Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Félmilliós szlogenpályázat

A BKV Zrt. új akciót hirdetett, melyben magánszemélyek nem, csak kreatív ügynökségek vehetnek részt. Cél: Megtalálni a BKV-ra egyáltalán nem illő, hülyék által könnyen megjegyezhető kizárólag pozitív hangvételű szlogent. (Tehát a BKV ellenőr által mondott "Járj autóval te köcsög" szlogent nem lehet beküldeni).

Sajnos a BKV és annak vezetése még mindig a kommunizmusban él. Azt hiszik, hogy a cég logójának lecserélésével, a szlogen megváltoztatásával egy jobb, használhatóbb, szerethetőbb tömegközlekedési cége lesz a városnak. Pedig nem. Nem az új szlogen, és az új logó fogja kihúzni a szarból a BKV-t, hiába adnak ki ilyen célokra felelőtlenül több millió forintot. Egyébként minek van a BKV-nak marketing osztálya, ha egy 4 szavas szlogent nem képesek maguktól kitalálni? Minek erre pályázatot kiírni, minek ezért fizetni?

Mivel a BKV-figyelő számára az utasok, a magánszemélyek a legfontosabbak, várjuk a ti ötleteiteket is! Találjatok ki egy szlogent a BKV-nak. Olyan szlogent ami a valóságnak megfelel, bemutatja a BKV jelenlegi helyzetet, az utasok véleményét helyezve előtérbe. A legjobb szlogen beküldője garantáltan egy BKV-figyelős pólót kap ajándékba! A szlogeneket a hozzászólások között várjuk :)

A BKV közleménye:

187 Tovább

Ha nincs le- vagy felszálló, nem áll meg a villamos

A BKV újabb energiatakarékos és egyben utasbarát lépésével kapcsolatosan a következő tájékoztatással találkozhat az utazóközönség február 1-jétől az 59-es és az 59A villamos vonalán, március 1-jétől a 2-es villamosok déli szakaszán, valamint a 24-es és 52-es villamosokon: "Felhívjuk tisztelt utasaink figyelmét, hogy a villamos csak abban az esetben áll meg a megállókban, ha a leszállási szándékot előre jelezték, vagy a megállóban felszálló utas várakozik. Kellemes utazást kívánunk!"

Egyelőre kísérleti jelleggel, a BKV Zrt. leszállásjelzővel felszerelt villamosai csak akkor állnak meg a megállóhelyeken, ha ott felszálló utas várakozik, vagy a járművön előre jelezte valaki leszállási szándékát. 2009. február 1-jén üzemkezdettől elsőként az 59-es és az 59A villamos vonalán vezetjük be az utasbarát és egyúttal energiatakarékos intézkedést, majd március 1-jétől a 2-es villamosok déli szakaszán, valamint a 24-es és 52-es villamosokon. (Farkasrét, Márton Áron tér irányban az Apor Vilmos téren, valamint a Könyves Kálmán körút irányban a Haller utcánál mindenképpen megállnak a villamosok)

Bár több villamos-vonalon jelenleg is csak szükség esetén nyitják ki az ajtókat, az új intézkedés következtében - a téli hidegben - az Utazóközönség számára még komfortosabb szolgáltatást nyújt a BKV Zrt., emellett még energiát is megtakarít.

Az újítás sikerének érdekében Utasainkat arra kérjük: továbbra is idejében jelezzék leszállási szándékukat, illetve az érintett járatok menetrendjéből tájékozódjanak az egyes megállókból történő indulási időpontokról.

2009. január 30.
BKV Zrt.

97 Tovább

Karácsonyi közlekedés

A BKV Zrt. Karácsonykor is folyamatosan biztosítja a közösségi közlekedés lehetőségét Budapesten. December 24-én napközben a járatok a szombati napokon érvényes menetrend szerint közlekednek.

Az autóbuszok, villamosok és trolibuszok a belső végállomásokról jellemzően 15.30-16.00 óráig járnak, ezután az éjszakai járatokkal lehet utazni. A metróállomásokról induló mindegyik felszíni járat megvárja az utolsó metrót.

Az utolsó metró- és kisföldalatti szerelvények 15.30-kor indulnak a Deák Ferenc téri állomásról, ahol kölcsönösen bevárják egymást, biztosítva az átszállást.

Így a kisföldalatti a Vörösmarty térről 15.29-kor, a Mexikói úttól 15.15-kor indul utoljára. A kelet-nyugati (M2) metró az Örs vezér terétől 15.13-kor, a Déli pályaudvartól pedig 15.18-kor indul utoljára. Az észak-déli (M3) metró Kőbánya-Kispesttől 15.09-kor, Újpest-Központtól 15.10-kor indulnak utoljára.

A Gödöllői HÉV Örs vezér teréről Gödöllőre - Cinkotán átszállással Csömörre -15.56-kor, Gödöllőről 15.18-kor, Csömörről - Cinkotai átszállással - 15.40-kor indul utoljára. A Ráckevei HÉV Vágóhídtól 16.05-kor, Ráckevéről 15.13-kor indul utoljára. A Csepeli HÉV Boráros térről 15.56-kor, Csepelről 15.36-kor indul utoljára. A Szentendrei HÉV Batthyány térről 15.58-kor, Szentendréről 15.23-kor indul utoljára.

Az utolsó fogaskerekű a Városmajor végállomásról 16.00 órakor, a Széchenyi-hegyről 16.24-kor indul.

A nappali járatok üzemzárása után az alapütem szerint közlekedő éjszakai járatokkal lehet utazni. Ettől csak a 906-os autóbusz menetrendje tér el, kb. 23 óráig 15 percenként közlekedik.

Éjjel, 23.00 óra után az éjszakai járatok a szombat éjszakai menetrend szerint közlekednek.

December 25-én és 26-án minden BKV-járat munkaszüneti napokon érvényes menetrend szerint közlekedik.

33 Tovább

Össze kell fognunk a BKV jövőjéért

Tisztelt utazóközönség!

A közösségi közlekedés szerepe mind Budapesten, mind a vidéki nagyvárosokban fontos szerepet játszik. A város élhetőségén túl, a napi rendszeres szolgáltatás biztosítása, a környezetvédelmi szempontok figyelembe vétele, és a zsúfolt városi utak forgalmának mérséklése a cél. A közösségi közlekedés aránya jelenleg sokkal magasabb az egyéni közlekedéssel szemben Budapesten. Ez egyedülálló Európában, mint ahogy egyedülálló a járatsűrűség és a megállók egymáshoz közelisége. Amiben komoly lemaradásunk van, az a járművek magas életkora, az ebből következő rossz műszaki állapotok és a műszaki javítóbázisok lepusztult állaga. Európai nagyvárosokban az első helyre helyezik a közösségi közlekedés szerepét. Megoldották a finanszírozás kérdését, ráadásul úgy, hogy azt nem az utazóközönségre hárítják át teljes egészében. A forrásokat a legtöbb európai városban megtalálták és alkalmazzák annak érdekében, hogy az utasok számára minél olcsóbb és színvonalasabb szolgáltatást nyújtsanak. A BKV Zrt. nehéz helyzetben van. Utasaink közvetlenül is tapasztalhatják, hogy a járművek hibája miatt, gyakori átszállásra és többletutazásra kényszerülnek. Jövőre a Tulajdonos az infláció kétszeresének megfelelő jegyáremelést tervez, tovább növelve az utazóközönség terheit. A finanszírozás megoldatlansága oda vezet, hogy a magas jegyárak mellett tovább romlik a közlekedés. Drasztikusan csökkenhet a teljesítmény és további járatritkításokra kerülhet sor. A Tulajdonos az utasra nem háríthatja át az általa nem fizetett költségeket! A Tulajdonos és a Kormányzat vitathatatlan tehetetlensége és tehetségtelensége már a biztonságos üzemi működést és a napi szolgáltatási szint biztosítását is veszélyezteti.

Kérjük, aláírásával támogassa fellépésünket. Követeljük közösen, hogy az utasok terhei ne növekedjenek tovább. A Tulajdonos végre működési oldalon is megfelelő szinten biztosítsa a napi működést, és a Kormányzat növelje támogatását a közösségi közlekedés fenntarthatósága érdekében.

- Tudja-e, hogy a BKV Zrt. bevételéhez Ön és a Kormányzat járul hozzá? A Főváros a Szolgáltatási szerződésben rögzített feladatok ellenértékét nem fizeti ki!

- Tudja-e, hogy Ön a BKV Zrt. bevételeinek már a 48%-át fizeti, és a tervezett drasztikus jegyáremeléssel tovább kívánják növelni az Ön terheit?

83 Tovább

BKV: Rendőrkézen a veszélyeztető

Vasárnap este az észak-déli metróvonal (M3) Deák téri állomásán - utasaink közreműködésének köszönhetően - sikerült átadni a biztonsági szolgálatának azt a fiatalkorú elkövetőt, aki az utas- és forgalombiztonságot veszélyeztette azzal, hogy a metrószerelvények között próbált utazni. A biztonsági szolgálat azonnal értesítette az illetékes V. kerületi Rendőrkapitányságot, a fiatalkorú ellen szabálysértési eljárás indult.
 
Társaságunk továbbra is minden hasonló jellegű cselekményt rendkívül balesetveszélyesnek tart, akár a villamos-, vagy metróütközőn, akár a szerelvények között utazik a potyautas. Ráadásul ilyen esetben az elkövető - a saját testi épségén kívül - a megbízható és biztonságos közlekedést is veszélyezteti. A „tujázás” enyhébb esetben szabálysértési eljárásnak, súlyosabb esetben bűncselekménynek minősül.

Sajnos, járművezetőink az ilyen esetek nagy részében tehetetlenek, hiszen a potyautasok pont azt használják ki, hogy tettük a közlekedő jármű visszapillantó tükréből közvetlenül nem észrevehető. Ezért Társaságunk ezúton is köszöni utasaink segítő közbelépését. Mivel valamennyi utasunk számára a biztonságos közösségi közlekedés fenntartása, biztosítása Társaságunk legfontosabb feladata, ezért utasainkat a jövőben is arra kérjük, hogy hasonló eset észlelése esetén közvetlenül a járművezetőt értesítsék, hogy még idejében megelőzhető legyen a baleset.
 
2008. november 11.
 
Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság

38 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek