A BKV a buszok rossz állapotát mindig azzal magyarázza, hogy magas a járművek átlagéletkora. Aki valamennyire is jártas a témában az tudja, hogy ez csak mellébeszélés, hisz ahogy a nők, a buszok is nézhetnek ki jól még öregen is, ha jól karban vannak tartva. Olvasóink felújított buszokat fényképeztek nekünk, hogy bemutassák, hogy attól, mert valami öreg, még nem kell feltétlenül rossznak és lepusztultnak is lennie.

Szia Figyelő!

Nemrégen olvastam a postodat a felújított "vereshetes"-ekről. Nem tudom, hírértékű-e, de egy újabb felújított Ikarus-t sikerült tegnap kifognom. Az Örs Vezér teréről 23.52-kor induló, utolsó 44-es járatra, egy szóló Ikarusra (BPO-051) száltam fel, ekkor lettem figyelmes a festékszagra, na meg az élénk kapaszkodó- és lyukasztó-színekre. Csodálkoztam is, hogy késő este még ilyen busszal lehet utazni. Persze nem aznap jöhetett ki a műhelyből, mert sajnos egy graffiti már volt a jobb oldali ablakon. Mindenesetre számomra jól esett ezzel a busszal utazni, kárpótlásként az előző napi kis incidens után. (Örsről 18.18-kor 45-ös jelzéssel induló Ikarus a Gépmadár parkig /2. megálló!/ bírta, az ajtó elromlott, mindenki leszállt, és az Örs V. téri forgalmisok szerint ilyen gyorsan nem tudnak újabb 45-öst csinálni; vártunk a 18.30-ig.) Remélem, lesznek további helyreállítások is, és akkor talán kevesebb, útszélen veszteglő, "lerohadt" busszal fogunk találkozni.

Üdvözlettel: egy újonc figyelő

Egy másik olvasónk, Peti a 91-es vonalon találkozott egy szintén felújított busszal, amiről az alábbi képeket készítette:


Az Ikarusok átalakulásához az alábbi humoros kép tartozik még, melyből megtudhatjuk, hogy az Ikarusok éjszakai életet élnek: