Bár olvasónk egy régiebbi esetről írt nekünk nekünk, még mindig nagyon aktuális, hisz a BKV ellenőrök viselkedése mit sem változott azóta. A hölgy azért panaszkodik az ellenőrökre, mert azok kirabolták akkor 14 éves fiát. A gyerek moziba indult, és otthon felejtette a frissen vásárolt bérletét, és elkapták az ellenőrök. A bérlet bemutatás lehetőségét fel sem ajánlották a srácnak, az ellenőrök a zsebében kezdtek kotorászni, míg a mozira kapott 2000 forintot ki nem vették, amiről persze számlát sem adtak. A BKV szerint az ellenőrök helyesen jártak el:
Üdvözlök mindenkit!
Otthon szállodaportás voltam, úgy látszik semmi nem változott. Hogy a parkolóőr és a BKV ellenőr visszaélhet a cég hatalmával, ezért elsősorban a cégeket hibáztatom.
Mikor még otthon éltem, volt egy éttermem. Volt, hogy a pincér nem adott pénztári blokkot a vendégnek és ezért nem őt, aki meglopott, hanem engem büntettek meg, mert az APEH szerint engem terhel a felelősség a dolgozom viselkedése miatt.
Miért nem alkalmazzák ugyanezt a politikát nagyvállalkozásokkal szemben is, miért mérnek dupla mércével? Miért nem felelős a BKV, a dolgozója által elkövetett útonállásért?
Az, hogy a szálloda vendégeit kizsebelte egy BKV ellenőr az napi téma volt, de most a gyerekem történetét szeretném elmondani, aki gyámoltalan volt, ezért folyamatosan gondja volt a BKV ellenőrökkel. Akkor még a bérletek a következő hó 6-ik napjáig voltak érvényben, így nem mindig vá ltottuk meg 1-én az új bérletet. Érdekes módon a hó első pár napjában mindig megjelent reggel iskolába menet a BKV ellenőr, és a gyerekeket, akik ezt nem is nagyon értették, vagy ha igen akkor sem tudták megvédeni magukat, rendszeresen megbüntették azért, mert nem a tárgyhavi bérletet mutatták fel.
Utolsó kommentek