Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Volánbusz és BKV

Néhány hete tettem egy bejelentést a Volánbusz felé, mert a Neoplan N318 L/NF típusú autóbusznak menet közben (45-50 km/h sebességnél) kinyílt az ajtaja, és csak a szerencsén múlt, hogy senkinek nem esett baja. A társaság kérésemre kivizsgálta az összes ilyen típusú autóbuszt és a vizsgálat eredményéről választ is küldtek. A BKV és a Volánbusz válasz levelei között szembeszökő különbségek vannak.

Volános levél:
Tisztelt XY!

Köszönjük, hogy bejelentésével megkereste Társaságunkat, mivel számunkra rendkívül fontos, hogy megismerjük utasaink véleményét.

Köszönjük, hogy felhívta figyelmünket a NEOPLAN N318 L/NF tip. JLD 392 frsz. autóbusz ajtajának rendellenes, és igen balesetveszélyes működésére. A meghibásodást egy kapcsoló hibája okozta, amelyet azonnal kicseréltünk. A balesetveszély súlyosságára tekintettel, valamennyi azonos típusú járművünket átvizsgáltuk, szerencsére hasonló meghibásodással nem találkoztunk.

Megnyugvással tölt el bennünket, hogy vannak olyan utasaink, akik törődnek utastársaik biztonságával, és figyelemfelhívásukkal segítenek bennünket a hibák kijavításában, a balesetek megelőzésében. Az okozott kellemetlenségért elnézését kérjük. Bízunk benne, hogy a jövőben teljes megelégedéssel veszi igénybe szolgáltatásainkat.

Budapest, 2007. október 19.

Tisztelettel: Ügyfélszolgálati Iroda
BKV-s válasz levél:
Tisztelt BKV Figyelő!

Köszönjük Társaságunkhoz érkezett, 9-es autóbusz vezetőjével kapcsolatos levelét. Önnek okozott kellemetlenségekért elnézését kérjük.

Levele alapján az érintett járművezető figyelmét felhívjuk a szabályok betartására.

Köszönjük, hogy időt és energiát szakított arra, hogy levelet írjon nekünk. Cégünk valamennyi járművén kívánunk mindig biztonságos közlekedést.


Budapest, 2006. október 19.


Üdvözlettel:
Szüts Katalin
ügyfélszolgálat-vezető
38 Tovább

Biciklit dobáló ellenőr a HÉV-en

Tegnap d.u. indultam haza a három napos munkahelyen töltött etapomból. Amikor felértem a Szabadkikötő HÉV megálló Boráros tér irányú peronjára, ott egy Hajtás-Pajtás futárbiciklit találtam a kövön fekve. Úgy nézett ki, mintha a vonatból dobták volna ki. A bicaj teljes felszereléssel feküdz ott. (km-óra stb) Első kerék defektes volt, valszeg az ütéstől.

Felhívtam a táblán található telefonszámot, elmondtam a diszpécsernek. Közöltem vele, ha nem jelentkezik senki a következő vonatig a bicajért, elviszem magammal, és leadom a boráros téri végállomáson a biztonsági őröknek. Igérte, hogy addig utánanéz, kié lehet. Befutott a szerelvény, felszálltam a bicajjal. Lágymányosi híd megállóban láttam meg a futárt, nagyon leste a szerelvényt. Leadtam Neki a bicajt. Kérdeztem Tőle , mi történt?

Hát kérem: Ellenőrök voltak a vonaton. A srácnak nem volt jegye, erre kidobták a biciklijét, Őt nem engedték leszállni. Az volt a szerencséje, hogy ezt nem a Szent-Imre térnél tették, mert akkor már bicaja sem lenne. (meg az, hogy én találtam meg)

Magyarország- Budapest- 2007.10.16.-én 15.30'
 
Koller Andor
262 Tovább

Nem lehet bérletet venni

Kedves Figyelők!

