Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Túlbonyolították a Kőbánya-Kispesti buszközlekedést?

Olvasónk, Norbert szerint a BKV túlbonyolította a Kőbánya-Kispesti buszközlekedést, emiatt a menetidők megnőttek. Szerinte a forgalmat nem a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre vezető úton Ferihegyi Repülőtérre vezető úton kellene elvezetni, hanem a párhuzamos Vak Bottyán utcán. Hogy miért gondolja így, azt az alábbi levélből megtudhatjátok.

Kedves BKV-figyelő!

Ahogy olvastam a blogot, nem foglalkoztatok eddig a Határ út-Kőbánya-Kispest körüli helyzettel. Nos én most emiatt, és leginkább felháborodásomban írok. Ugyanis olyan rendszert alakítottak ott ki, ami úgy tűnik, mintha szándékosan akarnák megnyújtani a menetidőt és lassítani a forgalmat.

25 Tovább

Elindult a budapesti Google Transit

Végre! A BKK és a Google együttműködésének köszönhetően a mai napon Budapesten is elindította a Transit szolgáltatását a keresőcég. A szolgáltatás a Google Térképbe épült bele, így ha rákerestek egy adott pontra, nem csak a megállók pontos helyét találjátok meg, hanem a következő indulási időpontokat is, és megtervezhetitek az utatokat is. A szolgáltatás számítógépen és telefonon is egyaránt elérhető! Teszteljétek, próbálgassátok, és írjátok meg a tapasztalataitokat a kommentek között.

22 Tovább

Kukába dobott milliók: megválik a saját utazás tervezőjétől a BKV

Kukába kerül a BKV internetes utazástervező programja, de aligha zokognak tömegek az összebuherált szoftver búcsúztatásán. A program ugyanis túl sok bosszússágot okozott a felhasználóknak, akik a BKV internetes oldalán próbálták megtudni, hogyan jutnak el busszal, metróval, villamossal legegyszerűbben úti céljukhoz, -olvasható a Blikkben.

A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) most a világ legnagyobb internetes cégére, a Google-ra bízza egy új program fejlesztését - tudta meg a Blikk. Ennek lényege, hogy hamarosan egy New Yorki és egy budapesti lakos is ugyanazon az internetes felületen tudja megnézni, hogyan juthat el legegyszerűbben a város egyik pontából a másikba.

39 Tovább

BKV buhera: villamospótló buszok közlekednek


A fenti képet látva az egyik szemem sír, a másik pedig nevet. Egyfelől elképesztő, hogy a XXI. század Budapestjén ilyen utastájékoztató rendszer működik, másfelől pedig öröm, hogy egyes BKV-s kollégák vették a fáradtságot, és ahelyett, hogy tojtak volna az egészre, tájékoztató lapot készítettek a tanácstalanul bolyongó utasoknak. Persze lehet azt mondani, hogy nem lehet minden helyzetre előre táblát és matricát nyomtatni (nem is kell), de a nagyobb tereken már régóta üzemelhetnének különféle vizuális táblák, amik az ilyen esetekben tájékoztatják az utasokat a villamospótlásról.

23 Tovább

Nem válthatták vissza a turisták a rosszul kiadott BKV-bérletet

Olvasónk a Blaha Lujza téren vásárolt bérletet, akkor lett figyelmes arra, hogy a mellette lévő ablaknál turisták veszekednek a jegypénztárossal. Mint kiderült, a vita tárgya két rosszul kiadott BKV-bérlet volt. A turisták Budapest kártyát kértek a pénztárostól, de az 24 órás jegyet adott helyette. Ezzel még nem is lenne akkora probléma, csakhogy a turisták a szelvények kifizetése és átvétele után hiába jelezték a hibát, a BKV-s nem volt hajlandó kicserélni a bérletet.

Még szerencse, hogy a külföldiek időben észrevették a hibát. Ellenkező esetben "szemét mocskos bliccelőnek" lettek volna kikiáltva másnap, és még a pótdíjat is ki kellett volna fizetniük.

A turisták végül egy külföldi párnak adták el a 24 órás jegyüket, a Budapest Kártyát azonban ezután sem tudták megvenni. Mint kiderült, sem a Blahán, sem az Astoriánál nem volt belőle egy darab sem. Üdvözlet a budapesti valóságban!

Tisztelt BKV-figyelő!

Kérem, hogy ha van rá módjuk, az alábbi történet kapcsán felmerülő kérdéseimre válaszoljanak, vagy juttassák el a BKV-ügyfélszolgálatára.

A mai napon (2011.06.11) a Blaha Lujza téri metróállomáson vásároltam teljes árú bérletet 12:17-kor, az ott kapott blokk szerint. A szomszédos pénztárnál veszekedésre, majd kiabálásra lettem figyelmes. Két külföldi veszekedett a pénztárossal, majd az időközben kihívott őrrel is. A vita elfajult, és kiabálás lett belőle, felmerült az is, hogy rendőrt hívnak. Az őr azonban meglátta, hogy figyelem a vitát, és megkérdezte, hogy tudok-e angolul, tudok-e segíteni. Én azt feleltem neki, hogy igen, és megpróbáltam közvetíteni a két külföldi és a BKV alkalmazottai között.

67 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek