Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Nyílt levél a BKV Zrt-nek

Tisztelt BKV Zrt!

A mai napon visszakerestem a villamos kisiklása után általunk írt cikkeket, és visszakerestem Sz. László úr levelét is, amit a BKV Villamos Vasútbiztonsági Csoport vezetőjeként írt nekem a hivatalos, BKV-s e-mail címéről. Érdekesnek tartom, hogy a BKV Zrt. a blogon megjelent adatokat felhasználva tett feljelentést, és a BKV-figyelőn tudták meg azt is, hogy a villamos nem véletlenül, hanem a sínekre szándékosan került papírköteg miatt siklott ki. Felfoghatatlan, hogy mi, civilek többet tudtunk az eseményekről, mint maguk és a rendőrség, az egyik helyszínen lévő graffitis kilétét is felfedtük, aki később bevallotta, hogy a helyszínen volt és ő is firkált a villamost, ezek után önök egy köszönő levelet sem küldtek nekünk.

Úgy érzem, hogy a nálunk lévő összes adat, melyet önöknek kérésre átadtunk segítette a nyomozást, és hiteles, pontos adatokkal szolgáltunk, így a felhívásuknak eleget tettünk, jogosan reklamálunk azért, mert "elfelejtettek" köszönetet nyilvánítani.

Vagy önök esetleg ezt máshogy látják? Nem volt elég hiteles adat a villamos firkálást bemutató videó? Nem voltak hitelesek azok a szövegek, amiket graffitis fórumokról másoltunk ki, melyeken az egyik elkövető bevallja, hogy a helyszínen volt és firkálta a villamost? Ez az ember később azt is bevallotta, hogy tudja, ki tette ki az újságokat a sínekre. Pontos adatot, nevet, irányítószámot és telefonszámot adtunk az egyik feltételezett elkövetőről, már akkor, amikor önök csak találgatták, hogy miért siklott ki a villamos. Mit kellett volna még tennünk?

Úgy hiszem, hogy civilként így is sokat segítettünk önöknek és a rendőrségnek is. Innentől a rendőrség feladata volt, hogy az egyik, általunk feladott firkálót kihallgassa, és elfogják az elkövetőt. Civilként többet nem tehettünk. Kérem, írják meg, hogy önöknek mi számít nyomravezető adatnak, ha ez nem?

Sajnálattal olvastam a Népszabadság c. napilapban, hogy a blogom szerkesztői ellen jogi lépéseket fontolgatnak. Sajnálom, hogy egy újságból kell erről értesülnöm, és lehetőséget sem adtak soha az együttműködésre. Továbbra is hiszek abban, hogy a BKV-figyelő jó kommunikációs csatorna lenne az utasok és a BKV között, hisz messze menőleg minket olvasnak a legtöbben, és innen próbál tájékozódni napi szinten már több ezer utasuk.

Felhívnám a figyelmüket, hogy a BKV-figyelő szerkesztőit az önök által ígért 100 ezer forint kevésbé érdekli, hisz ezt a pénzt akkor sem tartottuk volna meg, ha valamilyen csoda folytán minket is részesítettek volna a nyomravezetői jutalomból. A pénzt egy Koraszülött Mentőszolgálatnak ajánlottuk volna fel, bízva abban, hogy ezzel a kevés kis pénzel, hozzájárulhatunk legalább egy gyermek gyógyulásához. Természetesen megértem, hogy önök szerint ez a pénz a rendőröknél jobb helyen van, hisz munkájukkal biztosan kiérdemelték azt. Örülök annak is, hogy a nyomozócsoport négy nyomozóján felül találtak még egy ötödik embert is, aki kivehette részét a jutalomból.

Alant elolvashatják a saját közleményüket, melyben foglaltaknak nem tettek eleget, Sz. László úr levelét és a díjkitűzésről és a kötelességeikről összegyűjtött fontos tudnivalókat. A szövegekben az általunk fontosnak tartott részeket vastagon szedtük.

Az olvasóim nevében is további jó munkát, és egészséget kívánok önöknek!

szerk.

128 Tovább

Bankkártyás vásárlás

Szia BKV-figyelő!

Az én sztorim nem is sztori, ezért nem is panaszkodásból írok, hanem mert egy olyan problémáról kaptam felvilágosítást, ami azt hiszem sok embert érint: a bankkártyás vásárlás. Úgy vélem, a kártyát azért találták fel, hogy használják. És hazánk elsőszámú tömegközlekedési vállalatánál ez szinte lehetetlen. Feltettem a kérdést, és kaptam is rá pár napon belül választ, itt van tehát a levélváltás:

Kedves BKV!

Arra lennék kíváncsi, hogy Budapest egész területén miért csupán 4 helyen van megoldva a bankkártyás fizetési lehetőség? Most nem a bemásolt sablonszövegre vagyok kíváncsi, hogy törekednek meg fejlesztenek, mert pl. a frissen átadott Keleti Pályaudvari metrópénztárnál is azt mondta nekem a hölgy úgy jó félévvel ezelőtt, hogy nemsokára meg lesz ott oldva. Úgy gondolom, hogy elvárható lenne 2008-ban, hogy ha egyszerre több teljes árú bérletet kívánok megvásárolni, akkor ne több tízezer forinttal kelljen mászkálnom, ráadásul több, mint fél órát sorban állnom. Mi az akadálya annak, hogy az újonnan felépített Örs Vezér téri metróállomáson nem lehet kártyával fizetni, csak a szemközti oldalon, a "gombánál", de ott is a kettőből csak egy ablaknál? Ha meg gyorsabban szeretnék végezni akkor először kell keresnem egy automatát, kivennem pénzt - azt is pénzért - hogy utána azon menjen a sopánkodás, hogy miért nincs nálam kisebb címlet. Ez csak egy pontja a városnak, de azt gondolom nem csak az én problémám.

Azt hiszem, az európai szintű szolgáltatásba az egyszerű és gyors kiszolgálás is beletartozhatna, ami nem a szépen felújított pénztárak melletti összetákolt fabódékat jelenti (nem is értem arra miért nem gondoltak, hogy kettővel több ablakot alakítanak ki a kertivécék helyett), sokkal inkább magában foglalja a bankkártyás vásárlási lehetőséget, mégpedig a legtöbb helyen, ahol lehetséges.

Remélem megértik, miért probléma ez sok embernek és mihamarabb válaszolnak, illetve megoldást találnak (egy pár milliárdért) (bocs, ezt nem hagyhattam ki).

Üdvözlettel:

Kurucz László

Válasz:

30 Tovább

Egyelőre nem lesz kerékpárbérlet

A BKV után Hagyó Miklós is megküldte válaszát a kerékpárbérlet témában. A Főpolgármester-helyettes levele számomra elfogathatóbb, mint a BKV előző levele, ugyanis mellébeszélés helyett leírja, jelenleg miért nincs mód az új bérlettípus bevezetésére, és milyen változások kellenek ahhoz, hogy később újból felvethessük ezt a témát.

26 Tovább

Levél Regőczi Miklósnak

Tisztelt Regőczi Úr!

Azért kerestem meg önt, hogy elmondjam: A BKV utasoknak elfogyott a türelmük. Elfogyott! Ugyanis elegünk van abból, hogy semmibe veszik őket, fizető és bliccelő utasokat egyaránt. Elegünk van abból, hogy az Önökhöz beküldött panaszlevélre olyankor semmi reakció nem érkezik. Önök nem tesznek meg semmit azért, hogy az utasaiknak jobb legyen.

Számtalan cikk jelent már meg dulakodó biztonságiakról, és hány ilyen eset lehet még, amiről mi nem tudunk. Önök szerint ez normális? Maga szerint ez a XXI. század BKV-ja? Mert akkor Ön nagyon beteg ember lehet, már elnézést. Önök egy lépést nem tettek azért, hogy a helyzet változzon, sőt! A helyzet egyre rosszabb. A biztonságiak megjegyzést tesznek az utasokra, ruházatukra, kinézetükre egyaránt az éjszakai buszról szó szerint utasokat dobnak le, még akkor is, ha az utas a jegykezelő hibája miatt nem tudja érvényesíteni a jegyét. A metró területén lévő biztonságiak pedig szotyoláznak, beszélgetnek, egyáltalán nem a feladatukkal foglalkoznak. Önök elvárják, hogy az utasnak minden esetben legyen jegye, mi is elvárjuk, hogy az ellenőrök felszerelése a szabályzatnak megfelelő legyen, és kulturáltan viselkedjenek.

Tájékoztatom, hogy a mai naptól rejtett kamerával fogom megközelíteni a metróállomásokat, és a dolgozóik minden mozdulatát kamerára fogom venni.  Amennyiben kihágásokat találok, a videóval együtt feljelentést fogok tenni, és a médiát is megkeresem.

Üdvözlettel: XY
38 Tovább

Áprilisi levelek

Tisztelt Sajtóiroda!

A BKV-figyelő internetes oldalon (http://bkvfigyelo.eu) megjelent cikkekre, utasészrevételekre szeretném felhívni a szíves figyelmüket. A cikkeket a címükre való rákattintás után tudják elolvasni. Kérem amennyiben ez lehetséges (pontos időpont és helyszín meg van adva) kezdeményezzenek vizsgálatot. Segítségüket a blog szerkesztőinek és olvasóinak nevében is köszönöm!

Cikkek, észrevételek:

0 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek