Délután a http://bkvfigyelo.blog.hu oldalon olvastam, hogy két metrószerelvény Kőbánya-Kispesten intim közelségbe került egymással - magyarán összeütköztek. A zasszony' hármas metrózik is hazafelé, így gondoltam felhívom a BKV információt, ugyan mondják már meg, hogy jár-e a metró, vagy mondjam Neki, hogy kerüljön? Nem tudtam meg, mert az állomás az adott melléken nem volt kapcsolható. Érdekes, mindig ez van, ha fel akarom hívni a BKV-t. Nomindegy, most nem ez a lényeg....
...hanem, hogy miközben a BKV honlapon az ügyfélszolgálat teleonszámát kerestem, olyat láttam, ami után sokáig csak néztem magam elé : a BKV Superbrand lett. A definíció szerint "Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújt, amit a vevők elvárnak és elismernek". Nomegaztán azt is, olvastam, hogy "Több mint tízezer márkából a zsűri döntése alapján összesen 400 nyerte el a Superbrand titulust".
Nem akarok olyan hülye kérdéseket feltenni, de szerinetek igaz-e, amit a definícióban írtak, hogy "saját területén kitűnő hírnevet szerzett". Vagy mit gondoltok a "A fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújt, amit a vevők elvárnak és elismernek" kijelentésről ?
Forrás: http://crashblogja.blog.hu
BKV, a superbrand
Összeütközött két metró
Szia BKVfigyelő!
Ma körülbelül 15 óra körül Köbánya Kispest végállomáson két metró összeütközött, állítólag mind a kettő egyszerre indult el. Az elmondások szerint a 3. vágányon álló metró szabad jelzésre tért át a 2. vágányra. A második vágányon lévő metrószerelvény pedig tilos jelzésre indult a kocsiszinbe. A kocsiszini vágányokon nincs AVR szőnyeg. Az autóstop ugyan megfogta a szerelvényt de már későn.
Üdv: Slider
Hőség a metrón
Sziasztok!
Több ismerősöm véleményét továbbítom nektek, érdekelne más nézete is a témában:
Ne legyen fűtés a metrón - de legalábbis ne ennyire
Lehet, hogy vitaindító vélemény, lehet, hogy "van akinek semmi nem jó", mégis úgy gondolom, hogy a metrókon ne legyen fűtés. Már most nagyon meleg van a szerelvényeken. Alapeset: Delikvens elindul munkába-iskolába-ügyetintézni. Kint hűvös, rajta meleg ruházat, kabát. Felszáll metróra, jellemzően tömeg. Ezen felül a táska, a kapaszkodás, helyhiány is akadályozza, hogy alig 10-20 percért levesse a kabátját. Hát kabátban izzad a jól fűtött metrón. Majd leszállva huzatban, utcán megfázik. Ha abból indulunk ki, hogy MINDEN metróutas az utcáról jön, jól felöltözve október-március között, akkor a 25 fokra fűtés nemhogy felesleges, de bosszantó...
Mit gondoltok?
T
Felfelé haladva...
Egy kedved olvasónk hívta fel a figyelmünket egy BKV közleményre, melyben az olvasható, hogy az utasbarát intézkedés jegyében, két mozgólépcső viszi a felszín felé az utasokat a Ferenc körúti metróállomásról reggel.
Felfelé haladva...
Újabb utasbarát intézkedést vezet be a BKV Zrt. a 3-as metró Ferenc körúti állomásán
A reggeli csúcsidőben minden perc számít. Tudja ezt Társaságunk is, ezért lehetőségeinkhez mérten igyekszünk minél több időt megspórolni utasaink számára.
A reggeli torlódások kiküszöbölésére október 1-jétől, hétfőtől az utasok kényelmének érdekében a Ferenc körúti metróállomáson hétköznapokon reggel 8.00 és 9.00 óra között egy helyett kettő mozgólépcső szállítja az utasokat a felszín felé.
Ezen túlmenően más állomásokon található mozgólépcsők menetrendjét is megvizsgáljuk, mely vizsgálat eredményeképpen további hasonló módosításokra is sor kerülhet.
Budapest, 2007. szeptember 28.
Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Mi egy kicsit tovább mentünk, belegondoltunk, milyen közlemények jöhetnek még:
- A Tátra villamosok belsejébe légkondicionáló, illetve új, kárpitozott ülések kartonpapírból készült ÉLETHŰ másait helyeztük el az Önök komfort érzetének növelése céljából!
- Csuklós buszaink hátuljában ún. Adventure parkot rendezünk be, ahol életveszélyesnek tűnő helyzetekben próbálhatja ki magát a vállalkozó szellemű utas.
Ha odacsuk az ajtó
Néhány napja kaptam egy levelet egy BKV utastól, aki metrón próbált utazni. Azóta megküldte a BKV-s válasz levelet is, így teljes a kép.
Tisztelt BKV ügyfélszolgálat, Tisztelt BKV figyelő, Tisztelt Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület!
Az alábbi történetet szeretném megosztani Önökkel, illetve a lent feltett kérdéseimre választ kapni írásban.
Mások okulására szeretném ezt az esetet a nyilvánosságra hozni, hogy, ezzel is a közösségi közlekedés fejlődését elősegítsem, s annak színvonala emelkedjen. Mert ha nincsenek ilyen esetek, egyre több utas elégedetten veszi igénybe a BKV szolgáltatásait.
Nem nagy történet a következő, de azért sok mindent elárul arról, hogy milyen is a közösségi közlekedés hazánkban. Hétvége, szombat dél környéke, Örsvezér tere a helyszín pontosabban metróállomás. Metrózni akartunk a kedvesemmel, s meg is kíséreltük a felszállást egy járműre. Viszonylag közel a bejárathoz, tehát a "kukac" utolsó szerelvényébe akartunk belépni, elkezdett becsukódni a metró ajtaja pont akkor amikor a jármű belsejébe szerettünk volna lépni.
Utolsó kommentek