Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Törött kasztnival járnak a buszok

Kíváncsi lennék, ha hasonló állapotú autót vinnék vizsgáztatni, mint a BKV BPO-728-as rendszámú autóbusza, kapnék-e úgy engedélyt, hogy nem fizetem le a vizsgáztatót? Egyre érdekesebb buszok közlekednek a budapesti utakon, amik egyre rosszabb állapotban vannak. Ilyen busznak, vajon hogy adnak engedélyt?

 

Kapcsolódó postok:

Repedeznek az öreg Ikarusok

Bomlásnak indult a busz

70 Tovább

Kocsis úr, tessék ide leülni...

„Aki leül, az megérdemli” Mondja az okos BKV-figyelő olvasó. Számtalan képet mutattam már be koszos BKV járművekről, összevizelt, ürülékkel összekent ülésekről. Az ilyen postok annyi megrázzák az olvasókat, hogy egyre többen állnak inkább utazásuk közben, egyre többen szeretnék, hogy a szövet üléseket műbőr vagy műanyag váltsa fel. Olvasónktól kaptuk ezt a gyöngyszemet:

56 Tovább

Lassan gyertyával világítanak az utasok

Mindenszentek után mindenkinél maradt otthon 1-2 mécses, ami még jól jöhet. Ugyanis lassan már tényleg ott tartunk, hogy a világításról is nekünk kell gondoskodni.

Néhány napja utaztam egy villamospótló buszon (BKV-s Volvo), aminek a hátsó részében csak egy kis neoncső pislákolt. Nem tudtam eldönteni, hogy takarékoskodnak-e, vagy elfogyott a garázsban a neon, ezért előremenetem a vezetőhöz, aki tájékoztatott arról, hogy elromlott. Idézem: "Nem ilyen utakra való ez a busz". Kiállni nem tudott a forgalomból, mert nincs elég busz, így hát, akinek nem volt elég a hangulatvilágítás, az vagy meggyújtott egy mécsest, vagy előrement.

Olvasónk ennél rosszabb Volvo buszon utazott. Olyannal, aminek egészében nem volt világítás. Takarékosság? /kopik a neoncső:)/ Nincs készleten? Elromlott? Mai napig nem tudni…

Tisztelt BKV-figyelő!

A tegnapi nap (2008.11.16 péntek) utaztam egy barátommal a 200E jelzésű Reptér-buszon Kőbánya-Kispestre. A Felsőcsatári úti megállóban vártunk a buszra, ami kb. 15 perc múlva jött is, pedig nem az utolsó járattal mentünk. Úgy 17:00 lehetett, a következő képeket (csatoltam őket) pedig 17:17-19-kor készítettem a buszon a két megálló között (Telefonnal, úgyhogy ha van valami gond a minőséggel, ez az oka.):

55 Tovább

Tojik a BKV az utastájékoztatásra

Biztos többetekkel előfordult már, hogy ismeretlen helyre kellett mennetek, ahol még sosem jártatok. Az utastájékoztató rendszernek ilyenkor van a legnagyobb haszna. Jó látni a következő megállót, az átszállási lehetőségeket, esetleg a busz útvonalát. A BKV úgy gondolta, hogy erre nincs szükség, ezért a 2 hónapja megszűnt járatait ajánlja átszállási lehetőségként a járművek tábláin, és a metrótérképen is.

Tisztelt BKV-figyelő!

A minap utaztam a 19-es villamoson, ami számomra egy új járat, ugyanis gyerekkoromban utaztam vele utoljára, amikor még jó UV-k jártak rajta. A villamos vonalán azóta sok minden változott, ezért kénytelen voltam a tájékoztató táblát megnézni útközben, mégis hol tudok átszállni és mire, és hogy mégis merre megy a villamos. (képet csatoltam).

Sajnos a villamosban semmilyen tájékoztató nem volt, a vezető nem mondta még a megállókat sem, digitális utastájékoztatás pedig nem volt, így az ablakban lévő táblákat nézegettem. Meglepődve tapasztaltam, hogy olyan járatok szerepelnek rajta többségében, amik már több mint két hónapja megszűntek. Szerencsére az utasok rendesek voltak és segítettek, így nem vesztem el túlságosan Budán.

A BKV miért veszi ennyire semmibe az utasokat? Miért szarik a tájékoztatásra?

Kl.

65 Tovább

Lassan megtelik a busztemető

A BKV Óbudai busztemetője lassan megtelik. Ide kerülnek azok a buszok és trolik amikből a szerelők kiszedték az alkatrészeket, hogy másik, rossz járművekbe átehessék őket. Sajnos a BKV-nak annyira nincs pénze, hogy az alkatrészbeszerzés is bizonytalan, ezért használják donornak a sérült járműveket. (Az egyik napilap szerint már a bérek kifizetéséhez is hitelt venne fel a cég). A legrosszabb, hogy a leépített trolik között a legújabb Solaris is helyet kapott.

Ugye senkiben nem merül fel a kérdés, hogy a kimaradó járatokat miért nem tudják pótolni, és hogy a villamospótlásokat miért alvállalkozó csinálja?

Szeretnék néhány információt megosztani veletek, válaszolni egyesek kérdésére, vitatkozni azokkal akik a járművezetőket szidják. Két hete megjelent egy írás a blogon, ahol a felháborodott anyuka szidta a troli igazgatóságot, amiért elvette az alacsonypadlós járműveket tőle, holott az neki jár!

Érdekes hozzáállás! Na, már most; a napokban előkerült a kocsi mennyiség és bemásoltam a paraméterkönyv adatait a kocsiállományról. Ez alapján tisztán látszik, hogy a trolinál szegény ZIU 9-ek már mehetnének a bontóba. Van 84 db GVM (IK280); 15db 435-ős; 1db 411-es; 15db 412-es és 15db Solaris ( a 605-ös Tanuló kocsinak átalakítva ). Ez 99 db csuklós és 31 db alacsonypadlós szóló kocsit jelentene. Azaz a 130-ból kellene kiadni 119-et. Matematikailag megoldható lenne, ha az Index nem cikkezne arról, hogy Óbudán állnak a trolik és a garázsban nem a csatolt képek fogadnák az embert.

A háttérben látható buszok talán magyarázatok arra miért is a Volán adja a villamos pótlást. Innentől kezdve egyenes a kérdés miért mennek még a ZIU-k és miért nincs gép a garázsban, ha csere kellene.

További szép napot mindenkinek: Jurtás

52 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek