Tisztelt Regőczi Úr!

Azért kerestem meg önt, hogy elmondjam: A BKV utasoknak elfogyott a türelmük. Elfogyott! Ugyanis elegünk van abból, hogy semmibe veszik őket, fizető és bliccelő utasokat egyaránt. Elegünk van abból, hogy az Önökhöz beküldött panaszlevélre olyankor semmi reakció nem érkezik. Önök nem tesznek meg semmit azért, hogy az utasaiknak jobb legyen.

Számtalan cikk jelent már meg dulakodó biztonságiakról, és hány ilyen eset lehet még, amiről mi nem tudunk. Önök szerint ez normális? Maga szerint ez a XXI. század BKV-ja? Mert akkor Ön nagyon beteg ember lehet, már elnézést. Önök egy lépést nem tettek azért, hogy a helyzet változzon, sőt! A helyzet egyre rosszabb. A biztonságiak megjegyzést tesznek az utasokra, ruházatukra, kinézetükre egyaránt az éjszakai buszról szó szerint utasokat dobnak le, még akkor is, ha az utas a jegykezelő hibája miatt nem tudja érvényesíteni a jegyét. A metró területén lévő biztonságiak pedig szotyoláznak, beszélgetnek, egyáltalán nem a feladatukkal foglalkoznak. Önök elvárják, hogy az utasnak minden esetben legyen jegye, mi is elvárjuk, hogy az ellenőrök felszerelése a szabályzatnak megfelelő legyen, és kulturáltan viselkedjenek.

Tájékoztatom, hogy a mai naptól rejtett kamerával fogom megközelíteni a metróállomásokat, és a dolgozóik minden mozdulatát kamerára fogom venni.  Amennyiben kihágásokat találok, a videóval együtt feljelentést fogok tenni, és a médiát is megkeresem.

Üdvözlettel: XY