Már nem először fordul elő, hogy bérletet szeretnék venni a Dózsa György úti metrómegállónál (például ma, október 15-én, hétfőn reggel 9 előtt, mikor máskor?), és a pénztár nincs nyitva, pedig nyitvatartási időben megyek oda, tehát joggal számítnék rá, hogy nyitva is lesz. A megállóban van egy másik pénztár is, ahol viszont bérletet nem árulnak, csak jegyet! Az ott ülő hölgy persze nem tudja, miért nincs nyitva a bérletpénztár, "nem ő a létszámfelelős". A panaszkönyvet sem tudja odaadni, azt csak a bérletpénztárban tudom elkérni, ami be van zárva, ugye.

Tehát, vehetek jegyet, ami ablakon kidobott pénz, nem is kevés. Vagy mehetek a nyugatiba bérletet venni, és remélhetem, hogy addig nem kapnak el az ellenőrök, akiknek hiába magyaráznám, hogy "akartam, de nem tudtam..." ; és már ki is van töltve a csekk.

Szóval csak én járhatok rosszul, amiért a pénztáros néni munkaidőben nincs a helyén.

Üdvözlet.
32 Tovább

Nem tájékoztat a BKV

Ma reggel szerencsére nem kellett bemennem első két órára, így nem szívtam meg a dolgot. De attól még érint a dolog. Arról beszélek, ami az úgyis túlzsúfolt csömöri illetve gödöllői HÉV-vel történt, vagyis MINDEN tájékoztatás nélkül (hangosbemondó, plakátok) megváltoztatta a menetrendet. Erről csak a honlapján adott ki tájékoztatást, amit ugye az ember nem mindennap olvas. A közleményben az áll, hogy csak néhány perces változások lesznek, azonban például csömörre a régi rendszerben 6 és 9 között 6 db szerelvény jár (és mindig tele voltak), míg most csak 4 db. És ezeknek is megváltoztatták a menetrendjét, előretolták negyed órával. Például volt egy HÉV ami 7-kor indult csömörről és sok iskolás használta (köztük én is), mert időben be lehetett vele érni, most azonban 6:42-kor és 7:22-kor indulnak hévek. A 6:42-es korai, azonban a 7:22-es túlságosan késő, azon nem sok iskolás lesz lesznek, mert háromnegyed nyolcra van az Örsön, és negyed óra alatt nem nagyon lehet elérni sehova.

Kérlek adjatok tippeket, hogy  hova lehet menni reklamálni, illetve van-e bármilyen jogcímem (mondjuk szerződésmódosítás a tudtom nélkül) amivel be lehet őket perelni?
15 Tovább

A Villamosvezető telefonál

Újabb levelet kaptunk menet közben telefonáló villamosvezetőről pénteken, most azonban a mikrofon is be volt kapcsolva, így az egész villamos hallotta a beszélgetést.

Kedves Figyelő!
 
Egy nagyon érdekes szituáció esett meg ma reggel a 28-as villamoson.
A Blaha felé tartva, a Kőbányai úton - fülemben a zenével - arra lettem figyelmes, hogy beszélnek a hangszórókból. Kikaptam a kábeleket a fülemből, és ráébredtem, hogy a hangszórókból hangosan és kristálytisztán hallható beszéd a villamosvezető hölgy magánbeszélgetése, melyet a mobiltelefonján bonyolít.
 
A pálya minősége miatt a villamos nagyon lassan halad végig a Kőbányai úton (talán 10 perc), és ez alatt az idő alatt végighallgathattuk, ahogyan a kedves pilótahölgy kellemesen cseveg cégbíróságról, barátokról, talán a barátnőjével. Időközben megálltunk a megállókban, de a hölgy csak beszélt tovább.. A felszálló utasok tátogva hallgatták - mi folyik itt?
 
A mobiltelefonálás tudtommal - magáncéllal, menet közben - szigorúan tilos a villamos vezetőfülkéjében is. De kérdem én - ha már megszegi a szabályt a kedves néni, mi adhat okot arra az ostobaságra, hogy az utastájékoztató mikrofont bekapcsolva hagyja?
 
Az esetet persze megírtam a BKV-nak is - nyilván 2 napon belül jön a válasz a következő szöveggel: a szóban forgó sofőrt figyelmeztettük, puszi.
 
A kérdéses villamos egyébként 9:30 körül ment a Blaha felé a Kőbányai úton, a szerelvény száma 1439.
 
Üdv:
posy
161 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek