Tisztelt BKV Zrt. Ügyfélszolgálat!
Sosem szoktam panaszt tenni járművezetők ellen, most sem ezt szeretném tenni, csak fel szeretném hívni a figyelmüket valamire. Engem nem zavar, ha a járművezetőjük néhány perc késéssel ér ki a tartózkodóból és indítja a járművet, véleményem szerint neki is vannak szükségletei, melyek elvégzésére kevés ideje van. Nem szoktam panaszt tenni, ha beszélget, mert véleményem az, hogy több helyre is tudnak figyelni, lényeg, hogy az utat is nézze.
Tegnap előtt (azaz hétfőn) 16:40 körül volt szerencsém utazni a KVW-968 frsz. 47-49V autóbusszal a Csóka utca és a Gellért tér között (majd később ugyanezzel a busszal vissza). A járműre a 3. ajtónál szálltam fel, de az érkezésekor láttam, hogy valaki ül a műszerfal utastér felőli részén.
Utazás közben kiderült, hogy egy fiatalabb srác az, és a buszvezetővel beszélget, háttal ül a műszerfalon és többször a kormány felé nyúl (nem a kormányhoz, csak arra felé) és a műszerfalon lévő gombok is vonzzák az ujjait.
Véleményem szerint ez nagyon balesetveszélyes, ugyanis a busz ezen a vonalon a villamospályán áthajtó szabálytalan autósok miatt sűrűn satufékezni szokott. Egy ilyen fékezés következtében a műszerfalon ülő fiatal fiú komoly balesetet szenvedhet, főleg azért mert a szélvédő közelében tartózkodik, nem támaszkodik, és a hátával nem látja a közelgő veszélyt.
Balesetveszélyes az is, hogy a járművezetőn kívül, más a műszerfalon babrál. Egy véletlen fordulás, fékezés következtében megbillen a srác, kinyitja az egyik ajtót, átállít egy kapcsolót, stb. Rengeteg hasonló véletlen lehet, s balesetet is idézhet elő, ezzel veszélyeztetve az utasok, és a saját testi épségét.
Kérem, a Nógrád Volán vezetőjét ne marasztalják el, csak figyelmeztessék, hogy az ilyesfajta utazás balesetveszélyes, és ha nem tévedek tilos! Ne vonják meg pénzétől és ne is küldjék el, mert ezen a kis kihágáson kívül a munkáját megfelelően végezte.
Tisztelettel: H. István, Budapest
2008. június 12. 09:09
Mit keres egy gyerek a műszerfalon?
2008. június 10. 09:09
Ál-ellenőr a 7-es buszon?
Sziasztok!
Szerintem Ti járatosak vagytok az ilyesmiben, ezért titeket kérdezlek: Szombaton új pénztárcámba elfelejtettem betenni a BKV bérletemet (könyvtárjegyem,stb.) a 7-esen jött az ellenőr, bérletet nem tudtam reprodukálni, diákom odaadtam, felírta az adatokat, tudom 3000 bemutatással.
Viszont mikor elment az ellenőr,vagyis a következő megállóban leszállt,akkor fogtam csak fel, hogy mi a fene történt:
-se karszalag
-se kitűző, azonosító
-se másik ellenőr nem volt vele
Csak simán járkált ott egy ember, kérte a jegyem, adott egy 12 e-s csekket, és felírta a diákom számát. Mivan , ha nemis ellenőr volt, csupán egy általa begyűjtött 12e-s csekket passzolt el? Mivan, ha csak az adataimat akarta kicsalni? Miért nem volt rajta semmilyen azonosító?Nem párban kell járni?
Meg tudnám kérdezni valahogy a BKV-t hogy ,most akkor az ő emberük büntetett meg,vagy csak valami vicces kedvű?
Előre is köszi, és az ügy kicsit sürgetős lenne,mert ugye 8 nap a bemutatás..
2008. június 09. 13:20
Utaslemaradások a paraméterkönyv után?
Tisztelt BKV!
Tájékoztatom Önöket, hogy 2008. június 6-án, pénteken 18:45-kor a 1757-es számmal Pesterzsébet felé közlekedő 23-as busznak több megállóban is utaslemaradása volt. A Közvágóhíd megállóban kb. 15 fő, Földváry utca megállóban 2 fő, és az Illatos úti megállóban 3 fő maradt.
Kérem, tájékoztassanak arról, hogy a Paraméterkönyv bevezetése után véleményük szerint hány utas marad majd a megállókban az esti időszakban.
BKV-figyelő
2008. június 08. 12:32
Megint értelmetlenül támad a VEKE?
Tisztelt BKV-figyelő!
A harag rossz tanácsadó. Nekem mindig ezt mondták. Haraggal, és sértődöttségből nem szabad levelet írni, mert magamat járatom le vele. Ezt is mondták. A VEKE vezetői és tagjai sajnos ezzel nincsenek tisztában, és ismét írtak egy nevetséges levelet, mely talán még a BKV kommunikációnál is szánalmasabb. Sajnos szóról szóra nem tudom idézni, mert az oldaluk jelenleg nem elérhető, de a lényege az volt, hogy az előző –szintén támadó hangvételű közleményükre- a BKV hisztisen reagált. (Bár ők ezt egy kicsit erősebben, kemény szavakkal fogalmazták meg).
Írhat ilyet egy civil szervezet? Eddig valamelyest támogattam őket, de így, hogy még az élő fába is belekötnek, igen szánalmasak lettek. Miért nem foglalkoznak a valós problémákkal? Miért izgatja fel Őket ennyire a meleg? Szerintem sokkal nagyobb probléma a verekedő biztonsági őr banda és a mérhetetlen kosz a járműveken, mint az, hogy 2-3 Volvo buszon nem ment a klíma, és fingassuk meg emiatt a BKV-t.
Tényleg, ahogy Ti is írtátok, az értelmetlen politikai támadások helyett jó volna végre a valós problémákkal foglalkozni, és haladni előre.
Köszönöm a figyelmet!
Egy rendszeres olvasótok, és támogatótok.
2008. június 06. 13:59
Megtámadta az utast majd kilépett a BKV-tól
Szeretjük, mikor a BKV az utasokat ért testi és lelki támadásokat egy levéllel elintézi. Bár ez még a jobbik eset, mert nem kenik rád az egészet és válaszolnak. Sajnos ebben az esetben többet tényleg nem tehettek, ugyanis az utas felé rugdosó vezető a „balhé” után kilépett a cégtől. Egy utolsó balhénak szánta, vagy csak véletlen?
Kedves BKV-figyelő!
Még április végén történt velem, hogy egy 956-os sofőr megtámadott, akkor poszt is lett belőle, sok kommenttel. A BKV villámsebességgel, most reagált, az alábbi levéllel. Szabvány "sorry" levél, a sofőr állítólag már nincs a cégnél, pár nappal az eset után kilépett.
üdv:
Rigó Áron
Tisztelt Rigó Áron!
Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat. Sajnáljuk, hogy kellemetlenséget okoztunk utazása alkalmával, melyért ezúton is szíves elnézését kérjük.
Az érintett járművezetőt felelősségre vonni nem tudjuk, mivel már nem dolgozik a Vállalatnál. 2008. május 5.-ével kilépett.
Az okozott kellemetlenségért ismételten szíves elnézését kérjük.
Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.
Budapest, 2008. június 5.
Üdvözlettel: Szüts Katalin ügyfélszolgálat-vezető
Utolsó kommentek