Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

I Love NATO csúcstalálkozó

A rackevei HEV Timot utcai megallojabol irok eppen (9:04), miutan a 23-as busz soforje azt mondta, hogy mivel ugyse jutnank el soha a Borarosig a NATOs dugo miatt, itt mindenki szalljon le, mert o most visszafordul. Mar itt kerdojelbe kerekedett az emberek szeme, pedig a slusszpoen meg varatott magara. Felsorakozott szepen kb 150-200 ember a megalloba, var tiz percet, amig a szerelveny felbukkan. Folszakad mindenkibol a megkonnyebbult sohaj, de hiaba, a jarmu egy jo nagyot sikitva, kulonosebben le se lassitva ugy huzott el, mint a vocsok. Ket kerdes: 1. Tenyleg megteheti a buszsofor, hogy dugora hivatkova leszallitva az embereket visszafordul, azt tanacsolva, hogy szalljanak fel egy olyan jarmure, amelyik menetrend szerint meg se all az adott helyen? 2. Tenyleg megteheti a BKV, hogy egy kozlekedesi szempontbol totalis valsaghelyzetben nem all meg a masik jaratarol leparancsolt nehanyszaz embernek?
Udv, P

UPDATE1:

35 Tovább

"Egyelőre még nem tudom megmondani, hogy mi a megoldás"

Mit is mondhatna mást egy jól fizetett szóvivő, mint a fent idézett mondatot, ha a saját munkahelyének szervezetlenségével szembesítik? Betontömböket emelgető utasok, busz mellé vizelő, megfenyegetett alvállalkozós buszvezető. Így szervez a BKV:

Ha a videó nem indul el, kattints ide!

34 Tovább

Nem szállt le, bevitte a garázsba

Ha BKV utasokat most két részre osztom. Vannak azok, akik a lenti történet után anyáztak volna egyet, hogy a vezető miért nem tájékoztatott, és vannak azok, akik örülnének egy hasonló garázslátogatásnak. Még nem baj, ha nem érted, hogy miről van szó. Itt a levél:

 

Kedves BKV-Figyelő!
 
A sofőröket ért sok kritika miatt gondoltam érdekes lehet egy ellenpélda. A 9:20-as 150E járattal tartottam a Fehérvári út felé, hogy ott a 4-es villamosra szálljak. Megjegyzem, nagyon értékeltem a BKV járatnyújtását, épp jól jött. Utazás közben elmélyülten olvastam, a megállókra nem figyelve, úgyis a végállomásig megyek. Nos, a Fehérvári úton a figyelmes sofőr nem próbált megzavarni a műélvezetben azzal, hogy a végállomásra felhívja a figyelmemet a hangosbemondójával, vagy a motor leállításával. Az olvasásból akkor néztem fel, mikor a busz már fordult át a másik oldalra, ahol a visszafelé irány első megállója van, de nagy meglepetésemre nem álltunk be a megállóba. Érdeklődésemre közölte, hogy már le kellett volna szállnom, és hogy legközelebb a garázsban állunk meg. Ez nagy jótét egy olyasvalakivel, aki még sosem járt a buszgarázsban, csak a régi 41-es vonalán láthatta számtalanszor a sok buszt benn, és hiába vágyódott közelebbről is megismerni a helyet, a határozott "idegeneknek belépni tilos" elriasztotta.
 
Nagy várakozással tekintettem hát az ingyenes garázslátogatás elé, és az érintett buszmegállóknál szorongva gondoltam arra, hogy talán kitessékel a sofőr, de nem tette, állhatatosan eljuttatott a garázsba. Sajnos meglehetősen sietős volt a dolgom aznap, nem maradhattam, és a sofőrnek (akinek e gesztusa talán a blogban való szereplés szándékának jele) ezúton üzenem, hogy szerencsére így sem késtem el.
 
flugi

Pontos dátum, járatszám és a beküldő neve kérésre nem szerepel a levélben, így elkerülhetjük, hogy a rendes buszvezetőt utas orientált magatartása miatt megbüntessék.

40 Tovább

Kismamák szívatásában lelik örömüket

BKV-n babakocsival, terhesen közlekedni nem leányálom. Ezt még az is nehezíti, hogy néhány BKV-s azzal szórakoztatja magát, hogy babakocsis anyukákat szívatnak meg. Két ilyen történet alant:
Tisztelt BKV-figyelő!
Az alábbi bosszantó dolog történt velem tegnap (péntek, okt.3.) este pontban hatkor. Kétéves gyermekemmel, babakocsival, 8 hónapos terhesen (tehát látható hassal) vártunk a 75-ös troli Dráva utcai megállójában. A troli jött is, csak éppen pont a 133-as busz után pár másodperccel.
A busz beállt a megállóba (egy M-es), a troli meg lazán két méterre a járdától mögé kanyarodott, hátsó fele kilógott az ott parkoló autók mellé, és kinyitotta ajtaját. Mint azt gondolom mások is tudják, a régi típusú trolira terhesen/lábfájósan/idősen/babakocsival amúgy sem egyszerű felszállni, ha nem közvetlenül a járda mellé áll be (szinte soha). De ha a hátsó ajtó előtt, mely az egyetlen, ahol legalább a középső kapaszkodót kiszedték - ettől babakocsi-kompatibilis, muhaha! -, egy Opel suv parkol szabályosan, akkor teljesen lehetetlen.
Mindezt pár másodperc alatt felmértem, majd előre "loholtam" a babakocsival és mondtam, valamint mutogattam, hogy így nem tudok felszállni. A trolibusz vezetője végigmért, majd akkurátusan becsukta az ajtót és elhajtott. Én egy döbbent bazmeggel, a kislányom egy kedves "Deje vissza, busz!"-szal konstatálta a jófej sofőr taktikáját. Megjegyzem, a 65 000 forintos GYEDemből 8250 forintot minden hónapban erre a magas színvonalú (babakocsival amúgy is csak üggyel-bajjal használható) szolgáltatásra költök.
Üdvözlettel, Hanna
67 Tovább

Kamerát tettek a buszba

A blog indulása óta kérem a BKV-tól, hogy a felújított Ikarus buszokba tegyenek térfigyelő kamerákat, mert azok nélkül a felújítás semmit sem ér. Naponta tapasztalom a 23-as buszon, hogy hogyan teszik tönkre a néhány hete még csillogó-villogó járműveket. A BKV szerint nincs engedélyük arra, hogy bekamerázzák a buszokat, ezért nem szerelnek be kamerákat. Olvasónk most mégis talált olyan buszt, amibe térfigyelő kamerát szereltek:
 
42 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek