Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Hírszerző: Vitézy már jobban bírja a negyven fokot

A Hírszerzőn ma megjelent Ceglédi Zoltán alább olvasható írása, melyben Vitézy Dávid, a BKK vezérigazgatójának kijelentéseit és az utasokhoz való hozzállását hasonlítja össze a néhány évvel ezelőtt, még a VEKE szóvivőjeként tett kijelentéseivel. Azért gondolom, hogy ennek a cikknek a blogon is helye van, mert bár nem szeretném bántani a Dávidot, de mi is felfedeztünk némi változást az elmúlt évekhez képest.

Mindemellett köszönettel tartozunk a BKK-nak, amiért a "Mercedes ügyet" egy fél nap alatt megoldották. Nagyon bízom benne, hogy a szerdán tapasztalt hozzáálláson változtat, és a későbbiekben is segít az utasok által felvetett problémák megoldásában.

Van egy, a városi és elővárosi közlekedést jól ismerő fiatalember, aki már öt éve is jogos filippikákkal sorozta a budapesti tömegközlekedés fejeseit, hogy mégis, hogyan képzelik, hogy a harmincfokos kánikulában légkondi nélküli járatokat állítottak be: a frissen beszerzett Combinokban ájuldoznak az utasok. Aztán van egy szépen felöltözött, nyakkendős fiatalember, a Budapesti Közlekedési Központ vezérigazgatója, aki csitítgatja a népet, hogy bár igaz, hogy a most beállított 25 Mercedes Citaro autóbuszból csak 10 járművön működött a klíma megfelelően, de az hazugság, hogy ájuldoztak volna az utasok, és különben is, osztottak nekik vizet, és megszerelik a klímát.

Az a ciki, hogy a két fiatalember igazából egy: Vitézy Dávidnak hívják.

A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület alapítója, vezetője 2007 júliusában a szervezet "Félmegoldások és félrebeszélés a Combinók hűtése kapcsán" című közleményében jogosan rótta fel a BKV-nak azt a böszmeséget, hogy előbb légkondi nélkül vette meg a villamosokat, majd csak egyet akart középre beszerelni, miközben a kezdetektől egyértelmű volt, hogy "a hűvös valóság azonban tűzforró villamosokat és ájuldozó utasokat vetít előre a következő évekre is, ha minden így megy tovább."

A VEKE hatékony fellépésének (is) köszönhetően ma már a Combino a leginkább európai arcot mutató fővárosi tömegközlekedési eszközünk, a legforgalmasabb vonalon biztosít légkondicionált utazási lehetőséget. Más lett a "hűvös valóság", és azóta más lett a főváros vezetése is. Sajnos Tarlós István főpolgármesteri sikereit most nincs mód hosszasan méltatni, hat cikk is kevés lenne sorra venni, hogyan érte el, hogy napról-napra jobb dolog Budapesten élni.

De ami most fontos, hogy immár Vitézy Dávid sem internetes fórumokon harcol az utazókért. Vezérigazgató lett belőle, és a jelek szerint a stallum őt is megengedőbbé tette. Volt már botrány milliós prémiumokból, 1,6 milliós fizetésből, luxusautó-bérlésből, évi nettó százmillió forintért bérelt belvárosi székházból, de a vastagodó bőr jobban szigetel, Vitézy Dávid hőháztartásra is megváltozott. Immár nem felháborodás, hanem csitító nyugalom önti el a negyvenfokos buszok hírére. Szépen, fű alatt forgalomba állítottak 25 olyan használtan vett buszt, amelynek az ablakai nyithatatlanok, és legalább hatvan százalékukban a klíma se működött. A kommunista beütéssel nehezen vádolható (annak idején a Combino-klímával is ugyanilyen szigorú) BKV-figyelő blog számolt be elsőként arról, hogy a rekordmelegben elviselhetetlen a járművekben a forróság, az utasok rosszul vannak, ájuldoznak. Sőt, az immár vitézytlen VEKE is felemelte a hangját.

A Hírszerző cikkének folytatását ide kattintva olvashatod el. Az állításokra Vitézy Dávid a Facebookon reagált. Az ő álláspontját ide kattintva olvashatod.

7 Tovább

Ernő elárazta: rács mögött marad "Demszky Raszputyinja"

Előzetes letartóztatásba helyezte a Budai Központi Kerületi Bíróság a felbujtóként elkövetett hűtlen kezeléssel gyanúsított Mesterházy Ernő fővárosi főtanácsadót és Zelenák Tibort, a BKV egykori főosztályvezetőjét. A BKV egykori értékesítési és kommunikációs vezérigazgató-helyettese megúszta a cellát, őt házi őrizetbe helyezték.

A főügyészség még péntek reggel azt kezdeményezte, hogy a szökés, elrejtőzés, valamint a bizonyítási eljárás megnehezítésének veszélye miatt mindhárman előzetes letartóztatásba kerüljenek.

28 Tovább

Elfogták a BKV volt informatikai igazgatóját

Elfogta a rendőrség Fuzik Zsoltot, a BKV eddig szökésben lévő volt informatikai igazgatóját szerdán.

A rendőrség honlapjára szerdán késő este felkerült közlemény szerint a BKV volt informatikai igazgatója Szegeden bujkált, amikor a Repülőtéri Rendőr Igazgatóság (RRI) nyomozói és az RRI "Sólyom" bevetési alosztálya szerdán elfogta.

47 Tovább

A BKV-sztrájk legfrissebb hírei

Ezzel a folyamatosan frissülő bejegyzéssel szeretnénk segíteni nektek, hogy tisztán lássátok, mi is folyik épp a BKV-nál. Itt minden olyan sztrájkkal kapcsolatos BKV-s hírt megtalálsz ezentúl, amely a vezető hírportálokon megjelent, de saját bejegyzéseinkkel is találkozhattok. A hírek időrendi sorrendben jelennek meg (alul a régi, felül az új). Kérjük, hogy a témával kapcsolatos hozzászólásaitokat ezentúl ehhez a poszthot írjátok!

Ha a sztrájkkal kapcsolatban bármilyen észrevételetek, tapasztalatok van, írjátok meg nekünk a bkvfigyelo@gmail.com címre. Képet, videót is várunk!

Index: Egyre valószínűbb a BKV-sztrájk

Nem született megállapodás vasárnap sem a BKV menedzsmentje és a szakszervezetek között a kollektív szerződésről (ksz), az érdekképviseletek felgyorsították a keddre hirdetett sztrájk előkészületeit - közölte Nemes Gábor, a sztrájkbizottság szóvivője a tárgyalások után.

A vasárnapi egyeztetésen mind a BKV vezetősége, mind az érdekképviseletek több kompromisszumos ajánlatot is tettek, végül mégsem sikerült megállapodniuk. Nemes Gábor szerint a BKV, ha akarta volna, már el tudta volna kerülni a sztrájkot, így viszont a tárgyalásokat hétfőn reggel folytatják, a ksz-ről is, és a sztrájk idején nyújtandó elégséges szolgáltatásról is.

760 Tovább

Veszélyben a menetrend: nincs megállapodás a BKV és a szakszervezetek között

A hétfői egyeztetésen sem született megállapodás a BKV vezetősége és a szakszervezetek között a kollektív szerződésről. Ha nem sikerül megállapodni, januárban borulhat a menetrend.

Az érdekképviseletek és a BKV a múlt héten is tárgyaltak, de nem sikerült megállapodniuk. A VTDSZSZ (Városi Tömegközlekedési Dolgozók Szakszervezeti Szövetsége) akkor újabb tárgyalási fordulót kért annak ellenére, hogy a BKV korábban azt közölte: ebben az évben már nincs lehetőség az új kollektív szerződésről (ksz) való megállapodásra.

38 Tovább
«
12345

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek