Olvasónk 12 pontban foglalta össze a panaszát és észrevételeit a céggel kapcsolatban. Megemlíti a rossz utatájékoztatást, a szétszórt milliárdokat és külföldi példákat ír, hogy lehet ezt másképp is csinálni. Ha a BKV a tanácsadásokra és a végkielégítésekre költött milliárdokat az utasokra (étrsd: takarításra, karbantartásra) fordítaná, messze nem lenne ennyi probléma a BKV-val. Mindenki döntse el, egyetért-e vele.
Tisztelt BKV-figyelő!
Nagyon örülök, hogy rátaláltam blogjára, ahol a BKV-val kapcsolatos észrevételeket gyűjti, hiszen számtalan bejelentéssel éltem az ügyfélszolgálat felé, amire mindig kaptam érdemtelen válaszokat.
Észrevételeim az alábbiak:
1/ A buszok vezetői nincsenek tisztában a kettős megállók jelentésével. Az a korábban érkező busz véletlenül sem várja be a közvetlenül mögötte érkezőt, hogy lehetőséget adjon az utasoknak az átszállásra, hanem azonnal húz ki a megállóból, az utasa csak várakozzék. Pld. Bah csomópont 8,112,40-es buszok, valamint a Sasadi úti megálló minden érintett buszjárata.
Utolsó kommentek