Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Re: Hülye embernek minek kutya?

Ritka szerencsés helyzetben vagyunk, hiszem rengetegen ismernek minket. Cikkeink, leveleink pillanatok alatt eljutnak az illetékesekhez. Alig néhány órája, hogy megjelent mai első postunk, az érintett máris reagált rá.
Kedves Cseh Dorottya!

Szeretném veled közölni ,hogy a kutyám hátsó lába sérült nem a mellső, ahogy te mondtad, de a cikkben nem ez az egyetlen hiba. Először is nem szidtam a kutyámat próbáltam nyugtatni és szerintem ha annyira érdekelt volna az állat sorsa segítettél volna nem pedig szidalmazol,mert csak, hogy tudd volt ember, aki segített és nekik köszönöm. A második hiba:nem volt semmilyen vértócsa és nem rángattam ahogy te írod. Nem mondom, hogy nem vagyok hibás mert nagyon sajnálom amit csináltam de szerintem neked nincs jogod emberileg ahhoz, hogy engem szidalmazz mikor te semmit se segítettél és az én dolgom a kutya sorsa is. De vegyük a tényeket amikkel nem menteni próbálom magam a tettem alól hanem csak megérthetőbbé tenni mert nem szeretném ha bárki azt hinné, hogy nem szeretem a kutyámat. Tehát: 15 éves vagyok egy 28 kilós kutyát ha akarok sem tudok felemelni és nem volt nem működő mozgólépcső amin veszély nélkül lejutottam volna így nem adatott más lehetőség.

Mikor megtörtént a baj nagyon  megijedtem sírva próbáltam valamit tenni a kutyámért, akit nagyon szeretek és soha nem bántanám. Elvittem az első állat orvoshoz  és a segítségét kértem. Jelen helyzetben csak ennyit tudtam tenni érte. Ezt csak azért írtam, hogy az emberek akik szeme elé fátylat húztál tisztán láthassanak, ami téged illett nagyon rosszul esett amit írtál,ahogy szidtál és főként, hogy egy állatkínzó kutyatulajdonosnak állítasz be. Amennyiben van még valami amit hozzáfűznél azt kérlek ne ide írd ki hanem küld el nekem e-mailban a larucc@citromail.hu-ra, (észrevételeket inkább komment formájában várjuk. szerk.) ha másnak is van más meglátása, amit közölni szeretne velem írjon nyugodtan. Köszönöm.
51 Tovább

Hülye embernek minek kutya?

Sosem tudtam megérteni, hogy egy olyan embernek minek állat, aki magával sem törődik, és nincs felnőve egy ilyen feladathoz. Miért jó nekik, hogy egy állatot rángatnak maguk mellett, miért jó, hogy szenvedni hagynak egy állatot.
Kedves BKV-figyelő!

Az alábbiakban egy felháborító esetet szeretnék megosztani Veled, ami az utas figyelmességével elkerülhető lett volna.

Tegnap (jún. 16.) 5 óra tájban a hármas metróról szálltam éppen le és besoroltam az egy szem mozgólépcsőn felfelé tartó tömegbe, amikor éktelen nyüszítésre, kutyasírásra kapta fel mindenki a fejét. Ahogy közeledtünk láttuk, hogy egy fiatal lány a mozgólépcső aljától egy méterre (a zöld fémterelők mellett) hasán fekvő vizslája fölé hajol, aki akkor már csak csendben sírt, és még szidja is: látod, mit csináltál? Elindul, meghúzza a pórázt, a kutya botorkálva követi, de ezt már csak egy pillanatra látom, ahogy a kutya mellső lába alatti vértócsát is.

Hihetetlen számomra, hogy azt a legegyszerűbb elemi, kutyás könyvekben kihangsúlyozott, de józan ésszel is kikövetkeztethető szabályt, miszerint ha kutyánkkal utazunk, a mozgólépcsőn a fel és leszállásnál fel kell emelni, nehogy a lépcső leszakítsa a becsípett ujjait, valaki ne legyen képes betartani! Kisgyereket sem hagyunk mezítláb botorkálni a mozgólépcsőn, hadd ugorjon át az eltűnő sávon, majd jól felfogja, mit kell tennie. (Nemrég volt róla hír, hogy egy gyerek szandálját tönkrevágta a mozgólépcső, mit tenne akkor a csupasz lábbal?)  Akármekkora a kutya, 1-2 másodpercre szedje össze magát az illető, ha meg bernáthegyije van, meg kell kérni a kezelő személyt, hogy állítsa le a mozgólépcsőt egy időre (a vakvezető kutyáknál is ezt kellene tenni amúgy). Vagy nem kell kutyával utazni.

Az a szörnyű, hogy szegény kutya lett a vesztese ennek a felelőtlenségnek, és nem a gazdája, aki szemmel láthatóan szerette, csak fel sem fogta a hibát - na majd az állatorvos a helyére teszi  a gazdát, sajnos csak így utólag. Remélem nem veszítette el a körmeit a vizsla.

A továbbiakban pedig: nem szabad azt gondolni, hogy majd a kutya észleli a veszélyt, és tudja, mi lesz vele, ha becsípi a fog, ezért majd kapkodja a lábát. Akárcsak a gyerekeknél a szülőé, itt a gazda felelőssége, hogy ne történjen ilyen baleset. Mégis hányszor látni hasonlót, amikor csak a jószerencse akadályozza meg a súlyos sérülést! Tessék felemelni a kutyát arra az egy pillanatra!

Köszönöm, hogy elmondhattam!

Üdvözöl és további jó munkát kíván rendszeres olvasód:

Cseh Dorottya (Dee)
161 Tovább

Még a Kontrollban sem voltak ilyen figurák

Kedves Szerkesztő!

Már pár hónapja figyelemmel kísérem a blog működését, és felháborítónak tartom ezt a mentalistást ami a cégnél folyik. Lenne egy költői kérdésem. Hány utas orrát kell még betörni, hány utast kell lerúgni a járműről, hány utast kell még nyilvánosan megalázni hogy valami történjen? A BKV struccpolitikája egy cseppet sem fog változtatni a helyzeten, mivel levelek százaira egy egyszerű "no response" üzenet fogad az e-mail postafiókban. Az, hogy a BKV az utolsó mocsadék söpredéket alkalmazza ilyen munkára, az nem egy európai nagyvároshoz méltó viselkedés.

És mi még röhögtünk a Kontroll című filmen. Hát komolyan mondom azok a figurák sokkal különbek mint amik mostanában a mozgólépcsőknél és az éjszakai járatokon fellelhetők.



Egy egyszerű dologra szeretnék a levelemmel rávilágítani. Hallhattunk már több száz esetet a céggel kapcsolatban, és akárki jelent fel akárkit, akár bíróságra is viheti a dolgot , de a helyzet továbbra is változatlan. Egyszerűen mivel egy monopol cégről van szó, így nem tudunk vele mit kezdeni, pedig elsődleges megoldás a strukturális átalakítás lenne. Ha egy vezető képtelen ellátni a feladatát, és fogalma sincs arról ami az utcán történik, akkor erre a posztra nem alkalmas.

Persze a havi x milliót ugyanúgy felveszi, és meg lehet nézni azt hogy mi történik a cégen belül. Becsületükre váljék hogy a Combinora végre szereltek légkondit, legalábbis amin én utaztam volt hűtés. Viszont az ilyen apróságoktól eltekintve gyökeres változásokra lenne szükség a cég életében. Nem lehetne valahogy ezeket az eseteket felkarolni és valahogy olyan formában tálalni, hogy az hatással legye a BKV jövőbeli munkájára? Mert az embereknek véges a türelmük.

Köszönöm hogy kibontakozhattam.

Dombai András Bundi
99 Tovább

A metrók karbantartásán spórol a BKV?

A műszaki meghibásodások már nem csak a felszínen, de a föld alatt is egyre gyakrabban előfordulnak. Néhány napja írtuk, hogy a 2-es metró vonalán a 200-as pályaszámú metrókocsi hátsó ajtói nem nyíltak ki, így több utas is kénytelen volt plusz egy megállót utazni, majd vissza. A cikkhez ezt a kommentet kaptuk:

Gaeta 2008.06.10. 17:11:25

Na hurrá... Ma (10.45 körül) a 3-as metrón, Ferenciek terénél nem nyílt ki az utolsó kocsi ajtaja. (Kálvinnál meg aztán becsukódni nem akart, csak többedszeri próbálkozásra)

Szóval jó lenne erre valamit kitalálni, mert ez így nem nyerő. Ráadásul még jóval régebben is hallottam egyszer ilyet, hogy az utolsó kocsi ajtaja nem nyílt ki. Miért mindig az utolsó? A kocsik összekötésénél van valami elbaltázva?

Félek, hogy a BKV már nem csak a felszínen közlekedő járművekhez nem vesz alkatrészt (garázsban dolgozók elmondása szerint), de már a metrók karbantartásán is spórol. Persze az is lehet, hogy ez csak véletlen.
67 Tovább

Miért rendes egyik-másik biztonsági őr?

Sokat írtunk már bunkó biztonsági őrökről. Visszaszólogatóról, kiabálóról, udvariatlanról, verekedőről, és figyelmetlenről is. Gondolkodtam és rájöttem, egyik miért bántalmaz utast, a másik miért dolgozik rendesen.

Metróztam

Múlt héten, szerdán délelőtt 11-12 körül metróztam és földalattiztam a Ferenciek tere – Deák tér – Oktogon vonalon. A Deákon a biztonsági őr elkérte a bérletem. Megmutattam neki, megnézte a dátumot, visszaadta, majd további kellemes utazást kívánt. Az Oktogonon (visszafelé) szintén rendes őr volt szolgálatban, barátságosan megnézte a bérletem, majd továbbengedett. Ferenciek terén a mozgólépcső tetején ellenőrzés volt. Előkaptam a bérletem (kicsit késve), majd megmutattam az őrnek. Válaszul azt kaptam: Hajrá Brazília. Csak a villamoshoz felfelé menet esett le, hogy a Barazil sapkám miatt mondta azt, amit. Rendes volt.

Tegnap is metróztam, de akkor nem jó kedélyű, idősebb őrök fogadtak, hanem fiatal, kopasz fejű, rágózó orkok. Köszönni azt nem tudnak, mert az édes anyukájuk nem tanította meg nekik, a BKV-nál pedig ez nem elvárás. Bunkón a képedbe böfögnek, támasztják a korlátot vagy a lyukasztót, és egymással beszélgetnek. Csajokról, fociról, ami éppen jön. A bérleteden kívül minden más érdekli őket. Miért viselkednek ők így? Elhiszem, hogy nem egy álommunka, de ha egy nála jóval idősebb normálisan el tudja végezni, akkor szerintem a fiatalokban van a hiba. Ekkor  jöttem rá, hogy ezzel az ellenőrzéssel nem is lenne semmi baj, ha nem az tanulatlan, senkinek nem kellő embereket vennék fel, hanem a fentebb említett kicsit idősebb, jó kedélyű urakat/hölgyeket.

Hogy miért?

Nekik már van felelősségérzetük. Nem úgy vannak ezzel a munkával, hogy tesznek rá, majd lesz másik. Talán már ez az utolsó munkahelyük. Őket érdekli az, hogy kapnak-e utaspanaszt, mert nem akarnak kevesebb fizetést kapni, főleg nem másik munkát keresni. Valószínűleg családjuk is van, és el kell tartani őket.

Persze lehet, hogy én vagyok a hülye. De szerintem van ebben valami összefüggés.

BKV-figyelő
49 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek