A régi képeim között találtam meg ezt a képet, amit a Keleti pályaudvarnál fényképeztem még 2 éve. Csak az „1989-óta. Lassú jármű” szöveg tetszett meg rajta, ezért fotóztam le. De csak most tűnt fel, hogy ezen a metró elkészültét 2009-re ígérték. Azóta mi, itt 2009-ben tudjuk, hogy a metró nem készült el, és jelenleg még az sem biztos, hogy a Fővám téren meg fog-e állni. Szerintetek mikorra készül el a metró?
Csak a lélek tartotta a busz ajtaját
Olvasónk néhány napja egy olyan buszon utazott, aminek az ajtaját szinte semmi nem tartotta. Az 53-as viszonylaton közlekedő busz ajtaja menet közben ide-oda csapódott, az alsó részén semmi nem rögzítette. Tisztában vagyunk vele, hogy a BKV-nak kevés a pénze, de ennyire rossz buszokat miért engednek kiállni a garázsból? Miért lehet forgalomban? Ha valaki megbillen a kanyarba, és kiesik az ajtón azt hogy magyarázza ki a szóvivő? Ez is természetes?
Nem indul a videó? Kattints ide!
BKV: Természetes, hogy hibás a fék az új metrókon
A Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) munkatársai a napokban megvizsgálták az Alstom metrókocsikat, amelyek a 2-es és a leendő 4-es vonalán közlekednek majd. A Blikk információi szerint az ellenőrzést felfüggesztették, miután nagyon komoly műszaki hibákat találtak: a kezükben maradt legalább húsz fékcső. A fékcsövekre vészhelyzet vagy áramszünet esetén van szükség, ilyenkor lépnek működésbe a légfékek, amelyeket a fékcsöveken keresztül táplálnak levegővel.
Az NKH szóvivője elismerte, hogy baj van az út metróval. Csak azután folytatják az ellenőrzést, ha az Alstom kijavítja a hibákat. Kiricsi Karola, a BKV szóvivője azt mondta, ez még csak egy prototípus, természetes, hogy ilyenkor felmerülnek műszaki problémák, gyermekbetegségek, amiket a gyártó kijavít.
(Index)
Itt a tavasz, púposodnak a sínek
Megjött a melegebb tavaszi idő, egymás után türemkednek ki a villamossínek Budapesten. Szerdán Angyalföldön a 14-es vonalán szünetelt emiatt a villamosforgalom, csütörtökön pedig az Árpád híd hídfőjénél az 1-es villamos vezetője nézegette tanácstalanul a sínpúpot. Pedig a napi átlaghőmérséklet még csak 13 Celsius fok.
A képsorozatot egy olvasónk küldte be az alábbi levél kíséretében:
Újfajta őröket tenyésztett a BKV
Beep egyik szeme sír a másik meg üveg nevet a BKV új biztonsági emberei miatt, akik esténként a Combino villamoson utaznak valószínűleg azért, hogy vigyázzanak rendre és a villamosra. Ez alapesetben jó lenne, hisz mindenkinek fontos a rend és a biztonság. Olvasónk szerint viszont az őrök nem csinálnak semmit, csak leülnek, és ülésre feltett lábbal utaznak. Akkor pedig mi értelme van?
Kedves BKV figyelő!
Jól nyomjátok, szeretlek benneteket, keblemre mind!
Újfajta orkokról szeretnék hírt adni. Ezek a Combinókon tenyésznek, sporthorgásznak öltözött hobbi-rambónak néznek ki, és munkakörük szerint talán a villamosok őrzése van rájuk bízva.
Szerda esténként a Moszkváról jövök haza, és már hónapok óta, amikor a villamos "megfordul", majd beáll az állomásra mindig ott van rajta 4 a fent jellemzett lények közül. Jelenlétük tulajdonképpen üdvözlendő volna, ámde.
A Combinókon van 4 darab egymással szembeni kettes ülés, amik nem a kerekek fölött vannak, és ezek azok a helyek, ahol normális lábhosszú emberek egymással szemben elférnek. A kerekek fölötti helyeket német hobbitokra tervezték, így ott szenvedés egymással szembe ülni.
Utolsó kommentek