Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Backdoor: A busz hátulja is ugyan oda megy


A nap képét Twitteres ismerősömnek sylverrat-nak köszönhetjük, aki a pécsi 21-es buszon fotózta le az alábbi kiírást. Ez a felhívás akármelyik BKV járaton aktuális lenne, ugyanis nálunk is divat a jármű elejében vagy ajtajában megállni, hogy mások biztosan ne férjenek fel. Talán a metróra kellene a leginkább egy ilyen matrica, ahol csúcsidőben is előfordul, hogy az utasok 2-3 kocsiban nyomorognak, miközben a többi üres, tele van ülőhellyel.

36 Tovább

Szerencsére senkit sem talált fejen a lezuhanó lámpabúra


Az utasok szerencséjére nem a délutáni csúcsban, hanem éjszaka, zárás előtt esett le a Deák téri állomás egyik lámpájának búrája. Mint azt olvasónk leveléből megtudtuk, a műanyag nagy robajjal esett a földre, és szerencsére nem állt alatta éppen senki. A levél hajtás után olvasható.

26 Tovább

Ismét közterület-felügyelőket vet be a bliccelők ellen a BKV és a BKK

A főváros vezetése és a Budapesti Közlekedési Központ által kezdeményezett, majd az Országgyűlés által elfogadott törvénymódosítás alapján a budapesti tömegközlekedési eszközökön 2011. január 11-étől a közterület-felügyelők is részt vesznek a jegyellenőrzésben. A megállapodás alapján január 11-étől 3 hónapon keresztül a közterület-felügyelők - természetesen előzetes képzést követően - a BKV-ellenőrökkel közösen láttak el szolgálatot.

A közös fellépésre a Rákóczi úton közlekedő autóbuszjáratokon (így a 7, 7E, 173, 173E jelzésű autóbuszokon), továbbá 4-es és 6-os villamosok teljes vonalán került sor. Az ellenőri feladatokat továbbra is a BKV ellenőrei látták el. A közterület-felügyelők, mint igazoltatásra jogosult hivatalos személyek abban voltak a segítségükre, hogy azokat a jegy- vagy bérlet nélkül utazókat igazoltatták, akik az ellenőröknek nem voltak hajlandóak személyazonosságukat arra alkalmas, hivatalos, fényképes igazolvánnyal igazolni (így például személyazonosító igazolvánnyal, útlevéllel vagy jogosítvánnyal). Az igazoltatás megtagadása esetén pedig rendőri közreműködést kért az eljáró felügyelő, olvasható a BKK mai közleményében.

113 Tovább

Mikor rúgják ki végre a BKV táblagyárosát?

Még mindig a székében ül az a barom, aki sorra kiadja a kezei közül ezeket a hibásan megtervezett, majd hibásan kinyomtatott matricákat. Senkit sem érdekel, hogy a fizető utasok, és az adófizetők pénzét herdálja el a saját hülyeségei miatt, már hónapok óta. Majd gyártatnak új matricákat, a hülye utas pedig kussoljon és vegye a bérletet, hadd legyen miből elkészíteni ezeket a szuper tájékoztatókat. Sajnos addig nem lesz itt rend, amíg ezek a töküket vakargató osztályvezetők, irodisták felelősségre vonás nélkül ilyen szar munkát végeznek.

Nem hiszem el, hogy ezt a hibát a BKV-nál senki sem vette észre. Inkább arra tippelek, hogy látták, csak tojtak bele...

76 Tovább

Túlbonyolították a Kőbánya-Kispesti buszközlekedést?

Olvasónk, Norbert szerint a BKV túlbonyolította a Kőbánya-Kispesti buszközlekedést, emiatt a menetidők megnőttek. Szerinte a forgalmat nem a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre vezető úton Ferihegyi Repülőtérre vezető úton kellene elvezetni, hanem a párhuzamos Vak Bottyán utcán. Hogy miért gondolja így, azt az alábbi levélből megtudhatjátok.

Kedves BKV-figyelő!

Ahogy olvastam a blogot, nem foglalkoztatok eddig a Határ út-Kőbánya-Kispest körüli helyzettel. Nos én most emiatt, és leginkább felháborodásomban írok. Ugyanis olyan rendszert alakítottak ott ki, ami úgy tűnik, mintha szándékosan akarnák megnyújtani a menetidőt és lassítani a forgalmat.

25 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek