Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Rossz tájékoztatás, szétszórt milliárdok

Olvasónk 12 pontban foglalta össze a panaszát és észrevételeit a céggel kapcsolatban. Megemlíti a rossz utatájékoztatást, a szétszórt milliárdokat és külföldi példákat ír, hogy lehet ezt másképp is csinálni. Ha a BKV a tanácsadásokra és a végkielégítésekre költött milliárdokat az utasokra (étrsd: takarításra, karbantartásra) fordítaná, messze nem lenne ennyi probléma a BKV-val. Mindenki döntse el, egyetért-e vele.

Tisztelt BKV-figyelő!

Nagyon örülök, hogy rátaláltam blogjára, ahol a BKV-val kapcsolatos észrevételeket gyűjti, hiszen számtalan bejelentéssel éltem az ügyfélszolgálat felé, amire mindig kaptam érdemtelen válaszokat.

Észrevételeim az alábbiak:

1/ A buszok vezetői nincsenek tisztában a kettős megállók jelentésével. Az a korábban érkező busz véletlenül sem várja be a közvetlenül mögötte érkezőt, hogy lehetőséget adjon az utasoknak az átszállásra, hanem azonnal húz ki a megállóból, az utasa csak várakozzék. Pld. Bah csomópont 8,112,40-es buszok, valamint a Sasadi úti megálló minden érintett buszjárata.

61 Tovább

Szépek, de semmire sem jók a BKV megállók

Néhány hete megdicsértem a Kálvin téri új villamosmegállót, mert szerintem a város egyik legszebb megállója lett. Egy hátránya van, mégpedig az, hogy nem jó semmire. Csillogni csillog, de sem az eső sem a szél ellen nem véd, és mivel a teteje is üvegből van, a nap is átsüt rajta. Olvasónk véleménye a megállókról:

Kedves Mihály!

Van egy észrevételem: nem tudom feltűnt-e már valakinek, hogy az újonnan épült BKV megállók nem töltik be a funkciójukat, ugyanis, se esőtől, se széltől nem védenek (nincs oldal faluk), sőt még árnyékot sem adnak, ugyanis újabban üveg vagy plexi tetővel rendelkeznek. Az ülő helyek hiányát már nem is említem.

24 Tovább

Előregurul és áll a pirosban

Olvasónk nem érti, hogy a buszvezetők miért zárják be az ajtókat idő előtt és miért gurulnak előre a piros lámpához. Szerinte amíg ott várakoznak még sok utas felszállhatna a buszra, és ráérne csak akkor indulni, amikor zöldre vált a lámpa. A 7-es buszon ez még nem is akkora probléma, mert egymás után jönnek a buszok, de egy külső kerületben igazi szívás:

Sziasztok!

Hátha van valaki az olvasók között, aki meg tudja magyarázni, miért fontos a buszvezetőknek a Thököly út és Hungária körút sarkán előregurulniuk a pirosban. Irányban a Bosnyák tér felé az összes buszvezető bezárja az ajtókat, majd szépen előremegy öt métert, hogy állhasson a pirosban. Hetes, százhetvenhármas, ugyanezek gyors verzióban, ötös... mindegyik. Na jó, tízből egy nem.

59 Tovább

Építészeti csoda a Népliget közepén

Olvasónk egy érdekes váróról készített fényképet a Népligetben. A pavilont felállították, beüvegezték, majd kiderült, hogy az a saját "lábán" nem áll meg, ezért a jómunkásemberek térkövekkel támasztották meg. A beton már megkötött, az az üvegtábla is a helyére került, a munkások már elmentek. Mi azért még bízunk benne, hogy ez csak ideiglenes.

Kedves BKV-figyelő!

Rendszeresen szoktam olvasni a blogod, így nem is írom meg, amit előttem százan leírtak, viszont láttam a napokban olyat, amitől rögtön megragadtam a telefonom, és gondoltam, ezt meg kell mutatnom:

26 Tovább

Telefonálás közben megfeledkezett az utasokról a buszvezető

Beszélgető, telefonáló buszvezetőkről nem igazán szeretek írni. Ha valaki normálisan végzi a munkáját akkor végülis mindegy, hogy közben mi mást csinál. Olvasónk sem tett volna panaszt, ha a buszvezető telefonálás közben nem felejtette volna el, hogy épp egy buszt vezet, amiről le akarnak szállni az utasok:

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Ma (2009. június 18.) 17 óra 21 perckor szálltam le a 256-os járat autóbuszáról (06 60) a Szerb Antal utca és a Vadaskerti út megállók között. Ez történt:

Egy úr túl későn jelezte, hogy a Bölöni György utcai megállónál leszállna. Így - bár még a megálló előtt sikerült megnyomnia a gombot, beletörődött, hogy maradnia kell, a busz megy tovább. (Nem is morfondírozott, ő volt figyelmetlen).

Csakhogy, a Szerb Antal utcánál már négyen kívántunk leszállni, szándékunkat időben, rögtön a Bölöni Gy. úti megálló elhagyása után jeleztük (emellett ugyebár az előző úriember jelzése is érvényben volt) ám a busz lazán és gyorsan suhant tovább.

58 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek