Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

„Elvágom a torkod, ha még egyszer meglátlak erre” –üvöltötte a barátságos ellenőr

Olvasónk a napokban a 28-as villamoson utazott. Három ellenőr ment oda hozzá, és kérték a jegyét, bérletét. Az utas szóvá tette, hogy a hajléktalanok mellett csak úgy elsétáltak, megkérdezte, hogy őket miért nem ellenőrzik? Ebből lett a vita:

Kedves BKV-figyelő!

Olyan esetnek voltam főszereplője a napokban, melyet ha nem magam élek át, el se hiszek.

Történt, hogy tisztes állampolgárként, bérlettel a zsebemben felszálltam a 28-as villamosra, mellyel a Blaha Lujza térig szándékoztam menni, ott pedig úgy terveztem, átszállok a 4-es vagy a 6-os villamosra a Moszkva tér felé.

39 Tovább

Miért nem saját magán kezdi meg a spórolást a BKV menedzsmentje?

"Gyerekek, szar helyzetben van a cég. Lemondunk a prémiumokról és a fizetésünk egy részéről, ha ti is lemondotok a béren felüli juttatások egy részéről." -vajon, ha a BKV vezetősége így adja elő a "megszorító csomagját" akkor is sztrájkolnának a járművezetők? A vezérigazgató és a többi vezető könnyen dönt a kisemberek, a fizikai dolgozók pénzéről, hisz ők havi több millió forintot visznek haza, ezen felül prémiumokat is kapnak, csak tudnám, hogy mire fel, hisz a BKV veszteséges, a csőd szélén áll évek óta. Alább a BKV premizálási és jutalmazási rendszeréről olvashattok.

Ez a Vezérigazgatói Utasítás érvényben van, tehát a csoportvezetőtől "felfelé" eszük ágában sincs lemondani semmiféle plusz juttatásról a BKV-nál! Csak a melósok szívnak, akik ugyanolyan csórók, mint az utasaik... -írja Olvasónk

57 Tovább

Az NKH jelentése a BKV buszok állapotáról

Demszky Gábor illegális vadsztrájknak nevezte a BKV buszgarázsaiban az elmúlt napokban történteket. Kocsis István, a BKV vezérigazgatója feljelentést tett rongálás és a közlekedés veszélyeztetése miatt, valamint kijelentette, hogy a BKV nem oázis. Mi pedig utánanéztünk valóban rossz-e a BKV buszok állapota.

"Micsoda kérdés? Persze, hogy az"- vághatja rá a kedves olvasó. Úgy tűnik ezt a tényt azonban néhányan hajlamosak nagyon figyelmen kívül hagyni. De mi történik valójában? A BKV és az érintett szakszervezetek nem tudtak megállapodni egy új kollekítv szerződésben, ami azt jelenti, hogy január első munkanapjain már a munka törvénykönyve szerint dolgoznak a BKV-sok. Ez viszont lényegébe szigorúbb, körültekintőbb eljárást követel meg a dolgozókól. A közlekedési vállalat vezetői azt szerették volna elérni, hogy csökkentsék a fizetés melletti juttatásokat, ezt azonban elfogadhatatlan a szakszervezetek számára, és már korábban jelezték, a kollektív szerződés hiányában borulhat a menetrend. Ez bekövetkezett, ám felmerül a kérdés, valóban ennyire lesújtó-e a buszok állapota, vagy csak szőrszálhasogatásról van szó.

44 Tovább

BKV-figyelőn a lista: Erre van 20 perce a buszvezetőnek

Jármű átvételkor minden járművezetőnek meg kell győződni arról, hogy a busz amit átvesz, vezetni fog, az nem hibás, közlekedésre alkalmas. A buszokat egy lista alapján nézik végig. A buszvezetőnek 20 perce van a hibakeresésre, az alábbi lista szerint. Ha hibát talál (rossz a kijelző, rossz a világítás, stb.) a jelenlegi szerződés szerint nem állhatna forgalomba a járművel:

139 Tovább

Előállították Szalainé Szilágyi Eleonórát

Házkutatást tartott Szalainé Szilágyi Eleonóra lakásán és elő is állította a BKV volt humánpolitikai igazgatóját a rendőrség. A gyanú szerint Szalainé csalt, amikor 86 millió forint végkielégítés és nagyjából 10 millió forint egyébb jutattás felvétele után is havi átlag 2,5 millióért tovább dolgozott a BKV-nál.

Házkutatást tartott Szalainé Szilágyi Eleonóra lakásán és előállította a BKV volt humánpolitikai igazgatóját a rendőrség. Különösen nagy kárt okozó csalás gyanújával hallgatták ki.

56 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek