Honnan tájékozódik a vidékről feltévedt ember, amikor várja az éjszakai buszt? A megállóban kihelyezett tájékoztatóról és az ügyfélszolgálati telefonszámon. Mi van akkor, ha nincs tájékoztató, a telefont meg nem veszi fel senki?
Tisztelt BKV-figyelő!
Augusztus 20-án Budapestre látogattam, ahol a tűzijátékot néztük meg a barátnőmmel. Magam vidéki vagyok, évente egyszer ha járok a Fővárosban, ezért bérletem nem volt, egy gyűjtőjegyet vettünk, melynek jegyeit felhasználva négyszer utaztunk. A BKV oldalán utána olvastam és megtudtam, hogy a sima jegy az éjszakai buszra nem érvényes, ezért 2-2 helyszínen váltott vonaljegyet is vettem. A tűzijáték után még sétálgattunk a városban, majd visszaindultunk a rokonokhoz, ahol az éjszakát töltöttük.
Kezünkben a jegyünkkel vártuk a 906-os éjszakai buszt a Kosztolányi Dezső téren, mely az Istennek nem akart jönni. Kerestem a megállóban tájékoztatót, néztem a menetrendet, és visszagondoltam, láttam-e a BKV oldalán olyasmit, hogy a busz nem közlekedik. A megállóban több utast is megkérdeztem, de nem tudtak semmiről, voltak olyanok, akik már 40 perce vártak a buszra.
Felhívtam a BKV ügyfélszolgálatát, ahol senki nem vette fel a telefont, így hát vártunk tovább. Jó 30 perc múlva érkezett meg az első információ foszlány, hogy nem jár az éjszakai busz, helyette a villamos jár. Ekkor már az utasok több mint egy órája vártak. Átsétáltunk a Móricz Zs. körtérre.
Mivel tájékoztató nem volt, így az utasok nem tudták, hogy azok a villamosok azért mennek, mert utasokat visznek (nem ez a megszokott rend), a megállóban tájékoztató nem volt, az ügyfélszolgálat süket volt. Így szívatott meg a BKV több mint 4 ezer forintért.
Mint később kiderült, a BKV feltett egy közleményt a weblapjára, melynek legvégén elrejtve le volt írva, hogy nem jár a busz. Kérdem én: Akinek nincs internete, és a megállóban várja a buszt, hogy tájékozódjon?
Üdv: G. Balázs
Utolsó kommentek