Biztos többetekkel előfordult már, hogy ismeretlen helyre kellett mennetek, ahol még sosem jártatok. Az utastájékoztató rendszernek ilyenkor van a legnagyobb haszna. Jó látni a következő megállót, az átszállási lehetőségeket, esetleg a busz útvonalát. A BKV úgy gondolta, hogy erre nincs szükség, ezért a 2 hónapja megszűnt járatait ajánlja átszállási lehetőségként a járművek tábláin, és a metrótérképen is.
Tisztelt BKV-figyelő!
A minap utaztam a 19-es villamoson, ami számomra egy új járat, ugyanis gyerekkoromban utaztam vele utoljára, amikor még jó UV-k jártak rajta. A villamos vonalán azóta sok minden változott, ezért kénytelen voltam a tájékoztató táblát megnézni útközben, mégis hol tudok átszállni és mire, és hogy mégis merre megy a villamos. (képet csatoltam).
Sajnos a villamosban semmilyen tájékoztató nem volt, a vezető nem mondta még a megállókat sem, digitális utastájékoztatás pedig nem volt, így az ablakban lévő táblákat nézegettem. Meglepődve tapasztaltam, hogy olyan járatok szerepelnek rajta többségében, amik már több mint két hónapja megszűntek. Szerencsére az utasok rendesek voltak és segítettek, így nem vesztem el túlságosan Budán.
A BKV miért veszi ennyire semmibe az utasokat? Miért szarik a tájékoztatásra?
Kl.
Üdv, Figyelő!
A kék metró Deák-téri megállójában várakoztam pár napja, amikor a térképet nézegetve észrevettem, hogy még mindig a régi járatok vannak feltüntetve rajta... 2 hónap alatt nem voltak képesek lecserélni az összes térképet, többek között Budapest legforgalmasabb állomásán! Hány száz, ezer turistát és egyszerű városlakót téveszt meg a BKV nap mint nap?
Üdv: AttilaA buszok többsége már több mint 2 hónapja megszűnt
Utolsó kommentek