Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Beszólogatott, kötekedett a biztonsági őr

Állami cégeknél midig van néhány dolgozó, aki elfelejti, hogy a fizetését az adófizetők, az ügyfelek pénzéből kapja. A BKV és a MÁV is ilyen. Vannak olyan ellenőrök, kalauzok, buszvezetők, akik elfelejtik, hogy az utasokért vannak, és nem az utas van értük. Olvasónk egy kötekedő, beszólogató biztonsági őrrel találkozott a Lehel téren, aki minden előzmény nélkül letámadta:

Tisztelt BKV!

Tegnap 2009.03.12 14:12 perckor a Lehel téri metrómegállóban kezelném a jegyemet amikor az egyik ellenőrük a tömegen átkiabálva közölte velem "az úgy nem lesz jó Öcsi" (36 éves vagyok), én még úgy vettem, hogy figyelmességből szól és a jegykezelő nem működik, így átmentem a mellette lévőhöz. Mi alatt kezeltem a jegyem az előbb említett ellenőr gúnyosan megjegyezte, hogy "szórakozzak csak úgyis megnézi a jegyemet". Ettől a ponttól kezdve már nem a figyelmességet éreztem hanem a munkatársuk kötözködő magatartását.

44 Tovább

Megkéseltek egy férfit az éjszakain

Életveszélyesen megszúrtak egy 19 éves fiatalembert vasárnapra virradóra a BKV éjszakai autóbuszán - közölte Sass Oszkár, a Budapesti Rendőr-főkapitányság sajtóügyeletese az MTI-vel. A 956-os autóbuszon összeszólalkozott két társaság, dulakodtak, lökdösődtek. Ennek során megszúrtak egy 19 éves fiatalembert, aki életveszélyes sérüléseket szenvedett - mondta. A BRFK életvédelmi osztálya keresi az ismeretlen elkövetőt. (Index/MTI)

47 Tovább

Megjavították a garázsba visszaküldött buszt

A reggeli "Azonnal garázsba küldte a buszt a NKH" című bejegyzésemre ma délután megérkezett a BKV válasza is. A buszt meghegesztették, és visszaküldték a forgalomba, újból szállíthat utasokat. A BKV levele az előző bejegyzésben kommentálható.

Tisztelt Gál Mihály!

Köszönjük, hogy észrevételével ismét felhívta a figyelmet az autóbuszok műszaki állapotára. Sajnos a közlekedési vállalat autóbuszainak átlagéletkora megközelíti a 20 évet, így karbantartásuk egyre nagyobb feladat.

A járművek minden nap üzembiztonsági átvizsgáláson esnek át, ilyenkor ellenőrzik a kormánymű, a fékek, a futóművek és a világítóberendezések állapotát. Forgalomba csak azok a buszok állhatnak, amelyek ezen a vizsgálaton megfelelnek.

0 Tovább

Lerugdosták a HÉV-ről az utast a BKV katonái

Abban szinte minden utas egyetért, hogy a részegeknek, hangoskodóknak, hajléktalanoknak semmi keresnivalójuk nincs a BKV járművein. Abban is sokan egyetértünk, hogy ezeket az embereket, ha nem akarnak maguktól leszállni, le kell tenni a buszról, villamosról, HÉV-ről. Végre örülhetnénk, hogy a BKV katonái letettek a HÉV-ről egy részeg utast, de mégse örülünk. A részeget ütögetni kezdték miközben aludt, majd rugdosták, hiába kiabált, hogy leszáll ő magától is, csak várjanak már egy kicsit. Végül a katonák, akik a padlón rántgatták az utast akkorát rúgtak belé, hogy lerepült a szerelvényről.

Sajnálatos, hogy a BKV emberei a semmittevés és a brutalitás között nem találták még meg az átmenetet. Vagy elsétálnak a hajléktalanok mellett, vagy félholtra verik, ahelyett, hogy felszólítanák a leszállásra, vagy kulturáltan megemelnék, és letennék. Olvasónk beszámolója:

Kedves BKV-figyelő!

Szeretném leírni, mi történt a Szentendrei HÉV vonalán. Egy ittas férfi ült, cipőjét levéve, lábát felrakva a középső üléseken. Láthatólag elaludt. Pomázon felszállt a kalauz, 2 majd 4 utas biztonsági férfival.

Rögvest észrevették az ittas egyént, lökdösni kezdték, szálljon le azonnal. Először csak az egyik biztonsági próbálta elhurcolni, nem ment neki egyedül. Hívta társait, akik -hogy végre eset van- egy másik kocsiból is megjelentek.

143 Tovább

Látogatás a Credo autóbuszgyárban

Néhány hete meghívást kaptam a Kravtex Kft. győri gyárába, ahol a Credo márkájú magyar buszokat szerelik össze. Az üzemlátogatáson elvileg csak Index fórumosok vehettek részt, de szerencsére nekem és egy ismerősömnek is találtak még helyet, így én is láthattam, hogyan is készülnek az új magyar autóbuszok. A gyárlátogatásra február 27-én került sor. Az üzembejárást a győri gyáregységben kezdtük. Itt három csoportra osztottak bennünket, és a cég vezetői vezettek minket végig előbb az összeszerelő, majd a szerviz csarnokban.

A győri egységben a mosonmagyaróvári Kühne-ből szállított vázra szerelik össze az autóbuszt. Itt szerelik be például az ablakokat, az üléseket, a motort és minden mást, ami a messziről jött vázról hiányzik. A gyár végében a nemrég érkezett vázak voltak. Innen haladtunk a gyár eleje, és az szervizegység felé. Láthattuk a motor szerelését, ülések és a padló elhelyezését, valamint az ablakok behelyezését is. Utóbbi azért volt érdekes, mert az ablakot nem mindenki teheti be a buszba. Nagy hozzáértés kell hozzá, hisz a Credo buszok ablakainál kívül nincs takarólemez, a ragasztásnak tökéletesnek kell lenni.

A szervezők rendesek voltak, hagytak időt mindenkinek még a továbbindulás előtt, hogy bóklásszon egy kicsit, végignézze a gyárat, nem kellett a csoporttal tartani. Bóklászás közben elszaladt az idő, indulni kellett, várt a busz, indultunk tovább. (folytatás a cégtörténet alatt).

137 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek