Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Jelölik a menetrendben, de mégsem jön alacsonypadlós busz

A menetrendben azért kell jelölni, hogy mikor jön alacsonypadlós busz, hogy az idősebbek, a babakocsis anyukák és a kerekesszékkel közlekedők meg tudják tervezni az útjukat. Olvasónk az elmúlt időben mindig alacsonypadlós buszhoz ment ki, de egyszer sem jött:

Helló BKV-figyelő!

Igazából nem lesz ez egy nagy poszt, nincs benne sem verekedés, sem egyéb izgalmas - ugyanakkor kicsit már felháborítónak találom, hogy a BKV mennyire magasról tesz a saját munkatársai által készített menetrendre.

Küldtem már neked pár posztot, főként az akkor még terhes Feleség szenvedéseiről a BKV járatain. Most kiköltöztünk Lakihegyre, s most már Feleség nem terhesen, de egy hét hónapos kis gyerkőccel szeretne néhanapján közlekedni. Tényleg nem túl gyakran, eddig még nem is akart elindulni hosszabb utakra, ugye, még nehéz belőni, hogy mikor lesz éhes a pici, meg ilyenek.

79 Tovább

Három éve képtelenek megjavítani a kijelzőt a HÉV megállóban

Valaki nagyon sok pénzt zsebre rakott a HÉV megállókban lévő kijelzők felszereléséért. A fejlesztés maga jó, hisz a menetrend olvasása nélkül tudnánk, mikor jön a következő vonat, de az indulási idő helyett azt a nagyon hasznos információt írja ki, hogy "Figyelje a menetrendet!". A hiba a Szentendrei és a Csepeli HÉV vonalán is megtalálható.

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Nem tudom, Önök illetékesek-e a kérdés megválaszolásában, vagy sem. Ha nem így lenne, kérem, hogy továbbítsák levelemet az illetékesnek.

Csepelen, a Tanácsház téren lévő HÉV megállóban évekkel ezelőtt felállításra került két ledes kijelző/információs tábla, ami az utasokat hivatott tájékoztatni. Én korábban ritkán, mostanában viszont minden nap ott szállok fel a HÉV-re, és feltűnt, semmi más nem látható a kijelzőn, mint: "Kérjük, figyelje a menetrendet!" Ez az elmúlt 3 évben folyamatosan így volt.

32 Tovább

Külföldi példára fejleszthetnék az utastájékoztatást

Az utóbbi időben annyi BKV busz szabadult el fékhibák vagy a járművezetők felelőtlensége miatt (sosem tudjuk meg melyik az igaz), hogy a BKV-nak ideje lenne külföldi példára az utastájékoztató rendszerbe beleírni a „Bocsánat” vagy a „Sorry” feliratot, ahogy az a lenti képen is látható. Nem kerül szinte semmibe, és nagyon jó gesztus lenne a balesetet szenvedettek felé, és akkor is jól jönne, amikor egy jármű a karbantartás hiánya miatt lerobban.

29 Tovább

Rossz tájékoztatás, szétszórt milliárdok

Olvasónk 12 pontban foglalta össze a panaszát és észrevételeit a céggel kapcsolatban. Megemlíti a rossz utatájékoztatást, a szétszórt milliárdokat és külföldi példákat ír, hogy lehet ezt másképp is csinálni. Ha a BKV a tanácsadásokra és a végkielégítésekre költött milliárdokat az utasokra (étrsd: takarításra, karbantartásra) fordítaná, messze nem lenne ennyi probléma a BKV-val. Mindenki döntse el, egyetért-e vele.

Tisztelt BKV-figyelő!

Nagyon örülök, hogy rátaláltam blogjára, ahol a BKV-val kapcsolatos észrevételeket gyűjti, hiszen számtalan bejelentéssel éltem az ügyfélszolgálat felé, amire mindig kaptam érdemtelen válaszokat.

Észrevételeim az alábbiak:

1/ A buszok vezetői nincsenek tisztában a kettős megállók jelentésével. Az a korábban érkező busz véletlenül sem várja be a közvetlenül mögötte érkezőt, hogy lehetőséget adjon az utasoknak az átszállásra, hanem azonnal húz ki a megállóból, az utasa csak várakozzék. Pld. Bah csomópont 8,112,40-es buszok, valamint a Sasadi úti megálló minden érintett buszjárata.

61 Tovább

Turisták tájékoztatása nálunk, és máshol Európában

Amikor a turisták lehúzásáról van szó mindig előkerül 1-2 hozzászóló, aki a hazánkba látogatókat hülyézi le, mert "mielőtt idejött a turista, miért nem tájékozódott az itteni dolgokról". Valószínűleg azért, mert a társaság nem tájékoztat megfelelően. Olvasónk megnézte, hol, milyen információt találnak a turisták és úgy látja, hogy Budapesthez hasonló nagyvárosok közlekedési cégei nagyon szép és használható weblapokat működtetnek. Van olyan, ahol a jegyérvényesítés menetét fényképeken mutatják be, de akad olyan is, ahol kikalkulálhatod, mennyit fogsz költeni, ha megadod mennyit fogsz utazni, és a legolcsóbb jegyeket ajánlják. Van még hová fejlődünk:

Szia!

Na ez hosszú lesz, 3 napi hideg élelem javasolt az olvasáshoz. Olvasgattam a blogon, hogy mennyire "okosak" az emberek (legalábbis velem együtt imádnak okoskodni), és a turisták mennyire ostobák, hogy nem tájékozódnak az utazási feltételekről, mielőtt nekiindulnak a BKV-val való katasztrófa-közlekedésnek. Kicsit összehasonlítottam 1-2 nagyváros közlekedési társaságának honlapját a mi szeretett és közkedvelt válllalatunk honlapjával, és a rajta megtalálható információ-tartalommal. Bevallom, nem voltam túl alapos, van nekem jobb dolgom is, de ez már annyira idegesített, hogy néhányat tanulmányoztam. Bár az igazat megvallva a BKV kicsit elszállt a feltételek taglalásánál, így már az elején nagyon elment a kedvem az olvasástól.

40 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek