Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Megvár az utolsó busz

Egy olvasónk hívta fel a figyelmünket egy lány blogjára, ahol az alant látható sorokat találtuk. A dolog előzménye csak annyi, hogy a történetben szereplő hölgy kerekesszékhez van kötve, így ha a BKV és a buszvezető nem dolgoztak volna együtt, nem várták volna meg, akkor sehogy nem jutott volna haza. Köszönjük nekik is a segítséget.

Húsvét hétfőn Robival (Unokabátyámmal) úgy döntöttünk mozizunk egyet. Westendben voltunk. Onnan a hazafelé út úgy nézki: 4-es 6-os Barossig, tovább 9-essel Kőbánya városközpont s onnan hazáig 17-es.Csöpp kis hiba csúszott a rendszerbe mivel az utolsó 17-es járat 23:05 –kor indult mi még akkor jócskán a 9-es buszon ültünk. Hideg is volt késő is s nem is akartunk az „utcán aludni”.De jó lenne, ha megvárna a vezető  Aztán azt is egy próbát megér. Felhívtam a BKV telefonszámát, gondoltam ahol előadtam kérésemet. Meglepő módon teljes pozitív választ kaptam.”Van egy jó hírem, beszéltem a kollégával s megvárják Önt”.  Ámultam bámultam, hogy most tényleg elintéztem? Robi csak annyit fűzött hozzá sanda mosollyal: ”Te kis pofátlan. Ezt bele kell írnod a könyvedbe” (mert igen elkezdtem írni).
37 Tovább

Szakmai topicok

Ismét gondoltunk egy nagyot. A beharangozott változások első lépéseként szakmai topicokat nyitottunk, ahol utas kérdezhet BKV dolgozótól, busz, troli, hév és villamos témákban. Felvettük a kapcsolatot több BKV dolgozóval, akik ígéretet tettek arra, hogy szabadidejükben megválaszolnak néhány kérdést, mely a hozzájuk tartozó topicba érkezik. Természetesen bárki reagálhat a kérdésekre, lényeg, hogy a válaszában biztos legyen.

A szakmai topicokat a blog jobb oldalán lévő sávban találod meg. Kattints arra a témára, mellyel kapcsolatban kérdésed van, és írd be oda hozzászólásként. A topicok jelenleg béta tesztüzemben 1 hónapig érhetők el. Igény esetén ezt az időt egy évre meghosszabbítjuk.

Reméljük, hogy a BKV-figyelő a közeljövőben nem csak utasészrevételi hanem szakmai oldal is lehet.

3 Tovább

Gyors statisztika

A blog lassan egy éves lesz. Nagyon sokan érdeklődtetek a statisztika felől, így az eddig elkészült összesítést itt közzéteszem. Részletes statisztika, grafikonokkal június elején várható!

A blog indulása óta 1.062.859 ember látogatott el hozzánk. Ők összesen 2.289.116 oldalt töltöttek le, azaz minden látogató átlagosan 2 oldalt néz meg. Budapest lakosságát nézve, minden második ember ellátogatott már a BKV-figyelőre. A blogon eddig 719 post/cikk jelent meg, ezekhez 36038 komment/hozzászólás érkezett, azaz minden bejegyzéshez átlagosan 50 hozzászólás érkezik. Leglátogatottabb nap: 2008. április 6. (17116 fő) Leglátogatottabb óra: 2008. április 22. 13.00 (3685 fő).

Akit ennél részletesebb statisztika is érdekel, az keressen meg a bkvfigyelo@index.hu címen!

22 Tovább

Ti küldtétek, eredményhirdetés

Nagyjából egy hónapja tettem közzé egy felhívást. Arra kértelek titeket, hogy küldjetek saját készítésű, BKV-val kapcsolatos képeket. A felhívásnak nagyon sokat eleget is tettek, a rengeteg szép, dekoratív kép sajnos csak egy készítője nyerhetett UV bögrét. A három legjobb képet lapozás után megnézheted.



1. Nyertes


20 Tovább

Átalakul a BKV-figyelő

Rövidtávú elképzelésem az, hogy a BKV-figyelő végleg elhagyja a pitiáner „cigizett a buszvezető” minőségű cikkeit, és nagyobb szakmai hátteret kap. Szeretném elérni, hogy a blog ne egy egyszerű oldal legyen, ahová bárki bármikor írhat, ha atrocitásba került, hanem szakmai vitákat is folytathassunk. Nagyobb teret szeretnék adni a BKV dolgozóknak is, mert sajnos őket is szinte napi rendszerességgel bántalmazzák úgy testileg, mint lelkileg. Persze az oldal ezek után is a beérkezett észrevételekre és az információkra fog építkezni, az oldal stílusa megmarad, a pitiáner feljelentgetős (cigizik, eszik, beszélget) cikkeket  azonban elhagyjuk.

A szakmai hátteret elképzeléseim szerint BKV dolgozók fogják adni. Az elmúlt hétvégéken buszvezetőkkel, ellenőrökkel, villamos és metróvezetőkkel vettem fel a kapcsolatot, személyes találkozóra invitáltam őket, melynek eleget is tettek. Úgy gondolom, hogy ők sokkal több kérdésre választ tudnak majd nektek adni, mint én, vagy a többi szerkesztő. Előre tudom, hogy a BKV ebben sem fog támogatni, és azt sem fogja jó szemmel nézni, hogy BKV dolgozók segítik az oldal működését, ezért nekik egyelőre anonimitást biztosítok. Magam is meglepődtem azon, hogy a BKV-figyelőt a dolgozók nagyobb része támogatja, még annak ellenére is, hogy olykor kemény kritikával illetjük őket. Örömmel vettem tudomásul, hogy egyre több BKV-s olvas minket, és szól hozzá a cikkekhez.

A villamos kisiklás óta a blog olvasottsága jelentősen megnőtt, hisz az országos médiában napokig jelen volt. A BKV az előző sztrájkkor nem megfelelően tájékoztatta az utasokat, ezt a blog statisztikája is kimutatta. A sztrájkot megelőző nap majdnem 20 ezer ember látogatott meg minket, az oldalletöltés száma aznap bőven meghaladta a 40 ezret. A számok alapján hetek kérdése, hogy minden második budapesti ismerni fogja a blogot. Egy év alatt egymillió olvasót generálni nem kis teljesítmény, természetesen az Index segítsége nélkül nem sikerült volna. A jelenlegi adatok azt mutatják, hogy szükség van a blogra, hisz több ezren olvassák minden nap. Többek között ezek ösztönöztek arra, hogy átalakítsam a blog működését.

Várom olyan BKV-sok jelentkezését, akik segítenék a blog működését, szakmai hátteret adnának, hogy velük együtt még több sikert tudhassunk magunk mögött. Nyugodtan jelentkezhet bárki, aki a blogot vagy annak szerkesztőit bármilyen formában, de segíteni tudja.  Nem múlik el nap, sajtómegkeresés nélkül, így egy szóvivőre is szükség lesz. Jelentkezni a bkvfigyelo@index.hu címen lehet.
67 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek