Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Péniszét mutogatta a hajléktalan (+18)

A BKV-n utazó hajléktalanok egyre pofátlanabbak. Többször beszámoltunk már utasra késsel támadó hajléktalanokról, ám arra még nem volt példa, hogy utasaink magukról "kicsit" többet mutató hajléktalannal futottak volna össze. Tegnapig, ugyanis olvasónk a 173-as buszon olyan hajléktalannal találkozott, aki nemi szervét közszemlére bocsátotta. Úgy hiszem, nekünk, fizető utasoknak nem kell mindent eltűrnünk... Kép olvasónk levele alatt megtalálható.

Kedves BKV-figyelő!

Ma (I. 24) a 173-as buszon utaztam,ahol a hátsó ülésen egy csöves szundikált... először csak a szaga tűnt fel. Később a "tizenegyedik" ujja.... nézzétek, ott a keze alatt. Sajnos (vagy inkább szerencsére?) nem volt alkalmam (meg gusztusom) közelebbi képet csinálni. Nem elég, hogy a bűzt kell szagolnunk, ráadásul a kilátásba is belerondít. Ellenőrt és biztonsági őrt a BKV-ra!

96 Tovább

Régen nem volt ilyen szar a BKV

A BKV régen egy európai hírű tömegközlekedési cég volt. Budapestre jártak a kontinens nagyvárosainak vezetői, hogy példát vegyenek az itteni tömegközlekedésről, és tanuljanak tőlünk. A BKV mára az egyik legdrágább, legrosszabb szolgáltatást nyújtó vállalat lett.

A budapesti közösségi közlekedés hálózatát tekintve még mindig egyedülálló. A várost tökéletesen behálózzák a különféle villamos, busz, troli vonalak, szinte nincs olyan hely, amit nem lehetne megközelíteni BKV-val. Budapest tömegközlekedése még mindig világhírű lehetne, ha a kellő, működéshez szükséges támogatást a cég megkapná az államtól és a városvezetéstől. Sajnos a BKV-ba jelenleg nem pumpálnak kellő pénzt, és amit a cég mégis megszerez, azt pillanatok alatt széthordják a különböző, ismerősök által vezetett cégek. A BKV vergődésére az egyetlen megoldás a vérfrissítés lenne, a korrupt város-, és a cégvezetők leváltása lenne.

Sajnos a cég vezetése a járatokon, a szakembereken és a karbantartáson spórol ahelyett, hogy feleslegesen adna ki milliárdokat különböző cégeknek, szükségtelen feladatokra. A BKV az utasok felé próbálja azt mutatnii, hogy minden rendben van, de az utasok nem hülyék. Saját szemükkel látják a lepusztult járműparkot, a karbantartás teljes hiányát. A BKV-figyelőnek köszönhető olyankor olyan hibák is napvilágot látnak, amik régebben egyáltalán nem kaptak volna ekkora figyelmet. Az utas a jelenlegi helyzetben sajnos nem tehet sokat. Megveszi a bérletet, beszél a problémákról, és vigyáz arra, ami van. Attól, hogy nem veszünk bérletet, és a rossz járműveket tovább rongáljuk, azok állapotára nem vigyázunk, attól senkinek nem lesz jobb. Közös érdekünk, hogy a jelenlegi állapoton ne rontsunk még jobban, legalább ezt fenn tudjuk tartani.

Az utóbbi hónapokban számtalan olyan képet és észrevételt kaptunk, melyekben az utasok a BKV járművek rossz állapotára panaszkodtak. Néhány évvel ezelőtt elő nem fordulhatott volna, hogy egy busz törött kasztnival vagy kiszakadt csuklóval közlekedjen. Mára a város és a cégvezetést annyira nem érdekli a BKV sorsa, hogy roncstelepre való, vagy onnan visszahozott járműveket állítanak forgalomba, veszélyeztetve ezzel az utasok, a járművezetők és a budapesti közlekedés biztonságát. Ezeket a képeket a lenti fotósávon megnézheted.

Sajnos ebben az országban, ebben a városban a politikusok bármit megtehetnek, felelősségre vonás nélkül. Példa erre a BKV, ahol soha, semmilyen hibának nincs felelőse, mindent megmagyaráznak, mint a ’90-es évek előtt. Értelmetlenül ölik a milliárdokat a 4-es metróba, melynek árából teljesen rendbe lehetett volna hozni a budapesti tömegközlekedést. SŐT! A fent maradó pénzből még metrót is építhettünk volna, ha politikusaink nem a metróépítésen szeretnének meggazdagodni.

Bízom benne, hogy egyszer a politika békén hagyja a BKV-t, és újra a kontinens egyik legjobb tömegközlekedési cége lehet. Egyszer talán a szolgáltatás színvonala is európai lesz, nem csak a tarifa.

Az elmúlt hónapok „legszebb” képei:

Ha nem látod a képeket, kattints ide!

135 Tovább

Még a hajléktalan sem mert leülni

Tegnap délután utaztam a BKV 04-37-es Ikarusán a 7E viszonylaton. Sok durva képet láttam már koszos ülésekről, ezért már sosem ülök le, tegnap se tettem. A csuklónál álltam, ahol felfigyeltem egy hajléktalannak kinéző úrra, aki az ülést nézi, és húzza a száját. Az ülés konkrétan annyira koszos volt, hogy a csöves is fintorgott, nem is mert rá leülni:

26 Tovább

Kevesebb pénztárral készült a BKV

Tavaly a BKV több bérletpénztárát leépítette, melyek helyére egy külsős cég (alvállalkozó) kutyaól pénztárakat nyitott. Nem mindenhol nyitottak új pénztárakat, így vannak olyan helyek, ahol az utasok nehezen juthatnak hozzá a bérletükhöz, jegyükhöz. Olvasónk ezekről mond véleményt, de a BKV üzletpolitikáját is kritizálja:

Szia BKV-figyelő!

Tegnap olvastam a BKV szóvivőjének nyilatkozatát az Indexen, ami igen megdöbbentett. Az asszonyság kijelentette, hogy az utasoknak milyen jó, mert néhány pénztár 0-24 óráig nyitva van a legfontosabb csomópontokon.

Megkérdezem én: Minek? Ki vesz éjszaka bérletet? Mitől csökkenne a sor, ha tovább van nyitva egy pénztár? Gyorsabb a kiszolgálás? Mekkora a forgalom éjszaka?

Nem lenne értelmesebb több pénztárat nyitni? Jártam-keltem a városban és láttam, hogy van olyan fő csomópont, ahol 4 pénztárból 1-2 van nyitva, és kígyóznak a sorok. Az éjszakai műszak beállhatna a csúcsidőben, nyithatna egy pénztárat, egyből gyorsabb lenne a kiszolgálás, csökkennének a sorok. Miért nem a nappali műszakot erősítik? Egyáltalán miért zárták be a pénztárakat, ha szükség van rájuk? Az alvállalkozó olcsóbb?

V.F.


2009. január 5. 15:30 Móricz Zsigmond körtér:

35 Tovább

Budapesti életképek

Van egy banda Pesten, akik azzal töltik szabadidejüket, hogy filléres dolgokból mosolyt csalnak az arcukra. Sajnos még nem igazán ismerik őket a városban, ezért egy kicsit népszerűsítem most őket. Szerintem blogjukat a legjobban úgy tudom reklámozni, ha a munkájukból megmutatom a legjobbakat. Ezúton kívánok mindenkinek Sikerekben gazdag, boldog új évet minden olvasónknak. Várunk titeket 2009-ben is! :)

15 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek