A főpolgármester hétfőn jelentette be, hogy várhatóan már szerdán aláírja a kormány és a főváros azt a megállapodást, amelynek értelmében 2011-től 18 milliárd, az azt követő években pedig 20 milliárd forintot fordítanak a közlekedési vállalat eszközállományának cseréjére.
Mégsem biztos, hogy lecserélheti öreg buszait a BKV. A főpolgármester hétfőn jelentette be, hogy várhatóan már szerdán aláírja a kormány és a főváros azt a megállapodást, amelynek értelmében 2011-től 18 milliárd, az azt követő években pedig 20 milliárd forintot fordítanak a közlekedési vállalat eszközállományának cseréjére. A BKV műszaki üzemeltetési igazgatója, Héri József ugyanakkor reggeli műsorunkban azt mondta: ebből az összegből nem tudják lecserélni a túlkoros buszokat. A BKV szerint legalább ezer új buszt kellene vásárolni a fővárosban.
(MR1 - Kossuth)
Mégsem cseréli le öreg buszait a BKV?
Vigyázz hová állsz: Ismét kiesett egy többkilós fedőlap
K. Dóra nevű olvasónk még szeptemberben írt arról, hogy egy többkilós, a motorteret az utastértől elválasztó fedlap esett a lábára. Csütörtökön Xezs is átélt hasonlót a 181-es buszon, ám ott a szerencsének köszönhetően nem történt baleset. Levél a kép után:
Éjjel is járatja buszait a BKV, hogy el tudjanak reggel indulni
Egész éjjel járatja parkoló autóbuszait a BKV, hogy a hajnali üzemkezdéskor el tudjanak indulni. A meglehetősen pazarló és környezetszennyező megoldással csak a BKV él, az alvállalkozók inkább a rendszeres karbantartást választották, hogy ne fagyjon el a buszokban a légrendszer:
Tisztelt BKV-figyelő!
Az alábbi cikkre szeretném egy kicsit ráirányitani a figyelmet. Szombaton, mielőtt behavazott az ország jelent meg, és délutánra kicsit háttérbe szorult, hiszen a havazásokról érkeztek a híradások az összes hírportálon. Pedig döbbenetes dologra világit rá:"Egész éjjel járatja parkoló autóbuszait a BKV, hogy a dermesztő hajnali üzemkezdéskor a járatok el tudjanak indulni. A meglehetősen pazarló és környezetszennyező megoldással csak a BKV él, a járatainak 10 százalékát üzemeltető alvállalkozók inkább a rendszeres karbantartást választották, hogy ne fagyjon el a buszokban a légrendszer - értesült a HavariaPress. Csütörtökön reggel a BKV csaknem minden harmadik autóbusza "megadta magát" a hidegben. Az autóbuszok légrendszere fagyott el, s emiatt már el sem tudtak indulni a garázsból, vagy menet közben, az első körben robbantak le.
Szerencse: A kereszteződés előtt megállt a fék nélküli busz
Kedves BKV-figyelő!
Nem egy nagy történetet mesélnék el, hanem úgy belsőleg két kis sztorit a BKV-ról. Apám buszsofőr, régen sokszor jártam ki hozzá, szóval tudom, hogy mennek a BKV-nál…
Már egyre szarabb. Nem olyan rég, hogy egyik kollégája mesélte neki, hogy valahol? (nem szeretné, hogy beazonosíthatóvá váljon, szeretne még holnap is ott dolgozni) elment a fékje úgy teljesen. 50-nel suhant egy megállónyit. Egy veszélyes, nagy forgalmú kereszteződés előtt még megtudott állni, pontosabban lassulni. Ebből az utasok semmit nem vettek észre, pedig a keresztforgalomban vagy az előtte lévőt simán letolhatta volna, de szerencsére nem így történt.
Több mint négyszáz BKV-busz romlott el csütörtökön
A járművek légrendszere fagyott le. A közlekedési társaság szabadnapos karbantartókat is behívott, hogy el tudják végezni a javításokat. A BKV hétköznap reggelente 1100 buszt indít.
Este negyed nyolcig összesen 420 BKV-busszal volt valamilyen probléma csütörtökön, a járművek egy részét csak a garázsban, többségüket azonban már a helyszínen meg tudták javítani, mondta Héri József, a BKV műszaki üzemeltetési igazgatója Délelőtt 10 óráig 243 járművel volt probléma,a legtöbb gondot a fűtés- és légrendszerek okozzák, utóbbival együtt autóműködési hibák is felléptek.
Utolsó kommentek