Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Villamosvezetői forgalmi teszt

Már többen is küldtetek nekem egy feladatsort, melyet eddig nem tettem ki. Most úgy érzem, hogy itt az idő a publikálásra. Reméljük, hogy a villamosvezetők nem veszik komolyan ezt a kis kérdőívet, és értik ők is a viccet.

Üdvözöljük a BKV Villamosvezetői forgalmi tesztjén! A vizsga helyes kitöltői továbbmehetnek a gyakorló központunkban, ahol is sikeres szereplés után munkalehetőséget nyerhetnek a BKV ZRt.
soraiban.
 
 
Kérjük karikázzák be a helyes választ!
 
1. A járatsűrűség 3 perc. Az Ön előtti szerelvény 8:00-kor indul, hánykor kell Önnek indulnia?

A.) Majd a kávé után. B.) 8:23-kor. C.) Hamá’ nagyon dörömbölnek az utasok.
 
2. Ön a 4-es szerelvényt vezeti. Észreveszi, hogy a pályán üzemzavar
miatt szerelvény vesztegel. Mit tesz?


A.) Félrerántom a kormányt azt’ kikerülöm. B.) Ipszilon fordulatot veszek, majd a kocsiszínbe hajtok. C.) Fél órát várok zárt ajtókkal, közben a mikrofonba káromkodom.
 
3. Észreveszi, hogy a megbeszéltek ellenére a 6-os járat vezetője (a
Köcsög Béla) időben indult. Hogy reagál?


A.) Bedobom a páleszt, amit az öltözőszekrényben rejteget. B.) Üldözőbe veszem a 4-essel, s a Margithídon előzésbe kezdek. C.) Defektet színlelek és elengedek még három 6-ost.
 
4. Menőnek akar tűnni Klárika előtt és kilőni a zöldnél. Mit tesz, mikor
vált a lámpa?

A.) Hirtelen balra tekerem a kart. B.) Hirtelen jobbra tekerem a kart. C.) Össze-vissza kapcsolgatok mindent, mint egy lengyel sci-fiben. D.) Rájövök, hogy még nem engedtem fel az áramszedőt, így köhécselve
megteszem.
 
5. Ha már tagja lenne a drimtimnek, mivel növelné a csapatszellemet?

A.) Elmennek Bélával hajnalban felsővezetéket lopni. B.) Kettőnkön szemléltetném Klárikának a szerelvények egymásba csatolását. C.) Minden civilt avval hitegetnék, hogy igenis nagy munka azokon a keskeny kis síneken végigegyensúlyozni egy ilyen hatalmas járművel.

6. ESSZÉ. Írja le, hogyan képzeli el egy átlagnapjanak csúcspontját!
Ötletadás:

A.) Halálra ijesztettem 6 gyalogost amikor az utolsó pillanatban csengettem rájuk a megállóban. B.) Klárikával minden találkozásunkkor egymásra indexelünk a kreszt figyelmen kívül hagyva. C.) Egy út során sikerült lefényképeznem a visszapillantómban 8 kilogó lábat, 2 gyerekfejet, 12 hosszúkabát csücsköt, 4 aktatáskát. D.) Megin´ beszóltam a hácsó kocsiban a cigányoknak. E.) 12 perc késéssel indultam, mer’ pisálni voltam, majd a megállóknál az arcommal közlekedési dugót színleltem.
26 Tovább

Parasztnak hi-tech

A graffitis banda ismét megmutatta magát. Reménykedtünk benne, hogy a villamos kisiklatás után egy kicsit meghúzzák magukat a férgek, de ezeknek semmi sem szent. Természetesen a hülyék megint a neten dicsekednek a képekkel. (halkan jegyzem meg, hogy a képek valószínűleg ugyan azzal a géppel készültek, mint annak idején a 14-es villamos szétverését bemutató kép)




212 Tovább

Füvesített pálya

A galambos cikknél Al nevű kommentelő bedobott egy képet, melynek egy kicsit nagyobb teret szeretnék adni. Hónapokkal ezelőtt mi is beszéltünk már a füvesített sínpályáról, melynek ötletét akkor támogattam, és azt mondtam, hogy nem kell mindent negatívan fogadni, biztos vigyázni fognak majd rá az utasok. Hát, meggondoltam magam.


71 Tovább

Ne csak az utakra költsön a főváros

A fővárosi önkormányzat utakat újít fel milliárdokért, sokszor megkérdőjelezhető minőségben, miközben a közvetlen mellette fekvő villamosvágányokat érintetlenül hagyja, mondván annak felújítása a BKV hatásköre. A főváros állítólag előnyben részesíti a tömegközlekedést és annak fejlesztését, a BKV a kötöttpályás közlekedés mellett kampányol. Így? Meglátásunk szerint a fővárosnak igenis segítenie kellene a BKV-t az infrastruktúra fejlesztésében. Nem csak utakat, hanem villamosvágányokat, jelzőberendezéseket is fel kellene újítani és nem kizárólag a Nagykörúton, hanem a „mellékvonalakon” is. Hiszen a kötöttpályás közlekedés nem lehet addig versenyképes, mind az egyéni, mind az autóbuszos közlekedéssel szemben, ameddig ténylegesen nincs előnyben részesítve. A képek egy része a 28-as villamos végállomásán készültek és ezek csak töredékei annak a sok pályahibának, ami a budapesti villamosvonalakon fellelhető.

Az 5 km-es sebességkorlátozás például több éve kint van. Meddig lesz kint? Valóban mindenért a BKV a felelős? Mindenre a BKV-nak kell előteremtenie a szükséges anyagi forrásokat mindenre, mindig?

További képek:



62 Tovább

Egy új állatfaj: A cigiző utas

A héten azt ígértem, hogy több cigizős buszvezetős minőségű post nem lesz. Többen ezt félreértették és azt hitték, hogy az összes olyan posttól megválunk, melynek nincs nagy hordereje. Tévedés! Csupán nem szeretném, ha minden második cikk arról szólna, hogy a buszvezető menet közben cigizett, vagy éppen 1-2 másodperccel később ért a buszhoz. Sajnos nem tudhatjuk, hogy hány kört vezetett már le pihenő nélkül, ezért szerintem teljesen felesleges piszkálni őket, nem ez a tömegközlekedés fő problémája.
Tegnap este utaztam az 56-os villamoson a Bocskai út és a Moszkva tér között. A Móriczon feltűnt egy illuminált állapotban lévő egyén, aki nehézkesen felvonszolta magát a villamosra, majd megpróbált rágyújtani. Ekkor egy fiatal srác rászólt, hogy nem kéne, meg nem lehet, stb. Eltette az öngyújtót, majd néhány megálló múlva ismét megkísérelte, ekkor már rá is gyújtott.



Mivel az utastérben keletkező füst sokkal bosszantóbb, mint amikor a buszvezető a fülkében cigizik, így beszélhetnénk erről is. Mit lehet tenni akkor, amikor az utas megmakacsolja magát, és nekiáll cigizni? Ha ledobom a villamosról és megsérül, még engem vesznek elő, így nem tehettem mást, levideóztam, hogy lássa mindenki.
132 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek