Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

"Hát mi most szállunk le"

Kedves Figyelő!

Már egy ideje olvasó vagyok és gondoltam megírom a ma reggeli észrevételemet. Ma (2008.04.04) reggel felszálltam a Gödöllőre menő HÉV-re, majd 10 perc múlva felszállt kb. 4-5 "kisebbségi" egyén hográszbotokkal (nem akartam túlzottan végigmérni őket), akiket lehetetlen volt nem nem észrevenni, tekintve, hogy a felszállásuktól kezdődően hangosan tárgyalták meg a dolgaik. A dolguk az az volt, hogy egyikőjük a többi bajtársának ecsetelte, miképpen fogja (idézem) "megölni", "szétverni", "sz*rá ütni" a haragosát, majd áttért arrra, hogy de hát ő nem sz*rozik, megy és felgyújtja rá a házát. A többiek bőszen helyeseltek. Kerepes előtt 09:30-kor odaért hozzám az ellenőr, mindenki okés, majd odaért a társasághoz: - "Jegyeket, bérleteket" - "Hát mi most szá'unk le".-válaszolták- Majd tovasétált az ellenőr.

A kérdésem a következő: Én, mikor 14 éves voltam és előszőr utaztam le Gödöllőre, az ellenőrtől vettem jegyet, majd mikor Gödöllőről visszafelé is tőle akartam venni jegyet, miért mondta azt, hogy ilyet nem lehet? Miért mondta, hogy vagy fizessek 2000-et neki helyben vagy többet máskor csekken? Akkor nekem az ellenőr felvette az adataim és azt mondta menjek vissza Cinkota állomásra délután a pénzzel. Nekem miért nem lehetett leszállni? A gyerekekkel mernek keménykedni az ellenőrök és betartatni a törvényt (bár ki tudja hova ment az a 2000 forintom így visszagondolva), de másokkal nem. A 14 évest lehet megfuttatni, a kisebbséget nem. Az ellenőr kártyájának számán 04 volt feltűntetve.

Ui: Mindenkivel szemben tartsák be a törvényt vagy senkivel szemben sem. Köszönettel:

FallingStar
41 Tovább

"Vegyék igénybe a metrót, az pontosan jár"

Vasárnap volt egy felhívás. Arra kértünk titeket, hogy küldjetek beszámolót, hogyan közlekedtetek a sztrájk napján, milyen élményekben volt részetek. Sok levelet kaptunk, ebből az egyik legrészletesebbet olvashatjátok el most. Köszönjük Sólyomnak.

Tisztelt BKV-figyelő!

Szeretném összefoglalni mi is történt 13:00-kor és után, saját tapasztalatom szerint:

12:59, Ecseri út - Metrómegálló: Kisebb tömeg várakozik az aluljáróban. Az ajtókat kinyitják, mindkét irányban várakozik 2 üres metró.


13:00: Elindulnak a metrók


13:01: A következő metró 2 perc múlva érkezik...

36 Tovább

Paraméterkönyv: Észrevétel

Tisztelt Döntéshozók!
 
A 2008-s Paraméterkönyv tervezete drasztikusan lerövidítené a Káposztásmegyer, Óceánárok utca és a Keleti-pályaudvar között közlekedő gyors 20-as busz útvonalát. A tervek szerint az új végállomás a Béke utcánál lenne, tehát az új útvonal az eddigi mintegy 40%-ára csökken. A járat kiváltására lényegében nincs tervezet a paraméterkönyvben. Nem ez az egyetlen az Újpest tömegközlekedését sújtó ötletek között: emellett a 30-as busz útvonala szintén lerövidül, a 14-es villamos pedig ritkábban fog járni.
 
Káposztásmegyeri lakosként a gyors 20-as busszal járunk munkába feleségemmel a Róbert Károly körúti, valamint a Hősök terén lévő megállóig. Vidéki kiszállásokkor a Keleti pályaudvarról induló hajnali vonathoz ugyanez a járat, átszállás nélkül visz el.

A Paraméterkönyvben foglaltak megvalósítása ellen a következő érvek szólnak:

1. A piros 20-as jelenleg gyűjtőjáratként Káposztásmegyerről és egész Újpestről gyűjti össze az embereket. Folyamatosan telik meg, csúcsidőben néhány megállón belül tele van, és ez az állapot fennmarad a Keleti pályaudvarig. Előfordul, hogy a káposztásmegyeri végállomástól számított második megállóban már nincs szabad ülőhely, a busz Újpest-Központ környékére érve általában már teljesen tömött, állóhely is alig van. Ugyanezeket az állapotokat látom a mellettünk elhaladó 30-as buszokon is, tehát csúcsidőben mindkét járat folyamatos kihasználtsággal üzemel, a kihasználatlanság tehát nem lehet érv az útvonalrövidítés és ritkítás mellett.

2. Ugyanígy nem tartható az az érvelés, hogy az útvonalának megváltoztatásával párhuzamosság megszűntetéséről van szó, hiszen sem a piros és fekete 20-as, sem a 20-as és a 14-es villamos útvonala nem párhuzamos.

3. Nem igaz, hogy kevesebb lesz az átszállás: a tervezet alapján három-négy átszállás kellene ahhoz, hogy valaki az Árpád-út környékéről, az Izzó-lakótelepről, a megyeri részről vagy Káposztásmegyerről bejusson a Hősök tere vagy a Keleti-pályaudvar környékére. Ezt eddig egyetlen járattal, átszállás nélkül el lehetett érni.

4. A megmaradó, bár más útvonalat követő járatok (pl. 14-es villamos) még zsúfoltabbá válnának, különösen úgy, hogy azok számát is ritkítani tervezik.

5. Káposztásmegyer dinamikusan növekvő lélekszámú terület, a Káposztásmegyer II.-n épülő lakóparkok és más fejlesztések egy ésszerűen kiépített és nem egy leépített közlekedési rendszert igényelnének. Tehát a növekvő lakosság mellett akarják lecsökkenteni a környék tömegközlekedését.

6. A csökkentés sokakat fog gépkocsiba kényszeríteni, még jobban megnövelve a Váci út forgalmát, újabb dugókat és növekvő környezeti terhelést okozva.
 
7. Káposztásmegyeren és Újpesten iskolák és óvodák tucatja veszi igénybe a 20-as járatot, ezzel jutnak be a Hősök terére a múzeumokba és az Állatkertbe. A 20-as megszűnésével-lerövidítésével ellehetetlenítik ezt, hiszen gyerekcsoportokkal nem lehet többszöri átszállásos túrákat tenni. Mindez többezer újpesti óvodást és iskolást érint.

8. Az Árpád út környéki lakótelepen élők csak nagy kerülövel fogják tudni elérni a Szakorvosi Rendelőintézetet, ami lehetetlen sok idős, nehezen járó ember számára.

Lehetségesek olyan változtatások, amelyek költségmegtakarítást hoznak, ugyanakkor nem verik szét az alapvetően működő közlekedést:

1. Napközben (10-15 óra között) ritkábban járó, vagy a csuklós helyett egyes buszok.

2. A kora reggeli és késő esti órákban, valamint hétvégén a csuklós helyett egyes buszok.

Kérem, hogy a fentieket figyelembe véve gondolják újra a 2008-as paraméterkönyvet, és álljanak el a 20-as busz útvonalának módosításától.

Budapest, 2008. március 23.

Tisztelettel: Thúry László, régész
77 Tovább

"Ülj le a seggedre, köcsög!"

Tisztelt szerkesztőség!
 
Sokat olvasok fórumokat, azonban csak most jutottam el oda, hogy billentyűzetet ragadjak én is. A BKV részére az alábbi mailt voltam kénytelen küldeni.
"Tisztelt" BKV!
 
Tegnap (III. 17) este a 8-as busz vonalán utaztam, azonban a Gazdagrétről a tájékoztató jellegű menetrend szerint 19:50-kor induló busz jó 5 perces késéssel érkezett. Mivel siettem, ezért a forgalommentes esti órán érthetetlen volt a késés.
 
A buszra felszállva az órámat feltűnően néztem. Erre a buszvezető a mikrofonba, mindenki számára jól hallhatóan megkérdezte "Új órád van gyerek?".
 
Előre mentem tisztázni a dolgot, amire minősíthetetlen hangnem és szóhasználat volt a válasz, amit az "ülj le a seggedre köcsög" zárt a buszvezető részéről.
 
A végállomásig, a MÁrc. 15-e térig utaztam, rettegve, mivel a tetemes késés miatt valószínűleg ámokfutóként vezetett a sofőr.
 
A busz száma 13-36 volt.
 
A cégemtől minden hónapban megkapom a havi bérletet, így soha nem potyázom, havonta fizetek a "szolgáltatásért". Úgy gondolom, hogy ez az eljárás és hangnem megengedhetetlen egy szolgáltatást végző cégtől (akit jelen esetben a buszvezető képviselt.
 
P.D.
223 Tovább

Anyátok büszke lehet rátok

Detti küldte nekünk ezt a két képet, melyet a Combino villamosok egyikén készített. Remélem, hogy Jónás Laura, Balogh Erik, Lopocsi Alexandra, Erdélyi Zsanett, Lopocsi László, Balogh Gabi és Jónás Alexandra szülei nagyon büszkék gyermekeikre.

A másik képet hajtás után nézhetitek meg.

129 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek