Ellenőrök a bejáratnál, az állomáson, a kijáratnál, a másik állomás bejáratánál és kijáratánál. Hasonlót tapasztaltam én is, amikor a Déliből mentem az Oktogonra metróval és a földalattival. Volt olyan, hogy ötször mutattam meg a bérletem 15 perc alatt. Hasonló tapasztalat olvasónk levelében olvasható.
Tisztel Cím!
Nap mint nap használom a BKV járműveit, természetesen érvényes felnőtt bérlettel, amelyet minden egyes alkalommal megmutatok, ha elkérik az Önök alkalmazottai. Már az a tény, hogy egy utazás alatt 2 átszállással a metrón legalább 4szer ellenőriznek nagyon zavaró és szerintem következetlen, mivel ha belépésnél ellenőriznek, akkor kilépésnél minek is? az az ha beengednek, akkor az nem azt jelenti, hogy jogom van utazni és megszakítani. Sajnos a legtöbb ellenőr alapvető intelligenciával sem rendelkezik, (tisztelet a kivételnek), és olyan kulturálatlanul végzik a munkájukat, hogy ez felháborító és sértő.
Amiért most írók önöknek, az egy ma reggeli, (2008.05.16.) konkrét eset, az utazásomat a Mexikói úttól a kisföldalattin kezdtem meg, a bejáratnál ellenőrizték a bérletemet, a Deák téren átszálltam a Ferenciek tere felé, átszállásnál 2 szer is ellenőriztek, majd a Ferenciek teréhez érve a kijáratnál szintén álltak ellenőrök, akik viszont haboztak és vonakodtak, hogy most mi is a dolguk, azt ne várják tőlem, hogy én végezzem el az ő munkájukat, így nem vettem elő a bérletemet hanem normál tempóban haladtam a kijárathoz, majd az ellenőr a hátam mögött utánam nyúlt és megfogta a kezemet, az az fizikailag korlátozott.
Erre visszamentem és bemutattam a bérletemet, illetve kérdőre vontam, hogy milyen alapon nyúl hozzám, milyen alapon alkalmaz fizikai kontaktust, elnézés kérés helyett az összes ellenőr minősíthetetlen hangnemben, kiabálva közölte, hogy ez joga és kötelessége. Nem értem, hogyan fordulhat elő, hogy érvényes bérlettel utazó utast megszégyenítsen egy ellenőr?
Kérem, hogy legalább egy bocsánat kérő levelet fogalmazzanak meg irányomban, ellenkező esetben időt és fáradtságot nem kímélve, minden ehhez hasonló jövöbeni esetben kártérítési ügyet fogok indítani, mivel sajnos tisztában vagyok azzal, hogy ez a helyzet csak fokozódik, ha nem tesznek ellene, persze a legjobb az lenne, ha oda figyelnének kit alkalmaznak.
Kérem, hogy a vegyék már figyelembe az utas panaszokat és gondolkodjanak már elazon vajon hogyan lehetne jobbá tenni az utazást!
Természetesen levelemet megosztom más fórumokkal is!
Üdvözlettel,
Horváth Tamás
FIZETŐ UTAS
Utolsó kommentek