Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Jegypénztártól a fabódéig

Annyi pénzt ráköltenek erre az új bérletre, hogy bőven megérte volna a régi típust forgalmazni, és több pénztárost felvenni, így elkerülni a hó eleji sorbaállást. Ez vajon melyik tanácsadó ötlete volt?

Tanácsoljuk (teljesen ingyen), amennyiben a bérletárusítás szünetel, a bódét használják bábszínházként, ez plusz bevételt jelenthet a BKV-nak!

25 Tovább

Bérletet a Bicikliseknek

Tisztelt BKV Figyelő!

A BKV „szakember” gárdája miért nem azon töri a fejét, hogyan lehetne könnyíteni a Budapestre bejáró kerékpárosok életén? Miként lehetne elkerülni a sorokat a HÉV pénztáraknál? Vagy hogyan szoktassa rá őket HÉV használatára, ahelyett, hogy a járatok csökkentésén gondolkodnak.

Szerdán fél Budapest állt. Állt Csepel, állt a Soroksári út, a Petőfi híd, a Gellért tér környéke, a BAH csomópont környéke és a Déli pályaudvar környéke is. Legalább is itt biztos, mert erre jártam.



Szemeim előtt a kép, ha a BKV járatcsökkentést vezet be, naponta ilyen látvány fogad majd a városban, mert aki eddig kitartott a BKV mellett, az is autóba ül majd, mert ugyan olyan lassú lesz, de tisztább, és mégis csak a sajátja. Kényelmesebb lesz vele közlekedni. Persze lesz aki robogóra/motorra vagy biciklire ül, mindegy lesz, csak ne kelljen rá 30 percet várni.

Sok kerékpáros ismerősöm van, aki a HÉV-vel jár be Budapestre, vagy a fogaskerekűvel mennek fel a hegyre, majd gurulnak onnan le.  Ők is értetlenül néznek, mikor megkérdem: „Miért nincs kerékpár bérlet?”.

Nincs, pedig lehetne. Jó lenne a HÉV-en és a fogaskerekűn. Korlátlan utazásra, a vonalak teljes hosszán. És mennyibe kerülne? 3000-3500 forint. Szerintem ennyit minden biciklisnek megér, hogy nem kell minden reggel sorba állni. Kényelmesebb.

Az új bérlet bevezetésénél ilyen apróságokra miért nem gondolnak?

A BKV-Figyelő a levelet továbbította a BKV felé (Hagyó Miklós, Kiricsi Karola, Regőczi Miklós, Ügyfélszolgálat) És a Főváros felé (Demszky Gábor). A képen látható bérletszelvény kitaláció, egy jelenleg nem létező bérlettípus!

60 Tovább

Februári bérletek

A BKV a múlt héten már a faszunkra lépett figyelmeztetett, hogy az új HAVI bérletet hibásan 30 napos bérletként neveztük meg. Töménytelen levelet kaptunk, fényképekkel együtt, hogy a pénztárosok a februári hónapra szóló bérletet 29 napra töltötték ki, rengeteg volt a felháborodás. Ismét idézek a BKV Sajtóosztályának ezzel kapcsolatos leveléből:
„30 napos bérlettípus a Fővárosi Közgyűlés 2007. december 20-ai döntése nyomán 2008. január 1-jétől már nem létezik a BKV Zrt-nél. Az új havi bérlet tetszőleges kezdőnappal vásárolható meg és érvényessége mindig az adott hónap hosszúságától függ (tehát nem minden esetben 30 nap!).”

UPDATE3:
Kiricsi Karolától idézek: "Megválaszthatja azt is, hogy 15-étől 15-éig érvényes"
Érdekes, hogy a sajtóiroda szólít fel minket, hogy félrevezetjük az utazóközönséget, és az olvasókat, miközben a BKV szóvivője sem tudja, mit beszél. (5:15-től hallható az idézett rész)



UPDATE2
: Így néz ki, mikor a pénztáros lányos zavarában rosszul tölti ki a bérletet




UPDATE1: Egy levél, melyet ezzel kapcsolatban kaptunk
Tisztelt Gál Mihály Úr - BKV Figyelő!

A csatoltan elküldött "havi" bérletszelvényt múlt hét szombaton ( február 2.) vásároltam az Örs vezér-téri "gombánál" található BKV Jegypénztárban. Cinikus ember lévén direkt kiszámolgattam otthon, hogy - az olvasatomban - 30 napos "havi" bérlet - február 7-i kezdőnappal - március 7-ig kellene, hogy érvényes legyen. De NEM! Úgy látszik a BKV vagy nem tért még át a Gergely-naptárra, vagy újabb spórolási akciójuk szerencsés nyertese vagyok, de csak 29 naptári napra kaptam a bérletet. Direkt nem szóltam a hölgynek, akitől vásároltam, ugyanis láttam az asztalán halomszámra előre feldátumozott bérleteket - én magam 2 db-t vásároltam, a másik is "29 napos" -, így élek a gyanúval, hogy nem a "véletlen műve"...

A véleményem igen határozottan megvan az esetről, de ezt inkább megtartanám magamnak (a legenyhébb kifejezés, ami eszembe jut, hogy "szándékos tévedésről" van szó). 

Amennyiben érdemesnek tartja ezen szösszenetem publikálását, akkor nosza!

Remélem a többség okul ebből, és szóvá teszi. Szeretném hangsúlyozni, hogy én már ott észleltem a hibát, de nem akartam ****rágóként feltűnni, egy nap nem oszt-nem szoroz. Csak maga az elv fáj, ezért gondoltam, hogy inkább "közhírré" teszem!

Üdvözlettel: Tamás (egy lelkes olvasójuk)

UI: NEM "fotosopp" a melléklet!
Köszönjük, hogy ilyen lelkesen külditek be észrevételeket, köszönjük a bizalmatokat is, de ezzel kapcsolatban nem szeretnék több levelet kapni:)
88 Tovább

Éves bérlet

Tisztelt BKV Ügyfélszogálat!

Azt hiszem azt éves bérletek esetében helyesebben jártak volna el, ha nem erőltetik a dizájnváltást. Megrökönyödve tapasztaltam a kedevezményes éves bérletem bérletigazolványba csúsztatásakor, hogy csupán két dolog nem látszik a béreltigazolványon: az eredetiséget jelző azonosító csík, amit nagy érzékkel pontosan 5 mm-el tolt arrébb a tervező, így a bal oldali papírcsík eltakarja. Emellett a bérlet érvényességi évének száma sem látszik, ezt ugyanis a közepéről a jobb felső sarokba tolták fel. Ez idén talán még nem okoz problémát, mert hát az új dizájn azonosít, de jövőre. Én megkeresném azért a felelősöket, ezzel ugyanis megnehezítették az ellenőrök és az utasok dolgát is.

Üdvözlettel:
Szigeti Szabolcs

Ui: az üzenetet a BKV figyelő internetes portál is megkapja.
A kép minta jelleggel került fel, és az index fórumból származik!
56 Tovább

Észrevétel a bérletről

Kedves BKV figyelő!

Tegnap végre sikerült egy olyan pénztárnál megvennem a bérletemet, ahol "csak" 15 percet kellett sorban állnom. Meglepődve láttam, hogy a pénztáros kézzel(!) írja rá a dátumot piros filctollal a bérletre! Amikor odaakarta adni, el is maszatolta, ezt félretette, ráírta egy másikra. Ezen a végző dátumot rontotta el egy kicsit mert 6-át kezdett írni (6-ától kértem a bérletet), majd átírta 5-re. Megkérdeztem, hogy szerinte nem fognak az ellenőreik ebbe belekötni, hogy esetleg én hamisítottam? Csodálkozva mondta, miért kötnének bele? Kérdeztem nincs bélyegző, amivel rá lehetne nyomni a bérletekre a dátumot, az nincs felelte!

Teljesen hihetetlen, hogy a mai világban , ilyen általunk megfizetett árak mellett, még arra is képtelenek, hogy a pénztárosaiknak néhány darab (hiszen alig van nyitott pénztáruk!) bélyegzőt vegyenek!! nem képesek több pénztárat nyitni (minden helyen, ahol eddig próbáltam venni, a meglévő pénztárak fele volt nyitva), és arra sem képesek, hogy egy ablak csak a számlás ügyfelekkel foglalkozzon, esetleg (2008-at írunk!!), központi adatbázissal ellátott, számítógépes rendszerrel számlázzanak, amely esetben aki már volt ott egyszer, annak csak ki kellene nyomtatni a számlát, ne kézzel kelljen szegényeknek irogatniuk!

Talán kicsit kevesebb milliósfizetést, jutalmat kellene a vezetőségnek felvennie, így lenne pénz arra, amire kell.

Még megemlíteném azt az apróságot, hogy a 8300 forintos bérletemért FŰTETLEN  41-es villamoson utazhatok. A szerelvény teljes hosszán 2-3 ülésrész mellett van fűtőtest, a villamos többi része hideg!!

Üdv.
Janovics Andrea
64 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek