Nyáron BKV-zni olyan, mint körfűrésszel dugni, mondták már többen. Sorra kapom a képeket és a leveleket a lerobbant buszokról, felpúposodott sínekről, egyéb hibákról. Sajnos visszaüt, hogy a BKV menedzsmentje fejlesztés és karbantartás helyett reklámokra, szolgálati autókra, végkielégítésekre, magas fizetésekre és tanácsadásokra költi el a pénzt.
Most útközben két lerobbant buszt is láttam egymáshoz igen közel. A Kosztolányin egy piros 7-est, a Közvágóhídnál pedig egy 23-as busz adta meg megát. A villamospótlón persze megint nem ment a klíma, így 50 fok volt:)
Aki teheti a melegben üljön be egy kollégája mellé az autóba, ha ez megoldható, vagy sétáljon egyet, ha árnyékos az útvonal. Mindenesetre kerüljétek a BKV-t, mert kiszámíthatatlan!
Már kedden elétek tárjuk a hét képeit, és videóját egy régebbi képpel együtt.
Szinte használhatatlan a BKV
Nem csak az utasokat szívatja a BKV
Tisztelt Hagyó Miklós Úr! tisztelt ügyfélszolgálat!
BKV dolgozók panaszát ritkán tolmácsolom Önök felé, ugyanis a BKV-figyelő elsősorban utaspanaszok publikálására szolgál, de most kivételt teszek. A napokban megkeresett egy BKV-s ismerősöm, és villamosvezetőként véleményt mondott néhány villamosvonalról, többek között a 30-asról is. Járművezetőjük megmutatta többek között a 10 km/h sebességkorlátos szakaszt (Határ út – Timót utca), melyet a blogon is bemutattunk, illetve mutatott egy elektromos váltót, melyet a BKV Zrt. lassan fél éve nem képes megjavítani. Emiatt, ezt az elosztóváltót a villamosvezetőknek kézzel kell átállítani a Nagysándor József utcában, mely esős időben igen kellemetlen, ugyanis csapóváltó lévén az olajos vizet a villamosvezető ruhájára csapja, bárhová álljon is szerencsétlen.
Az elektromos vezérlést többször bekapcsolták már, de 1 maximum 2 óra múlva le is állították. Nem csak a járművezetőnek kényelmetlen a váltóállítás, az utasoknak is plusz várakozás, illetve késés. A villamosnak ezen a szakaszon egyébként 5 km/h lassújele van.
A pontos helyszín: XX. került, Nagysándor József utca, 30-as és 52-es villamos találkozása.
Véleményem szerint a Fővárosnak nem csak az utak, hanem a villamosvágányok felújítása is feladata lenne, ha másképp nem is, kizárólag erre fordítható támogatást kellene adni a BKV számára. A villamosvezetők pontosan tudják, melyek azok a szakaszok, melyek már rég felújításra szorulnak, de észrevételeiket sajnos senki nem hallgatja meg. A BKV a körúton kívül szinte egyik villamosvonallal sem foglalkozik. Ideje lenne végre elkezdeni a villamospályák rekonstrukcióját, mert több vonalon buszok, autók előzik meg a villamosokat, így pedig nehéz népszerűsíteni a BKV-t, és a kötött pályás közlekedést.
Kérem, hogy bejelentésem alapján kezdeményezzenek vizsgálatot, javítsák meg a hibás váltót és pályaszakaszt.
Nem tudott járni, a BKV szerint még is bliccelt
Tisztelt BKV figyelő!
Még 2008 március 03-án kézhez kaptam egy levelet amiben a BKV azt állította, hogy még 2007 novemberében jegy nélkül utaztam a 6-os villamoson. Ez nekem elég képtelen hazugság, mivel,
1) 2007 novemberében elszakadt a bokaszalagom és elég nehéz lett volna közlekednem, mivel nekem Gyálról kell bejárnom Hűvösvölgybe iskolába. 2) a 6-os villamost nem is használom, mivel az nekem teljesen kiesik.
Ezért írtam egy levelet a tisztelt BKV-nak március 6-án hogy nem ismerem el a jogsértést. A választ ma 2008. június 19-én kaptam meg. Amit mellékelve csatolok a levelemhez. A gond itt is az, hogy meg sem említi, hogy kivizsgálták volna az esetet ellenben kapok egy 125.435 Ft-ról szóló számlát, hogy fizessem azt be, erre személyes egyeztetésen kerülne rá sor. Engem életem során összesen kétszer büntettek meg, egyszer azt helyszínen kifizettem és egyszer, mert nem volt nálam a diákom, mivel azt akkor még nem kaptam kézhez, azt másnap kifizettem az Akácfa utcában ami 2000 Ft volt. Tehát nem értem, hogy én hogy kaphattam ezt a számlát erről az összegről. Másrészről ugyanez történt a barátnőmmel is.
Még hány emberrel fog ez a szemét cég ilyen eljárásokat kezdeményezni míg végre történik valami. Ez az egyetlen mód, hogy pézhez jusson a BKV... nevetséges.... Én úgy gondolom, hogy a BKV csak úgy találomra kiszed embereket, hogy kicsit pótolj a hiányzó büdzsét, ami a vezetők zsebébe vándorol végkielégítés címén.
Tisztelettel: Péter
A levélhez mellékelt képekért (levelekért) kattints ide és ide!
Száguldás a 30-as villamossal
Aki a 30-as villamos közelében lakik, és van egy kis esze, az már autóval jár, nem villamossal, mert ez a budapesti villamosvonalak közül az egyik legelhanyagoltabb. A vonal legrosszabb része a Szabadkai út és a Timót utca között van. Ezen a közel 1,5 kilométeres szakaszon végig 10 km/h sebességkorlátozás van, mely azt jeleni, hogy a villamost szinte gyalog is le lehet előzni. Készítettem erről két videót nézzétek meg, csak vigyázzatok, a második végére be ne aludjatok! :)
Hülyeségnek nincs határa
Meg sem lepődök. Nincs egy hete, hogy bemutattunk két kis hülyegyereket, akik a 14-es villamoson az ütközőn utaznak (többek állítása szerint rendszeresen), ma jött a hír, többek kívánsága teljesült, ugyanis az egyik leeset és súlyosan megsérült. Jó szünidőt kívánunk neki! Előző cikkünkből vett kép után az Index mai cikke olvasható.
Súlyosan megsérült az a 10 éves gyerek, aki pénteken leesett a 14-es villamos ütközőjéről, írja az MTI. A gyerek a Lehel téri végállomásnál kapaszkodott fel a jármű hátsó ütközőjére, nem sokkal később, a Lőportár utcánál azonban leesett onnan. Győrfi Pál, a mentőszolgálat szóvivője azt közölte: a gyermeket súlyos koponyasérülésekkel szállították az Országos Baleseti és Sürgősségi Intézetbe.
Utolsó kommentek