Tavaly a BKV több bérletpénztárát leépítette, melyek helyére egy külsős cég (alvállalkozó) kutyaól pénztárakat nyitott. Nem mindenhol nyitottak új pénztárakat, így vannak olyan helyek, ahol az utasok nehezen juthatnak hozzá a bérletükhöz, jegyükhöz. Olvasónk ezekről mond véleményt, de a BKV üzletpolitikáját is kritizálja:
Szia BKV-figyelő!
Tegnap olvastam a BKV szóvivőjének nyilatkozatát az Indexen, ami igen megdöbbentett. Az asszonyság kijelentette, hogy az utasoknak milyen jó, mert néhány pénztár 0-24 óráig nyitva van a legfontosabb csomópontokon.
Megkérdezem én: Minek? Ki vesz éjszaka bérletet? Mitől csökkenne a sor, ha tovább van nyitva egy pénztár? Gyorsabb a kiszolgálás? Mekkora a forgalom éjszaka?
Nem lenne értelmesebb több pénztárat nyitni? Jártam-keltem a városban és láttam, hogy van olyan fő csomópont, ahol 4 pénztárból 1-2 van nyitva, és kígyóznak a sorok. Az éjszakai műszak beállhatna a csúcsidőben, nyithatna egy pénztárat, egyből gyorsabb lenne a kiszolgálás, csökkennének a sorok. Miért nem a nappali műszakot erősítik? Egyáltalán miért zárták be a pénztárakat, ha szükség van rájuk? Az alvállalkozó olcsóbb?
V.F.
2009. január 5. 15:30 Móricz Zsigmond körtér:
Január 4-e 19:35 Keleti pályaudvar: 2 pénztár üzemel, de csak 1-nél lehet bérletet kapni. BKV utasbarát hozzáállás:
Utolsó kommentek