Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Kutyásokkal keménykedik az alvállalkozós buszvezető

Olvasónk azért fordult hozzánk panaszával, mert sokadjára fut össze egy olyan buszvezetővel, aki a kutyás utasokkal keménykedik. Andreát a múlt héten nem engedte felszállni a 187-es buszra, mert a kutyán nem volt szájkosár. Ez az eset még nem is lenne említésre méltó, hiszen a buszvezető észrevétele teljesen jogos, csakhogy ugyan ez a buszvezető pár nappal később ismét beszólt Andreának, és percekig várakozott a megállóban, holott akkor a kutyával minden rendben volt, az utazási feltételeket nem szegték meg. Részletek alább:

Andreának pedig javaslom, hogy a kutyának valódi szájkosarat vegyen. Abban a kutya tud lihegni, ki tudja benne nyitni a száját, és a 35 fokban sem fog megfulladni.
 

Tisztelt BKV-figyelő!

Sajnos másodszorra fordult elő velem az, ami ma is, ezért elfogyott a türelmem és panasszal élek Önök felé egyik szerződéses partnerük sofőrével szemben.

A 187, 87-es hétvégi járatán van egy kellemetlenkedő buszsofőr, aki különösen a kutyásokra "utazik". (mai járata a 87-es vonalon, busz rendszáma MCX 181, szombat 19órás járat a Kamaraerdei végállomásról) Több kutyás ismerősömtől is hallottam már az elmúlt hetekben, hogy ilyen-olyan indokkal hatalmaskodik felettük és a gazdákat kutyáikkal inkább arra kényszerítik, hogy leszálljanak a buszról, mint hogy elvigye őket. 

A múlt héten a 187-es járaton akadtam össze vele először, akkor a buszra nem engedett fel, annak ellenére, hogy a kutyám életmentő állat,  minden utazásról előírt feltételnek megfelelt, csupán a szájkosár nem volt rá felrakva. Aminek oka az volt, hogy közel 35 fokos hőmérsékletben nem tudott a kutya szájkosáron át lihegni, vagyis testhőmérsékletét hűteni, ami hőgutához vezethetett volna. Ezért az állatot féltve és tudva azt, hogy megbízható, kiszámítható és rendkívül jámbor állat, szájkosár nélkül akartam felszállni vele arra a buszra, amire több mint 20percet kellett várni az áthevült buszmegállóban. (egyébként a sofőr késve indult ki a végállomásról ez okozta a hosszas várakozást) A kutya, még egyszer kiemelem, életmentő kutya, fajtáját tekintve magyar vizsla, semminemű agressziót nem mutatott és nem is várható tőle, hiszen emberek mentésére van kiképezve. Mindezt a sofőr is látta és szóban tájékoztattam is erről a tényről, de ő semminemű kompromisszumra nem volt hajlandó és arra kényszerített, hogy szálljak le a buszról, mert különben nem indul el a megállóból amíg le nem szállok. Akkor engedtem a nyomásnak,  mert nem várakozással tovább terhelni az utasokat, akik szintén nagyon idegesek voltak a több mint 20 perces várakozási időtől a forró megállóban ) de már akkor is sejtettem, hogy a sofőr viselkedése mögött nem a kutya megjelenése, hanem inkább indokolatlan hatalmaskodási kényszer áll..Még szerencse, hogy csak edzésre utaztam vele, így a késlekedés nem okozott gondot csak kellemetlen volt.

Ma ugyancsak összeakadtam vele, a kutyán ma szájkosár is volt, mégsem akart a megállóból kiindulni, amit már a felszállásomkor jelzett elég arrogáns stílusban. Ma nem voltam hajlandó engedni a rám nehezedő nyomásnak, ugyanis minden utazási feltételnek megfeleltünk (nekem éves bérletem van, egyébként 2003-tól vagyok törzsutasa a BKV-nak!) a kutyával, mégis közel 10 perciig álltunk a megállóban közel 20 utassal együtt, hogy elinduljunk. Végül egy utas ment oda a sofőrhöz és szólt rá, hogy indítson már, hiszen minden utazási feltételnek megfelelünk. Egyébiránt ma is késve érkezett a megállóba, és további késéssel haladt tovább, mely teljesen indokolatlan volt.

Egyik felháborodott utas még fényképet is készített az sofőrről, melyet itt mellékelek.

Kérem, szíveskedjenek pszichológusi vizsgálat alá vonni a sofőrt, és áthelyezni másik munkakörbe, mert annyira arrogáns, hatalmaskodó és ellentmondást nem tűrő személy, hogy az nemcsak a szolgáltató jó hírnevére de az utasokra és az szolgáltatás kiszámíthatóságára is veszélyt jelent!
 
Köszönettel: T. Andrea  

31 Tovább

Csoda, hogy túlélték a dabasi járat utasai

A vakszerencsén múlt, hogy nem történt halálos tömegszerencsétlenség szombat délelőtt az 5-ös út 35-ös kilométerénél. Ha gyorsabban megy a Volán Dabasra tartó járata, Kartali Márton (18) diák sem tudta volna elküldeni ezeket a sokkoló fotókat szerkesztőségünkbe a kitört kerekű buszról. Így most duplán szerencsés: túlélte az utazást, és még 10 ezer forint is jár neki a képekért.

- Úgy 60 km/órával mehetett a busz, amikor egyszer csak azt vettem észre az ablakból, hogy gurul a kerék, és megelőzi a buszt. Aztán egy nagy huppanás következett, majd kitört a pánik. A busz az alváz hátsó részén csúszott tovább az aszfalton, csak 100-200 méter után állt meg - számolt be a rémisztő balesetről Márton, aki épp az elgurult kerék fölött ült a buszban. - A sofőr azt mondta, hogy nagy baj lett volna, ha gyorsabban megyünk.

39 Tovább

Nem lehet állva utazni a Volánbusz expressz járatán

Ezért akinek nem jut ülőhely, azt a buszvezetők nem engedik felszállni. A buszvezető múltkor azt mondta, hogy reggel megbüntették százezer forintra, van még 6 ülőhelye, aki felfér, elviszi, a többiek meg várják meg a következő buszt. A kérdés csak az, hogy azon lesz-e hely?

A poszt nem kapcsolódik a BKV-hoz, mégis a blogon a helye. Ha téged zavar a blog témájától elütő poszt, kérjük lapozz tovább.

Kedves BKV-figyelő!

Egy olyan problémát szeretnék ismertetni veletek, ami nem csak engem érint. Manapság egyre többen járnak fel Székesfehérvárról Budapestre dolgozni. A 17 órási buszon eddig nagyon sok utas volt, rendszerint már a Népligetben nem volt ülőhely. A hétfői nap (december 7.) folyamán a buszsofőr a következőket közölte velünk: reggel megbüntették 100 ezer forintra, mivel expressz járat, álló utast nem szállíthat, így van még 6 ülőhelye, aki felfér, elviszi, a többiek meg várják meg a következő buszt.

60 Tovább

Leszállították a Volánbuszról, mert nem akart zsebbe fizetni

Olvasónk barátnőjét a Volánbusz érdi sofőrje azért nem akarta felengedni a buszra, mert el szerette volna kérni a jegyet, aminek az árát a buszvezető zsebre akarta tenni.

Tisztelt BKV-figyelő!

Ahogy látom, korábban többször volt már itt is szó az ügyeskedő Volán-sofőrökről, "sárga jegyekről", de egészen a mai napig abban a tudatban éltem, hogy a zsebbe fizetés fakultatív dolog. Én eddig sem éltem vele, de nem is tettem semmit ez ellen, túl szórakoztató volt hallgatni elől, ahogy a sofőrök félórás konferencia-beszélgetések alapján tájékoztatják egymást az ellenőr-csapatok tartózkodási helyeiről.

85 Tovább

Miért nem hangolják össze a menetrendeket?

"Miért képtelen a Volán és a BKV összehangolni a menetrendeket?" Olvasónk erre a kérdésre keresi a választ, ugyanis Érd és Budaörs között ingázva mindig azt tapasztalja, hogy a két cég buszai nem várják be egymást, emiatt rendszeresen 40-50 percet kell várnia a következő buszra. Szerintem a Budapest-bérlet bevezetésekor nem csak a plusz bevételre, hanem az ilyen problémákra is gondolniuk kellett volna a menetrendszerkesztőknek. Az észrevételt továbbítottam a BKV és a Volánbusz illetékeseinek, várjuk a választ.

Kedves Mihály!

Szerencsés véletlen, hogy megtaláltam a blogod. Te talán átérzed, hogy milyen nehézségekbe ütközöm, ha a Sasadi útról a BKV 72-es buszával indulva a Budaörsi benzinkúton a Volánra szállva szeretnék az érdi Bem térre jutni az M7-át. Nem könnyű, ugyanis a BKV és a Volán nem képes összehangolni a 72-es és a "sárgabusz" menetrendjét, a buszok nem várják meg egymást Budaörsön. Számtalanszor előfordult, hogy vagy az egyikről vagy a másikról láttam elsuhanni a csatlakozást. Sok esetben 40-50 percet kell várni ilyenkor a következő járatra. Bízom benne, hogy ha a nagynyilvánosság elé kerül a probléma talán lesz rá megoldás.

További jó munkát!

C.G.

57 Tovább
«
12

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek