Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Fojtogatta az ellenőr a leszálló utast

Olvasónk reggel a 61-es villamos megállójában egy dulakodásnak volt a szemtanúja. Egy jegy nélkül utazó srác le akart szállni a következő megállóban, az ellenőr hagyta is, de "társa" (akinek nem volt karszalagja) utána eredt, és lökdösni, fojtogatni kezdte. Az utasok nem nézték ezt jó szemmel, a már induló villamosról többen is le akartak szállni, ezt látván az ellenőrök elszaladtak:

Tisztelt BKV-figyelő!

Ma reggel (09.15.) szem-, és fültanúja voltam egy újabb "ellenőri" túlkapásnak, ami mélységesen felháborított.

07:40 körül utaztam a 61-es villamossal Hűvösvölgy irányába, amikor a Völgy utcai megállóban 2 igencsak feltűnő személy szállt fel. Egyikőjük ~190 cm magas, 40-es éveiben járó, ránézésre úgy 130-140 kg-os, a másik ~185 cm, 20-es évei elején járó, 100-110 kg-os, kopasz, feltűnő aranylánccal és fekete napszemüvegben. Rövidesen az idősebbik elővette karszalagját (valamint az arra tűzött igazolványát) és elkezdte a jegyellenőrzést. A fiatalabb eközben mozdulatlanul álldogált a kocsi végében.

410 Tovább

Ingyen jobb szolgáltatást nyújthatna a BKV?

Budapesten fut néhány reklám busz, melyeken ingyen utazhatunk. Olvasónk is utazott egy ilyen buszon, és azt tapasztalta, hogy a busz műszaki állapota megfelelő, tiszta, kényelmes. Vajon érdemes lenne a BKV összes buszát hirdetésekkel telepakolni?

Tisztelt BKV-figyelő!

Az elmúlt napokban tapasztaltam Budapesten, hogy egy két vonalon megjelent egy körberagasztózott csuklós Ikarus. Mint azt megtudtam, ez egy reklám busz, mely ingyen viszi néhány vonalon az utasokat.

Utazván ezen a buszon, azt tapasztaltam, hogy a busz műszakilag egyben van, nem recseg, nem robban le, belülről a buszok tiszták, nincsenek szétvágva, összefírkálva az ülések benne, és a buszon utazó biztonsági őrök, illetve a sofőr nagyon kedvesek és segítőkészek.

Ez egy nagy ragasztó gyártó cég bérelt reklám busza, melyet körbe ragasztottak az említett ragasztó szalaggal, ezáltal nagyon feltűnővé vált. A sofőrtől megtudtam, hogy ezt a buszt rendszeresen használják, ennek ellenére jó állapotban van, kora ellenére.

M. Ádám (egy utas)

85 Tovább

Pénzhiány miatt döcögnek a villamosok

Nincs Pesten olyan villamosvonal, amelyik ne szorulna rá egy nagyobb karbantartásra, síncserére. A lassújelek száma napról-napra nő, egyre több helyen, egyre lassabban mennek a villamosok. Olvasónk levelet írt a BKV-nak, melyre azt a választ kapta, hogy kevés a pénz. Ez ugye az elmúlt hetek hírei miatt is vicces:

Kedves BKV-figyelő!

Napi rendszerességgel járok az 1-es és 21-es villamossal, és szerintem borzalmas állapotúak a sínek. Még két-három éve írtam a BKV-nak egy levelet hogy a 21-es villamos(akkor még 30-as) majdnem végig 10-15 km/h sebességgel közlekedik a Gubacsi úton. Akkor azt a választ adták, hogy pénzhiány miatt csak a fő vonalak tudják felújítani, és a kevesebb utast szállító járatokra csak ritkán jut pénz. Azóta a 21-es villamoson több felújítást végeztek, aminek örülhetünk mert a Gubacsi úton Könyves Kálmán körút és FÉG megálló között elfogadható sebességgel tudnak közlekedni a villamosok, kivéve a Koppány utca és Földváry utca közötti 1 megálló, ahol 20km/h a korlátozás.

66 Tovább

Megszűnő járatok, több várakozás, több átszállás

Olvasónk nem érti, hogy a BKV milyen logika alapján szünteti meg és ritkítja járatait. Az idei paraméterkönyv bevezetésekor is olyan buszjáratot szüntettek meg, ami kihasznált volt, és amit az utasok szerettek. Mióta nincs 256-os busz, sok utas csak három átszállással éri el az orvosi rendelőt is:

Kedves BKV-figyelő!

Vajon milyen utasszámmérés alapján találják ki az újabb és újabb paraméternek nevezett járatmegszüntetéseket és ritkításokat? Pl. az 256-os busz egy gyors, népszerű járat volt. jól kiegészítette a lassú, a lámpák és sűrű megállók miatt felgyorsulni se tudó villamost. Megszüntették. Most, aki a Nyéki útról el akar jutni a körzeti kapás u.-i rendelőbe, háromszor szállhat át.

79 Tovább

Pótlóbusz, vagy inkább semmi – avagy visszafejlődik az utastájékoztatás

Néhány hete örömmel írtam arról, hogy a BKV-nál elindult valami, többek között az utastájékoztatás is fejlődött. Aztán kipattant a botrány, először Kocsis MVM ügyei miatt, majd jött Szalainé akit a többiek követtek. Cégen belül elkezdődött a kisemberek cseszegetése, elküldték a szóvivőket, átalakítják az egész utaskapcsolati osztályt. Mindeközben az utasokról, az utasok tájékoztatásáról elfeledkeztek:

Tisztelt BKV figyelő!

2009.09.05-én Budapesten számos forgalmi korlátozás volt érvényben. Délután a 4-6-os villamos vonalán szerettem volna eljutni a Nyugatiig. A Blaha Lujza téren bemondták a villamoson, hogy innen villamospótló busz közlekedik tovább. Ennek megfelelően átmentem a megállóba, ahol rajtam kívül még 30-40 ember várta a buszt.

44 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek