Már megint a szabályzatot kell példának felhoznom, ugyanis benne van, hogy az ellenőrzést végző személy nem tehet semmilyen megjegyzést sem az utasra, sem annak öltözékére. Mégis rendszeresen tapasztalom, hogy a mellettük elhaladó lányoknak fütyörésznek, és a „de jó a segged, baby” megjegyzéssel illetik őket. Lehet, hogy valakinek ez dicséret, szerintem inkább köszönjenek, és nézzék a bérleteket. Gergő levele alant.
Kedves Ügyfélszolgálat!
Előre is elnézést kérek, ha levelem hangvétele kissé ingerült lenne, tudom nem maguk tehetnek róla, de kérem Önöket szíveskedjenek megfelelően eljárni ügyemben. Panaszt kívánok tenni. Szintén a Ferenciek terén állomásozó ellenőrök miatt, akik miatt már egyszer írtam is Önöknek, és megelégedésemre intézkedtek is. 2008. április 21.-én, hétfői napon 17.30-kor párommal léptünk oda az ellenőrőkhöz: ő bérlettel és a tőlem a névnapjára kapott rózsával, én pedig egy menetjeggyel. Barátnőm bérletét felmutatva lassított a mozgólépcső bejáratánál, mire az ellenőr közel hajolt hozzá, ügyet sem vetve a bérletére, és természetellenes közelségből azt súgta oda neki: "Csini vagy.". Pontosan idéztem. Ily' jellegű kedvességet még én sem várok el a vállalat munkatársaitól, azt ellenben igen, hogy rendesen végezzék munkájukat. Vagyis ha eseti jelleggel is, de ellenőrizniük kell kollegáiknak a bérleteket, akkor ne tegyenek ilyen megjegyzésüket az utazókra, hanem valóban végezzék azt, ami rájuk tartozik. Teljesen felháborodtam, a Ferenciek terén dolgozó munkatársaik rendre nem végzi rendesen munkájukat, viselkedésük botrányos.
Fontosnak tartom, hogy kivizsgálják ezt a konkrét esetet, és hogy a vizsgálat eredményéről értesítsenek. Az utóbbi hónapokban személyesen a metróban javulást tapasztaltam ugyanis az ellenőrök modorát illetően, kedvesen köszönnek, megköszönik a bérletfelmutatást stb..., és gondolom Önök sem akarják, hogy 2-3 munkatárs tönkre tegye a többi kollega megítélését. Pedig ezt teszik.
Üdvözlettel: XY - törzsutas
Utolsó kommentek