Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Meddig szórakoznak még a Szentendrei HÉV kijelzőivel?

Olvasónk levelet írt a BKV-nak a Szentendrei HÉV vonalán lévő kijelzők miatt, amik rendszeresen meghibásodnak. A cégtől azt a választ kapta, hogy a kijelzők jelenleg próbaüzemben működnek, ezért hibásodnak meg rendszeresen. Az utas szerint elfogadhatatlan, hogy ennyi pénzért ilyen sokáig szórakoznak egy ennyire egyszerű rendszer kiépítésén. Magánvállalatoknál ugyanis fele ennyi idő alatt bevezetnek egy teljes vállalatirányítási rendszert, éles üzemben.

Tisztelt Keresztes Attila Úr!

Kissé nevetséges lassan két év után azt állítani, hogy próbaüzemben (nem)működnek a szentendrei HÉV vonalán a kijelzők.

Fele ennyi idő alatt egy nagy cégnél bevezetnek egy teljes vállalatirányítási rendszert, éles üzemben!

Önök szokás szerint nyilván nem veszik figyelembe az utasok véleményeit, és nem nézik meg saját szemükkel az erdményeket. Semmi nem változtat azon a tényen, hogy a nem táblás, hanem kijelzős rendszer nappal, napos időben nem használható!! Az Ön helyében nem hivatkoznék az új metró szerelvényekre, hiszen azok alig közlekednek a föld felett, és ha igen, akkor is mindegy, mert csak egy járat jár arra, senki nem fogja nézni a külső kijelzőt!

Üdv: Magyar Éva

20 Tovább

Megtudtuk, hogy mennyit fizetett a BKV a színészeknek

Pár napja írtam egy levelet a BKV vezérigazgatójának. Arra voltam kíváncsi, hogy a 7-es buszokon és a Combino villamosokon hallható "színészhangos" utastájékoztatásra mennyi pénzt fizettek ki, mennyi pénzt vettek fel a színészek a munkáért. Mivel ezek közérdekű adatok a BKV-nak kötelessége beszámolnia arról, mire is szórja el az adófizetők, az utasok pénzét. Előbb a BKV válaszát, majd alatta a levelemet olvashatjátok:

Tisztelt Gál Mihály!

Köszönjük Társaságunk Vezérigazgatójának címzett levelét.

Társaságunk illetékes területének tájékoztatása alapján az alábbiakban közöljük a színészhangokról kért információkat.

5 színésszel kötöttünk szerződést néhány viszonylaton található megállók neveinek rögzítendő formában történő felmondására. A szerződő felek egyszeri 300.000 Ft+Áfa megbízási díj összegben állapodtak meg. Társaságunk a létrejött mű jogdíját 5 évig terjedő felhasználási jog fejében egyösszegű 700.000 Ft kifizetésével megvette. A hangrögzítés, és az utómunkálatok társaságunk saját stúdiójában készültek. Tehát összesen a költség, melyet Társaságunk kifizetett, 5 millió forint volt.

152 Tovább

Nagyobb figyelmet fordítanának a turisták tájékoztatására

Nem könnyű Budapesten turistának lenni. Ha valaki egy másik városból, országból, földrészről, vagy bolygóról idetéved, akkor szinte semmilyen tájékoztatást nem kap arról, hogy mit merre talál, és az tömegközlekedéssel hogyan közelíthető meg. Csak hosszas kutatómunka árán tudják meg, hogy olyan turisztikai látványosságok, mint a Vár, a Parlament vagy a Citadella stb. hogyan közelíthető meg a BKV járataival. Sajnos a járművek utastájékoztató rendszere sem tud más nyelven, csak magyarul (kivéve a reptér buszt), így ha a turista meg is találta a keresett járatot, azon utazva nem tudja, hogy hol kell leszállni róla, mert ilyen tájékoztatást nem kap.

A BKV-nál végre felismerték a hibát. Az Utaskapcsolati osztály egy koncepciót készített az idegen nyelvű tájékoztatásról, melyet az osztályvezető továbbított nekem véleményezésre. De nem csak az én véleményemre kíváncsi, hanem a tiétekre is, ezért én a koncepció alapján néhány bekezdésben összeszedtem, hogy szerintem milyen lenne a megfelelő, turistákat tájékoztató rendszer. Nektek annyi a dolgotok, hogy az én verziómat véleményezitek, kiegészítitek. A BKV utaskapcsolati osztályán figyelik a hozzászólásokat, írjátok őket bátran! :)

161 Tovább

Ezért megérte új kijelzőt venni

Olvasónk a szentendrei HÉV-en utazik rendszeresen. A HÉV megállóiba korszerű kijelzőket telepített a BKV még tavaly. A megállóhelyek többségében működik rendesen, ám a Kaszásdűlő megállóban hónapok óta csak a "Kérjük figyelje a menetrendet" szöveg olvasható. Az utas észrevételét továbbítottam a BKV Utaskapcsolati osztályának. Várjuk a választ.

Kedves Mihály!

Alkalmi olvasója vagyok csak a BKV-figyelő blognak, lehet hogy volt már ez a téma, akkor tekintsd semmisnek a levelem. Bár ez esetben érdekelne, volt-e hivatalos reakció rá.

Tavaly valószínűsíthetően súlyos milliókért a szentendrei HÉV vonalán kicserélték az információs kijelzőket. Amit a régi tudott: - a menetrend szerinti következő járat kiírása - analóg órával mutatta az időt

Amit az új tud: - MENETREND SZERINT mutatja a következő járatot (ez is megérne egy misét a 21. sz-ban, hol itt a hozzáadott érték, aktuális szerelvény érkezésének pontos ideje) - digitális órával mutatja az időt

25 Tovább

„Később nem tudnál jelezni, baszd meg?” –kérdezte a buszvezető

Nem irigylem azokat, akiknek ismeretlen vonalon kell utazniuk. Velem is megesik, hogy egy megbeszélésre, találkozóra olyan járatokkal megyek, amikkel még sosem utaztam. A legtöbb helyen a buszvezetők nem mondják be a következő megállók neveit, vizuális tájékoztatás is hiányos. Így mindig később szállok le, vagy életlenül olyan megállóban is jelzek, ahol nem szeretnék leszállni.

Olvasónk édesanyja a 277-es buszon a rossz helyismeret miatt későn jelezte leszállási szándékát, ezért a buszvezető kiabálni kezdett vele:

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

A mai napon (május 27. szerda) az Örs vezér tere felé menő 277-es járaton egy igen érdekes "élményem" volt. Édesanyámmal a buszról a villamosra akartunk átszállni. Mivel ritkán utazunk a vonalon, a megállókat sem ismerjük. Eredetileg az Örsön szálltunk volna át, de menet közben láttuk, hogy a Gyakorló köz megállóból egyszerűbben eljuthatunk a villamoshoz. Anyukám a megálló előtt 20-25 méterrel - akkor született az ötlet, hogy itt jobb átszállni - nyomta meg a leszállás jelzőt. A busz kicsit erősebb fékezéssel - nyilván a kicsit kései jelzés miatt - meg is ált a megállóban.

120 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek