Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A 12-es busz csodái

Hello BKV Figyelő, kedves kommentelők!

Két dolog miatt írok, ezek a 12-es busz apró csodái.

1) Világvárost építünk, szeretem Budapestet blablabla. Építjük a 4-es metrót, mert hogy az értékes munkaperceket hoz be, mivel a metró által rövidebb lesz az utazás. Nos, nem itt kell elkezdeni az utazási idő redukálását, hanem ott, hogy logikusan szervezzük a menetrendet. Én napi jelleggel használom a 8-as buszt, és a dél felől BAH-nál a legegyszerűbb átszállni, 12-es buszról. Igen ám, de van egy kis bökkenő. A 12-es busznak kb. azért ez a száma, mert 12 percenként jár. Viszont egyszer se sikerült elérnem. HÉV-ről mindig láttam elmenni, aztán meg áll a piros lámpánál. 8-asról 12-esre, 12-esről 8-asra se sikerült átszállni rögtön, mindig az ember orra előtt megy el. És persze nem ez az egyetlen ilyen kapcsolat, mindenki tud mondani legalább egyet. Ezt kell racionalizálni, hogy az ember ne bosszankodva várjon 10 perceket. És az ilyen csatlakozási bevárásokkal sokkal többet lehet javítani a cég megítélésén, ezzel sokkal könnyebb csökkenteni a menetidőt, nem kell ehhez metrót építeni. Pusztán kicsit jobban kell megszervezni a menetrendet, illetve kötelezni azokat a sofőröket erre a bevárásra, akik eddig még nem tették meg ezt.

2) A másik dolog. Mindenki kérdezi, miért kerül ennyibe a bérlet. Gondolom még mindenki még jól emlékszik a BKV videójára, amin ez hangzik el: "Az utasok nélkül közlekedő buszok minden megtett kilométere elpazarolt pénz". Nos, kb. 1 éve megcserélték a 12-es és a 54/55-ös busz megállóját. Ez nem tűnik olyan nagy dolognak, viszont nézzük meg, h mit is jelent a gyakorlatban.


Ez a régi útvonal:

36 Tovább

Omladozik a kettes metró állomása - 2. rész

Új képek a kettes metró állomásairól. A BKV annak idején azt mondta: " Aki egyetlen hibát is talál a felújított metróállomáson, egy éves bérletet kap." 11 évre meglehetne a bérletem, szuper! Nekem bőven elég egy is, kíváncsi vagyok, a BKV mennyire tartja be az ígéretét! Várom a BKV levelét, hogy mikor, és hol vehetem át a bérletet! Köszönöm!

A matrica nem örök életű
15 Tovább

Omladozik a kettes metró állomása

Úgy látszik 10,3 milliárd forintból sem lehet úgy felújítani egy metróvonalat, hogy azon ne jönnének elő a hibák. Az index egyszer már írt erről cikket "Kontármunka a kettes metró felújított állomásain" címmel ahol képeken is bemutatták, hogy néz ki egy elsietett felújítás. Most én is tennék ki képet az állomásról. Tessék csak megnézni, hogy néz ki egy "szépen" felúíjított metróállomás!


7 Tovább

Tájékoztató

2007. augusztus 19-ig 2-es metró csak a Déli pályaudvar és a Deák Ferenc tér között közlekedik. A Deák Ferenc tér és az Örs vezér tere között pótlóbuszok járnak. A metrópótló autóbuszokra a Deák téri villamos végállomáson lehet felszállni. Amennyiben kérdése van a pótlással kapcsolatban, kérjük utazás előtt tájékozódjon!

3 Tovább

Egy kis érdekesség

A 2-es villamos kettévágásakor a BKV azt mondta, hogy sűrűbben járnak majd a 4-es illetbe 6-os villamosok, idézem: „Alternatív útvonalként javasoljuk a sűrítve közlekedő 4-es és 6-os villamos igénybevételét.” Tegnap a menetrendet elnézegetve, még mindig a tavaly augusztusi rend szerint közlekednek a villamosok. Most akkor nem menetrend szerint járnak a villamosok? Esetleg hülyének néznek minket? Aki esetleg erről tud valamit, szóljon!

Hétfőn menetrend teszt lesz a 4-es 6-os villamosoknál. Kiderül, hogy tényleg sűrűbben közlekednek-e. Kedden jön a beszámoló!

14 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek