Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Lelassíttatta a HÉV-et, mert zavarta

Két hete, hogy elindult a BKV-figyelő új utasbejelentő opciója, ahol bárki, név nélkül tehet bejelentést, koszos megállókról, járművekről, /dolgozókról:)/. Megígértük, hogy a fontosabb észrevételekből post is készül. Itt az első:

Jónapot!

A csömöri HÉV-vel utaztam minap és felháborodással vettem tudomásul, hogy a Cinkota -alsó-Cinkota viszonylat között már megint cammog a HÉV. Megkérdeztem a járművezetőt, hogy ha most csinálták meg a vágányokat, akkor megint miért megy a cammogás?

Válasz:

Azért mert egy pár éve odaköltözött egy drága hölgyemény, akit zavar a HÉV. Kérdem én mi volt előbb a HÉV vagy a tisztelt ott lakó? Amikor megvette nem látta hogy a házától 10 méterre megy a HÉV? Miért a sok tízezer utasnak kell szívnia a  több menetidővel egy ott lakó kötözködő hölgy miatt? Nonszensznek tartom, hogy valaki egy telefonhívással megtudja szívatni az utasokat.

Akkor a BKV az utasokért van vagy az ott lakó hölgyért akit egyedül zavar a HÉV a több száz lakó közül? Remélem lesz ennek foganatja amit ide írtam  mert nem 5Ft a bérlet és a jegy, amit nem azért fizetek hogy az ott lakót a sebesség csökkentésével ne zavarjuk mi kedves utasok a HÉV-el.

Tisztelettel:

Manó


A történet teljesen hihető, ugyanis a 30-as villamos vonalán is laknak BKV dolgozók, akiket zavar a villamos, ezért sebességkorlátozást vezettek be a háza előtt.
 

190 Tovább

Az ÁNTSZ-nél jelentettem be a BKV-t

Tisztelt BKV!

Fel szeretném hívni a figyelmüket, hogy a FJX-220-as frsz. Volvo busznak a hátsó ülésein vizeletfolyás található. Sajnos ez nem egyedi eset. Tegnap két Volvo buszt néztem át szúrópróbaszerűen, és azt kell mondanom, hogy a csukló utáni második kocsiszekrények olyan rossz állapotban vannak, hogy a régebbi Ikarus buszok jobban néznek ki. Sajnos az összes Volvo busznak a hátsó ülése koszos, az ülések az elmúlt két évben (buszok beszerzése óta) biztos, hogy nem voltak cserélve.

Levelemet továbbítom az Állami Népegészségügyi és Tisztiorvosi Szolgálatnak (ÁNTSZ) és a médiát is megkeresem a képeimmel. Szerintem nem normális, hogy vizelettel szennyezett, takarítatlan buszokon kel utaznunk. Levelem mellé képeket is csatoltam.

Köszönöm, hogy elolvasták levelem, várom megkeresésüket!

BKV-figyelő szerk.

181 Tovább

Gyors bejelentés opcióval bővült a blog

A mai napon egy újabb opciót építettem a blogba, hogy az utasbejelentések még egyszerűbbek és gyorsabbak legyenek. Indítottam egy új postot, ahol bárki regisztráció nélkül tehet bejelentést. Ezeket mi összesítjük és továbbítjuk az illetékesek felé.

Miket várunk ide?

Elsősorban olyan bejelentéseket várunk, amelyek rövidségük miatt nem érnek meg egy önálló cikket. Koszos buszmegálló vagy busz, hiányzó menetrend, bunkó ellenőr, stb. Ha találkoztál valamelyikkel, írd meg bátran, és listaszerűen továbbküldjük a BKV illetékeseinek. Ha sikerül kitakaríttatnunk néhány koszos buszt és megállót, már megérte.

A bejelentés az e-mail írásnál is egyszerűbb. Kattints a lenti „bejelentés” gombra, és a megjelenő postban írd meg problémád komment/hozzászólás formájában. Bővebb információt a gombra kattintva találsz!

Az új opció jelenleg Béta üzemmódban fut, teszteljétek, használjátok, és véleményezzétek bátran. Várjuk az ötleteket is, szeretnénk a ti javaslataitok alapján fejleszteni a blogot.

 



 

0 Tovább

Nem csak az utasokat szívatja a BKV

Tisztelt Hagyó Miklós Úr! tisztelt ügyfélszolgálat!


BKV dolgozók panaszát ritkán tolmácsolom Önök felé, ugyanis a BKV-figyelő elsősorban utaspanaszok publikálására szolgál, de most kivételt teszek. A napokban megkeresett egy BKV-s ismerősöm, és villamosvezetőként véleményt mondott néhány villamosvonalról, többek között a 30-asról is. Járművezetőjük megmutatta többek között a 10 km/h sebességkorlátos szakaszt (Határ út – Timót utca), melyet a blogon is bemutattunk, illetve mutatott egy elektromos váltót, melyet a BKV Zrt. lassan fél éve nem képes megjavítani. Emiatt, ezt az elosztóváltót a villamosvezetőknek kézzel kell átállítani a Nagysándor József utcában, mely esős időben igen kellemetlen, ugyanis csapóváltó lévén az olajos vizet a villamosvezető ruhájára csapja, bárhová álljon is szerencsétlen.

 

Az elektromos vezérlést többször bekapcsolták már, de 1 maximum 2 óra múlva le is állították. Nem csak a járművezetőnek kényelmetlen a váltóállítás, az utasoknak is plusz várakozás, illetve késés. A villamosnak ezen a szakaszon egyébként 5 km/h lassújele van.
 

A pontos helyszín: XX. került, Nagysándor József utca, 30-as és 52-es villamos találkozása.


Véleményem szerint a Fővárosnak nem csak az utak, hanem a villamosvágányok felújítása is feladata lenne, ha másképp nem is, kizárólag erre fordítható támogatást kellene adni a BKV számára. A villamosvezetők pontosan tudják, melyek azok a szakaszok, melyek már rég felújításra szorulnak, de észrevételeiket sajnos senki nem hallgatja meg. A BKV a körúton kívül szinte egyik villamosvonallal sem foglalkozik. Ideje lenne végre elkezdeni a villamospályák rekonstrukcióját, mert több vonalon buszok, autók előzik meg a villamosokat, így pedig nehéz népszerűsíteni a BKV-t, és a kötött pályás közlekedést.
 

Kérem, hogy bejelentésem alapján kezdeményezzenek vizsgálatot, javítsák meg a hibás váltót és pályaszakaszt.

36 Tovább

Nem tűrte a megalázást, feljelentést tett

Sokan ismeritek már az érzést, amikor az ügyfélszolgálathoz fordultok a problémátokkal, amire a "nagyon sajnáljuk" választ kapjátok vissza. Semmi nyomozás, semmi felelősségre vonás. Épp ezért jött létre a blog, hogy az ilyen eseteket kedvenc közlekedési társaságunk ne sumákolja el. Alant olvashatjátok Ákos levelezését az ügyfélszolgálattal, komoly témában sablon válasszal rendőrséggel és buszról való ledobálással. Hosszú, de érdemes végigolvasni.

Tisztelt BKV!

Tájékoztatni szeretném Önöket egy sajnálatos esetről, és természetesen várom az Önök reakcióját esetemmel kapcsolatban.

2008. február 29.-én péntek hajnalban, egy utasokkal teli éjszakai 950-es busz első ajtaján szálltam fel, az Astoria megállóban 02:40 körül.

A buszon kb. nyolc "Biztonsági szolgálat" feliratú mellényt viselő, már első ránézésre sem barátságos ember volt. A nagy csomagjaim ellenére már felszálláskor kezemben volt a kezelésre váró menetjegyem, de mivel az előttem felszálló sráccal épp szóváltásba elegyedtek, vártam a soromra, hogy odajussak a jegykezelőhöz. Eközben a busz elindult, és a Kálvin téri megállóig jutott. Az előttem felszálló fiú menetjegyet szeretett volna vásárolni, de nem értette, hogy milyen jogon kérnek tőle 270 Ft-ot, ha nem kap cserébe sem jegyet, sem számlát.

A Kálvin téri megállóban ezt a fiatalembert (szinte rajtam keresztül), lelökték a nyíló ajtóból. Ekkor szóvá tettem, hogy ezt nem tehetik, igenis számlát kell adniuk a szolgatatásért cserében, hiszen ez egy "utazási szerződés" a BKV és az utas között.

Ekkor igazán meglepett az a fordulat, hogy a kezemben lévő érvényes jegy ellenére, a mögöttem lévő csomagomon keresztül, engem is lelöknek a buszról, majd mikor megkíséreltem a visszaszállást ütlegelni kezdtek és üvöltöztek velem, hogy takarodjak. Ahányszor próbáltam tisztázni a helyzetet, hogy "hiszen nekem érvényes jegyem van", annyiszor löktek le és egy utasokkal teli busz előtt megalázó helyzetbe kényszeríttettek. Még egyszer megkíséreltem a visszaszállást. Már a sofőr is kiüvöltött valami "Takarodj a ****!" mondatot, és többször direkt rám csukta az első ajtót. Ettől a busz ajtó bizonyára nem sérül meg úgy, mint az én nyakam, hátam, kabátom, ugyanis miközben beszorultam, három "biztonsági" a lábával rugdosott a lépcsőről. Pár kollegájuk a hátsó ajtón leszállva odasietett, hogy a hátamon lévő bakelitlemezekkel teli, igen nehéz és értékes táskámnál fogva cibáljanak. Végül is egy ajtónyitást kihasználva felpattantam a lépcsőre, és hangosan kérdeztem a szemtanúktól, hogy "Ugye látják a kezemben az érvényes jegyemet?" Valószínűleg kitartásom, és ez a mondat józanította ki egy percre azokat az agresszív ellenőröket, akiken mindenki látta, hogy némi örömet is találnak munkájukban.
Ekkor végre felengedtek a buszra, leültem az első ülésre, de természetesen még ott állt három mellényes mellettem. Elindult a busz.

Felkértem az ellenőröket, hogy igazolják magukat, hisz egyiken sem volt jelvény, sem kitűző. Ekkor igen agresszívan jött a válasz, hogy semmi közöm hozzá. És utaltak rá, hogy jobban teszem, ha csöndben maradok, mert leszálláskor megbánom.

Ez volt az a pont amikor már komolyabban megijedtem, és telefonon hívtam a 112-őt, ahol a diszpécser továbbította hívásom az illetékes rendőrségre. A rendőrségtől segítséget kértem, megbeszéltük, hogy a kiérkező rendőrök, a határúti megállóban várni fognak.

A hátralévő út során végig vonalban voltam a rendőrökkel, amiről természetesen tudtak a "biztonságiak". Hallottam mikor egymásnak odasúgták, hogy értesítettem a rendőrséget, és megbeszélték, hogy leszállnak, amint lehet. Ekkor már a Határ út megálló következett, ezért előttem, gyorsan egy csoportban leszállt a körülbelül 8 mellényes. A távolban feltűnt a kiérkező rendőrautó. A mellényesek sietősen az úttesten és korláton át lementek az aluljáróba.

A rendőrökkel tisztáztam, hogy én hívtam őket, igen segítőkészen betették a csomagjaimat a kocsijukba, majd közösen lementünk az aluljáróba a menekülők után. A csoportot már nem találtuk ott, de egy szemtanú látta, hogy sietve elmentek egyik oldalról a másikra.

A kiérkező rendőrök felvették a jegyzőkönyvet az egész estémről, rendőrségi bejelentést tettem.

174 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek