Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Fejlődik az utastájékoztatás

Egy környezettudatos cég, mindig arra törekszik, hogy munkájával a lehető legkevesebbet ártson a Földnek. Így van ezzel a BKV is, aki úgy döntött, hogy az elektromos áram, és a biológiai úton soha le nem bomló kijelző helyett papírt és ceruzát fog, táblákat gyárt és így tájékoztatja az utasokat. Olvasónk egy ilyenről készített feltételt:

Lehet, hogy viccesen hangzik, de a papír és a ceruza a BKV-t tekintve igenis fejlődés, ugyanis a cég 2007-ben még ennyit sem foglalkozott a tájékoztatással:

25 Tovább

Törött kasztnival járnak a buszok

Kíváncsi lennék, ha hasonló állapotú autót vinnék vizsgáztatni, mint a BKV BPO-728-as rendszámú autóbusza, kapnék-e úgy engedélyt, hogy nem fizetem le a vizsgáztatót? Egyre érdekesebb buszok közlekednek a budapesti utakon, amik egyre rosszabb állapotban vannak. Ilyen busznak, vajon hogy adnak engedélyt?

 

Kapcsolódó postok:

Repedeznek az öreg Ikarusok

Bomlásnak indult a busz

70 Tovább

BKV: A villamosvezető és a diszpécser is hibázott

Rabbeleben néhány napja egy érdekes levéllel keresett meg minket. Panasza az volt, hogy az 1-es villamos amin utazott, két megállót is kihagyott, így az utasok sétálhattak a reggeli hidegben. A BKV kivizsgálta az esetet és megállapította, hogy a villamosvezető és a diszpécser is hibázott:

Tisztelt XY!

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat.

Az Ön által jelzett villamos megállóhelye ívben van, ezért a járművezető a szerelvény visszapillantó tükréből nem látja végig a szerelvény oldalát teljes hosszában.  A biztonságos utas cserét a megállóba telepített KRESZ tükör biztosítja, aminek a fűtése a jelzett időben nem működött, így azon a hajnali pára lecsapódott. A járművezető ennek a problémának a megoldására helytelen megoldást választott, amihez a menetirányító diszpécser is, helytelenül, a belegyezését adta.

Panaszbejelentése alapján, felhívtuk az érintett kollega figyelmét, hogy a jövőben körültekintőbben végezze munkáját.

Jelzett járművezetőt munkáltatói jogkörgyakorlója anyagi következményekkel járó felelősségre vonásban részesítette, megbeszélte vele a jövőben követendő helyes eljárást.

Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk. Reméljük, a jövőben, hasonló negatív tapasztalat nem éri utazásai során.

Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.

Budapest, 2008. november 20.

Üdvözlettel:

Szüts Katalin ügyfélszolgálat-vezető

31 Tovább

Letették az éjszakai buszról

Mit tehet az éjszakai buszon dolgozó biztonsági őr, ha az utas részeg, és nem hajlandó jegyet venni? Segítséget kér, és leteszik a következő megállóba. Sokak szerint ez az eljárás nem jogos, és felháborító. Én mégis azt mondom, hogy valahogy meg kell szabadulni a részeg és fizetni nem akaró utasoktól, aminek ez az egyik legjobb formája. Ledobni, lerúgni, megverni nem kell, viszont a buszon tényleg semmi keresnivalója.

Tisztelt BKV-figyelő!

Tegnap (2008. 11. 21. péntek hajnal 1:00 óra után) utaztam hazafelé az éjszakai 923-as járaton. Mint ismeretes, az utóbbi időben ellepték az uruk-hai-ok (gyk. ellenőrök) az éjszakai járatokat is, legalább 6-8 példány szokott egy-egy csordába tömörülni. Ezen alkalommal egészen a Nyugati pályaudvarig nem volt semmi komoly probléma, egy részeg sráccal türelmetlenkedett az egyikőjük a kelleténél kicsit jobban, de semmi tettleges. Azonban a Nyugatinál - ahol (a Margit híd felé) az éjjeli ellenőrök csapatostúl leszállnak, hogy ott az alakzatot újra felvegyék és másik vadászmezőt keressenek - történt az alábbi incidens.

Az egyik ellenőr fennmaradt, vagy mert az utas nem engedte le, vagy mert meg akarta várni, amíg az illető utas leszáll (nincs jegye és nem is vett, vagy hasonló). Ez még rendjén is volna, de az utasnak nem akaródzott leszállni, ami alapvetően ellentétes szándék volt az ellenőrével (ez jelentette a konfliktust). Jelen esetben lényegtelen, hogy jogosan akarták-e leszállásra bírni az utast (nem hallottam, csak láttam, így nem tudom pontosan mi lehetett mögötte), mert az eljárással voltak problémák. Ugyanis miután nem sikerült szép szóval, majd hangos szóval sem letessékelni, tettlegességre került sor, vagyis kézi erővel láttak neki lepakolni. Egy kicsit enyhén fogalmaztam, korrigálnék: konkrétan lerángatták, de nem csak buszról, hanem egyenesen a földre a szerencsétlent, mindezt hárman, hiszem az uruk-hai-ok csapatban harcolnak, mert kiképzésük hiányos és a nyers erőre épített. Viszont ha már lerángatták a földre, jól ott is hagyták az illetőt, nehogy véletlenül a jó szándék vádja érje őket. Megjegyzés: nem tudom, hogy részeg volt-e, vagy beteg vagy csak makacs, de még azután is a földön maradt, hogy az ellenőrök rég elmentek, és a tekintete sem volt teljesen tiszta. De az eljárás akkor sem volt emberi.

Egy utas

102 Tovább

Szakemberek a XXI. században

Sajnos Magyarországon, és Európában egyre kevesebb a jól dolgozó, ügyes kezű szakember. Az ország csak „zseniket” termel, akik már egy csavart sem tudnak rendesen a helyére rakni. Olvasónk és kisfia pont egy ilyen zseni munkájával találkozott a földalattin, melynek vérző kéz, és sírás lett a vége:

Tisztelt BKV!

Sajnálattal vegyes szégyenkezéssel közlöm, hogy ma összevéreztünk az M1-es viszonylaton egy kocsit.

Ma reggel oviba menet két gyermekemmel örömmel szálltunk be egy felújított belső terű földalatti kocsiba. Örömünk nem sokáig tartott, mert az Opera megálló előtt a kisebbik gyermekem vérző kézzel sírva fordult hozzám. A baleset okát nem kellett sokáig kutatnom.

Az ablak körüli fekete műanyag kereteket a felújítás során alumínium(?) csavarokkal rögzítették. Ezek az erőteljes becsavarás, vagy a nem megfelelő méretű csavarhúzó használata miatt kisorjásodtak. Egy ilyennel találkozott gyermekem kézfeje.

Mentségünkre legyen, hogy e gyönyörűen felújított 34. sz. kocsiban ejtett vérnyomokat

igyekeztünk a magunk lehetőségeihez mérten minél jobban eltávolítani. Sőt, az általunk összevérzett csavarról lakáskulcsom segítségével, kevés sikerrel ugyan, de megpróbáltam a sorját lekapirgálni.

Elnézést kérünk az esetlegesen a kocsiban maradt szennyeződésért, és egyúttal felajánlok a BKV Zrt. részére 5.000,- Ft-ot, hogy ezeket a csavarokat lecserélhesse.

Levelemet megküldöm a BKV-Figyelőnek is, hisz így talán nagyobb eséllyel előzhetjük meg, hogy az ovisok vérükkel szennyezzék Budapest büszkeségét, Millenniumi Földalatti Vasutat.

Üdvözlettel: immáron rendszeres levelezőjük, XY

15 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek