadásban...
2007. június 18. 11:54
Vár, vár, majd becsukja...
Remek kezdeményezés ez az oldal. Jómagam nagy reklamáló, beirogató vagyok, ha nem tetszik valami a BKV-n, azonnal a BKV honlap utasészrevételek feliratára kattintok és elmesélem nekik a bánatom...
Kedvencem az a fajta villamos, troli, busz stb vezető, aki hosszasan figyeli, hogy 500 méterről rohanok a járműve után, majd odaérésemkor előttem bevágja az ajtót és padlógáz! Így történt ez kb 3 hete is, amikor az Éles saroknál rohantunk a 3-as villamos után. Rohanásunk oka az volt, hogy pont akkor kezdett el szakadni az eső. Nem kicsit, nagyon. Vihar volt, villámlott, egy idő után jég is esett. igazi nagy felhőszakadás volt. Csak mi ketten a párommal rohantunk a vili után, az türelmesen várt a megállóban, pedig már senki nem szállt le-fel. Mikor odaértünk, becsukta az ajtókat, várt még egy picit, majd husss... Közben nyomkodtuk az ajtónyitó gombot (hannoveri vili), meg vertük a vili ajtaját, hogy nyissa már ki!!!
Tényleg ítéletidő volt. De jól otthagyott, mi meg a felhőszakadásban ott vártunk majdnem negyed órát a következőre. hazaérve megszabadultunk a vizes-sáros ruháktól, egyből rohantam is a géphez, hogy írjak a mélyen tisztelt BKV-nak. Másnap meg is jött a válasz, hogy A villamosvezetőt figyelmeztettük az utasorientált magatartás fontosságára." Mindig ezt írják. Ilyenkor tényleg szólnak, vagy ez valami sablon szöveg, amit elküldenek a hülye beirogató lúzereknek?Kezdem hülyén érezni magam, hogy a havi 7350 forintomért még engem szívatnak...
Üdvözlettel:B. Orsolya
Utolsó kommentek