Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Miért járnak gyorsbuszok 21 óra után?

Mi értelmük van az este 9 óra után szinte üresen járó gyorsbuszoknak? Két-három E-jelű busz is elszáguld a megálló mellett, mire jön egy "sima" busz is, ami megáll:

Kedves BKV-figyelő!

Naponta olvasom a blogodat RSS-en és nagyon hasznosnak találom, bár nem nagyon veszem észre, hogy a BKV illetékesei megszívlelnék vagy figyelembe vennék az itt felmerült problémákat.

Nekem csak egy kérdésem lenne: Este 21:00 után miért kell piros buszoknak járniuk? Rendszeresen közlekedem a Dózsa György út és a Kerepesi út kereszteződésénél. És igen érdekes, de inkább bosszantó azt látni, hogy két, három gyors (csuklós) busz is elmegy szinte üresen mire érkezik egy sima busz.

21 Tovább

Duplán fizettetnék be az utassal a büntetést

Olvasónk csak akkor bliccel, amikor nincs lehetősége jegyvásárlásra. Ha a megállóban van automata, vagy a zsebében talál egyet, akkor lyukaszt. Ha ellenőrrel találkozik, akkor is megpróbál jegyet venni, ha nem sikerült, jön a büntetés. Ezzel a felfogással nem muszáj egyetérteni, bár valahol igaza van.

Büntetéseiből szép kis adósság gyűlt össze, de a nagy részét már befizette. Egyik nap betegen, szöszmöszmackóban vette át a BKV egyik ügyvédének levelét, melyből megtudta, még mennyivel tartozik. Az érdekesség az, hogy olyan büntetést is behajtanának rajta, amiket már rég befizetett egy másik ügyvédi irodánál.

Tisztelt BKV-figyelő!

Tegnap délután furcsa látogatóm volt. A vasárnap délutánt, szipogva, influenzától lázasan a "karantén" kanapén töltöttem, amikor is a kaputelefon csörgése riasztott (na mit felejtett itthon az asszony?). Gyanútlanul felvettem és egy sejtelmes férfihang a nevemen szólított, majd közölte, hogy lezárt borítékot hozott, erre, névre. Sok minden megfordul ilyenkor az ember fejében, amíg a "futár" megérkezik (lifttel, az elsőre…)-" családi tragédia, rendőrség?

119 Tovább

Nem lehet állva utazni a Volánbusz expressz járatán

Ezért akinek nem jut ülőhely, azt a buszvezetők nem engedik felszállni. A buszvezető múltkor azt mondta, hogy reggel megbüntették százezer forintra, van még 6 ülőhelye, aki felfér, elviszi, a többiek meg várják meg a következő buszt. A kérdés csak az, hogy azon lesz-e hely?

A poszt nem kapcsolódik a BKV-hoz, mégis a blogon a helye. Ha téged zavar a blog témájától elütő poszt, kérjük lapozz tovább.

Kedves BKV-figyelő!

Egy olyan problémát szeretnék ismertetni veletek, ami nem csak engem érint. Manapság egyre többen járnak fel Székesfehérvárról Budapestre dolgozni. A 17 órási buszon eddig nagyon sok utas volt, rendszerint már a Népligetben nem volt ülőhely. A hétfői nap (december 7.) folyamán a buszsofőr a következőket közölte velünk: reggel megbüntették 100 ezer forintra, mivel expressz járat, álló utast nem szállíthat, így van még 6 ülőhelye, aki felfér, elviszi, a többiek meg várják meg a következő buszt.

60 Tovább

„Miért nyitottad ki az ajtót b.meg?” -kérdezte a kulturált buszvezető

Olvasónk még mindig nem érti, hogy a 144-es busz vezetője miért szólt, és mutatott be neki vasárnap este, hisz semmi rosszat nem tett, csak figyelmes volt. Direkt ott nyitott ajtót, ahol nem ült senki, hogy az indulásig ne fázzanak az utastársai:

Kedves BKV!

Mindjárt a levelem elején szeretném leszögezni, hogy nekem soha egy rossz szavam nem volt a BKV ellen, inkább próbáltam keresni benne a pozitívumokat, noha azért valljuk be volna mit kritizálni. Viszont ami ma délután történt velem a buszon, teljesen kihozott a sodromból.

Egy 22 éves nő nemű személy vagyok, semmiképp sem egy 15 éves huligán, azokkal szoktak hasonló hangnemet megütni (persze az sem mindig jogos). A vasárnap (dec.13.) 18:27 perckor induló 144-es buszra (rendszáma BPI-922) szerettem volna felszállni az Örs Vezér téren. Hideg lévén, teljesen érthető és kedves módon a busz összes ajtaja (4 db) zárva volt. Láttam, hogy emberek többnyire csak a busz leghátsó részében ülnek, és hasonló figyelmességből hát úgy döntöttem az első ajtót fogom kinyitni és felszállni. Felszállás után hátrafelé vettem az irányt, és amikor a harmadik ajtó körül jártam, két fiatalember kinyitotta a leghátsó, negyedik ajtót is és felszálltak.

111 Tovább

Ellopták a karbantartásra szánt pénzt a BKV-nál

Ahogy néhány héttel ezelőtt írtuk, tényleg érik egy metró-tragédia. A fővárosi politikusok és a BKV vezetői az elmúlt években több tízmilliárd forintot talicskáztak ki a közlekedési vállalattól, és ennek eredményével minden nap találkozunk. A cég ezután járatokat csökkentett és elvont több milliárd forintot a karbantartástól. Jelenleg ott tartunk, hogy se alkatrészre, se szerszámokra nincs pénz. A karbantartás teljes hiánya eddig csak a buszokon és a villamosokon volt érezhető, de az utóbbi időben a metró is egyre sűrűbben meghibásodik, leáll, elfüstöl, kigyullad.

Alant két utasészrevételt olvashattok. Az első levél írója egy világítás nélküli, a második szerzője pedig egy két állomás között füstölni kezdő metrón utazott:

Kedves BKV-figyelő!

A BKV már nagy szintű spórolásba kezdett. Olvasva naponta a Metropolt, minden nap legalább három hirdetés van feladva vagy épp tönkrement köszörűgépet adnak el vagy rossz írógépet, minap használhatatlan villamost, darus kocsit, 405-ös Ikarust. A legújabb, ami szintén szívderítő azaz elcseszett munkaruhák eladása, nagytételben. Mégis kifizették, és most próbálnak túladni rajta. Arra várok, hogy Eleonóra lepedő nagyságú bugyijait mikor értékesítik dedikálva.

146 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek