Odacsukta a 70-es trolibusz sofőrje egy hároméves kislány fejét. Csak az utasok lélekjelenlétének köszönhető, hogy nem történt tragédia hétfő reggel a Bajza utcai megállónál. Egy idős férfi figyelmeztette a vezetőt, aki már száguldott volna tovább.
Liliána a baleset óta sír, ha trolit lát, édesanyja ezentúl kerülővel viszi oviba. (Blikk)
Odacsukta a kislány fejét a troli ajtaja
Fojtogatta az ellenőr a leszálló utast
Olvasónk reggel a 61-es villamos megállójában egy dulakodásnak volt a szemtanúja. Egy jegy nélkül utazó srác le akart szállni a következő megállóban, az ellenőr hagyta is, de "társa" (akinek nem volt karszalagja) utána eredt, és lökdösni, fojtogatni kezdte. Az utasok nem nézték ezt jó szemmel, a már induló villamosról többen is le akartak szállni, ezt látván az ellenőrök elszaladtak:
Tisztelt BKV-figyelő!
Ma reggel (09.15.) szem-, és fültanúja voltam egy újabb "ellenőri" túlkapásnak, ami mélységesen felháborított.
07:40 körül utaztam a 61-es villamossal Hűvösvölgy irányába, amikor a Völgy utcai megállóban 2 igencsak feltűnő személy szállt fel. Egyikőjük ~190 cm magas, 40-es éveiben járó, ránézésre úgy 130-140 kg-os, a másik ~185 cm, 20-es évei elején járó, 100-110 kg-os, kopasz, feltűnő aranylánccal és fekete napszemüvegben. Rövidesen az idősebbik elővette karszalagját (valamint az arra tűzött igazolványát) és elkezdte a jegyellenőrzést. A fiatalabb eközben mozdulatlanul álldogált a kocsi végében.
Ingyen jobb szolgáltatást nyújthatna a BKV?
Budapesten fut néhány reklám busz, melyeken ingyen utazhatunk. Olvasónk is utazott egy ilyen buszon, és azt tapasztalta, hogy a busz műszaki állapota megfelelő, tiszta, kényelmes. Vajon érdemes lenne a BKV összes buszát hirdetésekkel telepakolni?
Tisztelt BKV-figyelő!
Az elmúlt napokban tapasztaltam Budapesten, hogy egy két vonalon megjelent egy körberagasztózott csuklós Ikarus. Mint azt megtudtam, ez egy reklám busz, mely ingyen viszi néhány vonalon az utasokat.
Utazván ezen a buszon, azt tapasztaltam, hogy a busz műszakilag egyben van, nem recseg, nem robban le, belülről a buszok tiszták, nincsenek szétvágva, összefírkálva az ülések benne, és a buszon utazó biztonsági őrök, illetve a sofőr nagyon kedvesek és segítőkészek.
Ez egy nagy ragasztó gyártó cég bérelt reklám busza, melyet körbe ragasztottak az említett ragasztó szalaggal, ezáltal nagyon feltűnővé vált. A sofőrtől megtudtam, hogy ezt a buszt rendszeresen használják, ennek ellenére jó állapotban van, kora ellenére.
M. Ádám (egy utas)
Órákkal előbb menj ki a buszhoz, ha utazni szeretnél
Olvasónk a Vár busszal szeretett volna utazni, de a nagy tömeg miatt, ami a megállóban fogadta nem igazán fért fel a járműre, ugyanis a BKV egyik hétvégi rendezvény alkalmával sem sűrítette a járatokat. A lenti és az ehhez hasonló történetek írói -az utasok- jogosan teszik fel a kérdést: A BKV miért nem arra költi a pénzt, amire kellene? Miért nem karbantartásra, új járművek beszerzésére, a járatok sűrítésére fordítják azt az évi 1-2 milliárdot, ami tanácsadásokra elmegy?
Kedves BKV-figyelő!
Gondoltam inkább BKV-figyelőre írok, mert ha a BKV-nak panaszkodom, az a harminc nap válaszadási határidő lejárta után úgyis elhajt melegebb éghajlatra, valami légből kapott, semmitmondó indokokat felsorakoztató sablonlevéllel. A dolog lényege: mi kell ahhoz, hogy a BKV-nál rájöjjenek arra, hogy a Budai Vár egy frekventált utazási cél, főleg akkor, ha valami rendezvény is van? Most hétvégén van a borfesztivál - de legyen az Mesterségek ünnepe, Hídünnep, augusztus 20, vagy bármilyen olyan esemény, ami a várban van - ilyenkor a várbusz katasztrófa.
Megszűnő járatok, több várakozás, több átszállás
Olvasónk nem érti, hogy a BKV milyen logika alapján szünteti meg és ritkítja járatait. Az idei paraméterkönyv bevezetésekor is olyan buszjáratot szüntettek meg, ami kihasznált volt, és amit az utasok szerettek. Mióta nincs 256-os busz, sok utas csak három átszállással éri el az orvosi rendelőt is:
Kedves BKV-figyelő!
Vajon milyen utasszámmérés alapján találják ki az újabb és újabb paraméternek nevezett járatmegszüntetéseket és ritkításokat? Pl. az 256-os busz egy gyors, népszerű járat volt. jól kiegészítette a lassú, a lámpák és sűrű megállók miatt felgyorsulni se tudó villamost. Megszüntették. Most, aki a Nyéki útról el akar jutni a körzeti kapás u.-i rendelőbe, háromszor szállhat át.
Utolsó kommentek