Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Lezavarta a buszról a tájékozatlan utast

Utálok idegen vonalakon utazni, mert a legtöbb esetben nulla utastájékoztatással találkozom. Jó előre felkészülök, nehogy meglepetés érjen. Viszek magammal térképet, kinyomtatom a menetrendet, stb. De így is van, hogy rossz helyen szállok le, vagy rossz megállónál nyomom meg a gombot, mert a buszvezető a megállók nevét képtelen bemondani. Olvasónk is rossz helyen nyomott gombot, és a buszvezető leszállította a buszról, mondván ha jelzett, akkor szálljon is le:

Tisztelt BKV-figyelő!

Ami velem történt egy fél órája, valószínűleg semmilyen következménnyel nem fog járni az illető BKV alkalmazott szempontjából, mégis leírom, mert valószínűleg sokunkkal előfordult már hasonló eset.

Az éjszakai 948-on jöttem haza (szeptember 15, 2009), aki utazott már vele tudja, hogy a Dél-pesti autóbuszgarázsból indul, a másik végállomáson (Csepel, Hollandi út) azonban csak megfordul, nem várakozik semennyit. Ezért nehéz megmondani, hogy melyik busszal mentem, de valószínűleg, ami a Hollandi útról éjjel 2-kor indul. Ezt azért is mondom, mert nem tudtam megnézni sem a busz, sem a buszvezető hölgy azonosítószámát.

126 Tovább

Pótlóbusz, vagy inkább semmi – avagy visszafejlődik az utastájékoztatás

Néhány hete örömmel írtam arról, hogy a BKV-nál elindult valami, többek között az utastájékoztatás is fejlődött. Aztán kipattant a botrány, először Kocsis MVM ügyei miatt, majd jött Szalainé akit a többiek követtek. Cégen belül elkezdődött a kisemberek cseszegetése, elküldték a szóvivőket, átalakítják az egész utaskapcsolati osztályt. Mindeközben az utasokról, az utasok tájékoztatásáról elfeledkeztek:

Tisztelt BKV figyelő!

2009.09.05-én Budapesten számos forgalmi korlátozás volt érvényben. Délután a 4-6-os villamos vonalán szerettem volna eljutni a Nyugatiig. A Blaha Lujza téren bemondták a villamoson, hogy innen villamospótló busz közlekedik tovább. Ennek megfelelően átmentem a megállóba, ahol rajtam kívül még 30-40 ember várta a buszt.

44 Tovább

Hiába várta a buszt, kiderült, nem is arra jár

Olvasónk hiába várta a 212-es buszt majd' 1 órán keresztül a BAH csomópontnál, a Kongresszusi Központ megállóban, ahol a busz menetrendje ki van téve, kiderült, a busz nem is áll meg abban a megállóban, a menetrendet mégis kitette valaki. Menetrend és utastájékoztatás tekintetében a MÁV sincs a toppon, ezt a MÁV-figyelőn elolvashatod, ha ide kattintasz!

Tisztelt BKV, kedves olvasók!

2009. 09. 05.-én a BAH csomópont (Kongresszusi Központ) névre hallgató megállóban vártuk a 212-es autóbuszt, menetrendje ott volt a többi közt, így joggal gondolhattuk, hogy a busz érkezni is fog. Ez természetesen nem történt meg, így egy óra várakozás után érdeklődtünk a telefonos ügyfélszolgálatnál, ahol azt a választ kaptuk, hogy a buszok rendben közlekednek, nem volt járatkimaradás.

49 Tovább

A tájékoztató szerint akart utazni, széttépték a jegyét

2009 elejétől a metrón lyukasztott jegy 60 percig érvényes, és átszállásra is feljogosít, amennyiben az utazásunk nem haladja meg az előbb említett 1 órát. Sok a kavarodás a jeggyel kapcsolatban, ugyanis a BKV tájékoztatója nem egyértelmű, ha szó szerint értelmezzük a metrón utazás megszakítást követően is érvényes. (Tehát leszállunk a metróról, elmegyünk vásárolni, majd visszaszállunk). Egyszer már jeleztük a cégnek, hogy hibás a tájékoztató, akkor javították is, de nem írták újra, csak néhány felesleges szót kitöröltek belőle, viszont így megint félrevezető. Lássuk, milyen panaszt kaptam:

Tisztelt BKV-figyelő!

A mai nap folyamán kisföldalattin utaztam az Oktogontól a Vörösmarty térre. a jegyet 15 óra 52-kor kezeltem az Oktogonon, majd a Vörösmarty téren 16:32-kor megpróbáltam visszaszállni, ahol a jegyellenőrök egyrészt nem engedtek felszállni, mondván a jegyem nem érvényes, valamint miután kértem, hogy adják vissza a jegyemet, széttépték és közölték, hogy nem adják vissza, mert lejárt.

1.) A vonaljegyen és az önök honlapján az alábbi tájékoztatás szerepel: "Az érvényesség időtartama alatt a metróhálózaton belül (ideértve a földalattit is) átszállásra jogosít. A jegyet a metrón és a földalattin az utazás megkezdése előtt, a többi közlekedési eszközön a felszállás után kell érvényesíteni. Bélyegzős érvényesítés esetén a kezeléstől számított 60 percig jogosít utazásra."

59 Tovább

Szavaztak az olvasók, angolul beszél a Combino

Néhány hete a BKV kikérte a BKV-figyelő olvasóinak véleményét arról, hogy milyen legyen a turisták tájékoztatása, legyen-e angol nyelvű bemondás, és ha igen, akkor hol. Rengeteg hozzászólást írtatok akkor, amit a BKV illetékesei elolvastak, és ennek alapján megindult a fejlesztés. (Ezt a posztot ide kattintva újból elolvashatod). Több olvasó is jelezte a hétvégén, hogy angolul hallotta beszélni a körúti villamosokat. Ez is ennek a fejlesztésnek a része. Íme két levél, és egy kritika:

Hello!

Tudom, hogy sok levelet kapsz, így csak egy mondat: nem tudom, mióta, de tegnap már biztosan bemondták a színészek angolul is a metróátszálllós állomásokat. "The next stop is Blaha Lujza tér, you can change to metro line 2" jelleggel.

Üdv, TG

62 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek