Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Kik olvassák a BKV-figyelőt?

Pár napja arra kértelek titeket, hogy töltsetek ki egy rövid kérdőívet, hogy többet megtudhassak az olvasói összetételről. Igazából 100 teljesen kitöltött űrlapra lett volna szükségem, hogy pontos képet kaphassak, ehelyett érkezett majdnem 1000 (összesen 989-en töltöttétek ki az űrlapot), nagyon szépen köszönöm! Pontonként elemezzük akkor az eredményeket:

1,) Nemed

Szerencsére csak egy panasz érkezett amiatt, hogy csak két lehetséges választ adtunk meg, a férfit és a nőt, a "nem tudom" kimaradt. Viccet félretéve: olvasóink 76 százaléka férfi, 24 százaléka nő, ezt azt jelenti, hogy itt a blogon is férfi uralom van jelenleg. Íme a kördiagram:

18 Tovább

Érettségizz BKV-ból!

Mennyire vagy naprakész a BKV-s hírekben? Rövid kérdőívünk kitöltésével ellenőrizheted tudásod. A megfejtéseket a hozzászólások formájában várjuk, ugyanitt extra kérdéseket is feltehettek egymásnak. A legjobbak ajándékot kapnak. (A betelefonálós játékokkal ellentétben itt tényleg van helyes megoldás, és nyeremény is.)

Az első három kérdés Szalainé Szilágyi Eleonórával kapcsolatos. Minden helyes válasz 3 pontot ér.

1,) Hány darab használt autóbuszt vásárolhatott volna a BKV, ha Szalainé 100 milliós végkielégítését, 1,2 milliós fizetését, és az ehhez járó 120 százalékos prémiumot, melyet közel 1 évig kapott, járműbeszerzésre költi, ha tudjuk, hogy egy ilyen busz ára 20 millió forint?

2,) Hány darab vonaljegyet (és/vagy bérletet) kell eladni a BKV pénztárosainak, hogy kitermeljék Szalainé fizetését és végkielégítését?

3,) Ki lehet a felelős azért, hogy Eleonóra az elbocsátást követően továbbra is a cégnél dolgozhatott? (Csak egy helyes válasz van):

a,) Az akkori vezérigazgató, Balogh Zsolt

b,) A BKV teljes vezetése. Mindenki, aki tudott erről, és nem szólt

c,) Magyarországon vagyunk, így senki

56 Tovább

Szalainé nem lopna többet az adófizetőktől

Aki sokat utazik metrón, vagy sűrűn lapozgatja a Metropolt, az biztos találkozott már a BKV „Ígérem, hogy nem bliccelek többet a BKV járművein” hirdetésével. Köztudott, hogy a nagy hiány nem a bliccelők, hanem a cég és a városvezetők számlájára írható, akik kétes eredetű szerződéseket kötnek, és az adófizetők pénzéből egymás zsebét tömik. Arról már a héten beszámolunk, hogy Szalainé Szilágyi Eleonóra a BKV-tól 100 millió forintos végkielégítést kapott, de még mindig a cégnél tevékenykedik, s ezért havi pár millió forintos fizetést kap. Az adófizető nem hülye, nagyon jól tudja, hogy a jegy és a bérlet ilyenek miatt drága.

Ezért gondoltuk tovább a BKV hirdetését. A mi verziónkban a cégvezetők tesznek ígéretet arra, hogy nem lopnak többet az utasoktól, az adófizetőktől:

34 Tovább

Nagyobb figyelmet fordítanának a turisták tájékoztatására

Nem könnyű Budapesten turistának lenni. Ha valaki egy másik városból, országból, földrészről, vagy bolygóról idetéved, akkor szinte semmilyen tájékoztatást nem kap arról, hogy mit merre talál, és az tömegközlekedéssel hogyan közelíthető meg. Csak hosszas kutatómunka árán tudják meg, hogy olyan turisztikai látványosságok, mint a Vár, a Parlament vagy a Citadella stb. hogyan közelíthető meg a BKV járataival. Sajnos a járművek utastájékoztató rendszere sem tud más nyelven, csak magyarul (kivéve a reptér buszt), így ha a turista meg is találta a keresett járatot, azon utazva nem tudja, hogy hol kell leszállni róla, mert ilyen tájékoztatást nem kap.

A BKV-nál végre felismerték a hibát. Az Utaskapcsolati osztály egy koncepciót készített az idegen nyelvű tájékoztatásról, melyet az osztályvezető továbbított nekem véleményezésre. De nem csak az én véleményemre kíváncsi, hanem a tiétekre is, ezért én a koncepció alapján néhány bekezdésben összeszedtem, hogy szerintem milyen lenne a megfelelő, turistákat tájékoztató rendszer. Nektek annyi a dolgotok, hogy az én verziómat véleményezitek, kiegészítitek. A BKV utaskapcsolati osztályán figyelik a hozzászólásokat, írjátok őket bátran! :)

161 Tovább

Megtartja a BKV a ciki szlogent

Egy ideig hittem benne, hogy a BKV-nál az új szlogen rosszul sikerült bemutatója után inkább a PR-es kollégák magukra csukják az Akácfa utcai iroda ajtaját és hallgatnak, és azt is megpróbálják elfelejteni, hogy indítottak egy ilyen pályázatot.

A BKV-nál elvileg azért akarták lecserélni a szlogent, mert a céget sok kritika érte az „Mozgásba hozzuk a várost” szlogen miatt (trolit toló, lerobbant busz mellett sétáló utasok), tehát az egyik nagy probléma a kétértelmű szöveg volt. A pályázaton sikerült megtalálni az egyik legrosszabb szlogent: „Önnek jár!”. Milyen lehetett a többi?


 

36 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek