Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Zsebre tette az utas bérletét

Tegnap, az egyik post bevezetőjében büszkén írtam arról, hogy  a BKV biztonsági őreik megemberelték magukat. Nem verekszenek, nem látni őket a TV-ben, kevesebb a panasz. Elszóltam magam sajnos. Itt a legújabb:

Tisztelt BKV Figyelő!
 
Leírnám kálváriám történetét:
 
2008 nov.8-án történt a Ferenciek terén.Az ellenőrök kérték bemutatásra a bérleteket. BEMUTATÁSRA. Ezzel szemben kikapta kezemből a bérletemet,kivette tokjából,és zsebre tette. Majd azt mondta: "Maga nem jogosult erre a kedvezményre!"

Évekkel ezelőtt nyugdíjas bérletem kettészakadt ahogy a tokból kivettem. Tixoval megragasztottam .Ez volt a baj. Kértem vissza,nem adta. Odaadtam a nyugdíjas igazolásomat,nem jó mert ilyen akárkinek lehet. A TAJ kártyámon rajta van hogy nyugdíjas vagyok?Nincs mert 1995-ben kaptam a kártyát. Az utolsó nyugdíjas szelvényem?Nincs,lakossági számlára utalják. Kedvezményes utazásra jogosító szelvény? Nem a BKV-ra vonatkozik. Végül nehezen személyi igazolványom hatására összefirkálva visszaadta bérletem.1947 jan 5-én születtem. Nem tudják megnevelni az ellenőröket?Milyen jogon teszi zsebre az én bérletemet,amikor jogosult vagyok rá?!Normális fizetős utasokat inzultálnak és ezt nem lehet viselni! 8 napon belül csináltassak új fényképes igazolványt,mert különben mi lesz?Ő csak megkérhet,és nem itélhet el. Mert vele ellentétben másnak modora van,és tud viselkedni!

Ő a "438". Én meg egy megbántott lassan 62 éves vérnyomás beállításon lévő nyugdíjas vagyok...
 
H. Ibolya

60 Tovább

Ki szeret hányásban és ürülékben utazni?

Budapest éjszakai közlekedése és lefedettsége kiváló. Nincs még egy olyan város kis hazánkban, aminek ilyen jó lenne az esti/éjszakai közlekedése. De erre szükség is van. Többen éjszakai munkára mennek, éjszakai munka végeztével pedig haza, ami autó híján éjszakai közlekedéssel valósítható csak meg. Sajnos a kulturált emberek közé néha kulturálatlan fiatalok keverednek, akiket még a biztonságiak sem sikerül kiszűrni. Ha valaki érzi, hogy szarul van, miért nem száll le? Egyáltalán miért száll fel?

Kedves BKV-figyelő!

Minap utaztam, sajnos újfent a 973-as éjszakai gyönyörjáraton. Eddig azt hittem a 906-os, éjszakainál ocsmányabb, embertelenebb járat nincs az éjszakában a BKV-nak,de tévedtem!

Hajnalban hazafele jövet, mint ahogy azokat az alábbi képeken is láthatjátok, nem éppen emberi szállításra alkalmas környezetben utazhattam haza a Móriczról egész Budatétényig. És szeretném hangsúlyozni, ez nem egyedi eset ez péntek, szombat, vasárnap hajnalban mindig így néz ki!

 



Kérdezném én, ettől az igazán magasan művelt, BKV elnevezésű; "pénznyelő automatától" hogy mégis ezt hogyan gondolja? Nekem akinek van bérlete, (8250forintért) vagy az, aki majdnem dupla jegypénzért veszi igénybe az éjszakait az miért ilyen szolgáltatást kap?

A minimum higiéniai állapotokra miért nincs pénz 8250forintért? Egy felmosás, ablaktisztítás firkaleszedés miért nem történik meg? Hisz ez a minimum! Mert ha kimarad egy busz, várunk tovább, nem halunk bele, lerobban túléljük, késik nem okoz akkora problémát, edzve vagyunk! De könyörgöm ne hányásban, húgyban, telifirkált, hajléktalanoktól bűzlő; buszon mocskos kárpitüléseken keljen nekem (embernek) utaznom egy éjszaki buszon amire még dupla jegyárat elkérnek! Ami igazán irreálisan magas!

Mikor éri el a BKV  hogy az alap feltételeket megteremti a kulturált utazáshoz? Aminek a higiénia az első fázisa! És kérdem én: hol vannak erről az éjszakairól a csodás, kizabált bőrfejű kidobók? Merre járnak? Mert 973-ason eddig egyszer láttam biztonságit, azok is ültek és mentek haza!

Üdv: Chriss

147 Tovább

Megsz*patta az utasokat a villamosvezető

Reggel az ember nem akar mást, mint gyorsan és biztonságban eljutni a munkahelyére és az iskolába. Az 1-es villamos vezetője úgy gondolta az utasokra ráfér egy kis séta, ezért két megállóban nem állt meg arra hivatkozva, hogy az utascsere ezekben a megállókban nem biztonságos. Volt is anyázás rendesen.

Tisztelt BKV Zrt!

A mai napon (2008. 11. 03.) reggel utaztam az 1-es villamoson a Lágymányosi híd felé.

A villamos 06:20 körül érkezett a Kőbányai úti megállóba. A járművezető az utastájékoztatón közölte, hogy a leszállás nem biztonságos, az utascsere a következő megállóban fog megtörténni. A jelzőlámpa miatt lassított, majd megállás nélkül elment a megálló mellett.

Ugyanez történt Ferencváros vasútállomás megállóban is, annyi különbséggel, hogy ott a villamos fékezés nélkül haladt tovább. Rendkívül hálás voltam munkatársuknak, hogy lehetőséget biztosított egy kis sétára a Hungária körút kiváló levegőjében.

Amikor visszaballagtam Ferencváros vasútállomás megállóig (5-7 perc), csodálkozva láttam, hogy a következő villamos utascseréjét semmi sem gátolta. A szerelvényben (amelyik nem állt meg) lévő járművek pályaszáma hátúról 4130-4131. Az első kocsi számát nem tudtam megnézni.

Szeretném megtudni, mi veszélyezteti egy ködös reggelen az utasok biztonságát az említett megállókban! Az is érdekelne, hogyan sikerült ezt a veszélyt 6-7 perc alatt, a következő villamos megérkezéséig elhárítani. Van-e joga dolgozójuknak a meghirdetett menetrendet felülbírálni? Helyes-e az a gyakorlat, hogy csak a megállóba érve közli az ajtónyitás elmaradását?

Érdeklődve várom válaszukat

A járművet érvényes havibérlettel vettem igénybe, a száma: 853446

Rabbeleben

61 Tovább

Lehúzós pénztáros a Keletinél

A Keleti pályaudvaron a bérletpénztáros vagy számolni nem tud, vagy a kevesellt fizetése mellé szeretne rövid időn belül egy kis kiegészítést szerezni. Másodállás helyett inkább az ügyfeleit rövidíti meg, hol egy 100-assal, hol 800-zal. Van olyan utas, akit hülyének is néz, egymás után kétszer próbálta megrövidíteni. Két hasonló történet:

Kedves BKV-figyelő!

Régóta olvasom a blogot, de nem gondoltam volna, hogy egyszer én is írni fogok nektek. Felháborító eset történt velem október 22-én a Keleti pályaudvarnál, erről írnék néhány sort.

Itt lakom a Keleti közelében, minden hónapban itt veszem meg a bérleteimet. Egyesített bérletet veszek, mert MÁV-val is szoktam utazni, de erre ebben a hónapban nem volt szükségem, ezért sima BKV bérletet vettem. A pénztárban ülő 30-as hölgynek odaadtam a pénzt (10000 forintot) és a visszajáróval együtt odaadta a bérletet. Odébbálltam az ablaktól, nem akartam feltartani a hosszú sort, majd számoltam. Már majdnem eltettem a pénzt, amikor eszembe jutott, hogy nem egyesített bérletet vettem, hanem az olcsóbb BKV-t.

A kedves hölgy megrövidített 800 Ftal. Visszamentem szólni, erre megvádolt, hogy lenyúltam a pénzt, és hazudok, miért nem akkor szóltam, amikor ott álltam. Mondta, hogy a nyugtára is a BKV bérlet árát írta, ő biztos jól adott vissza. Kb. egy tucat ember alázott meg, és vádolt meg lopással, végül odaadta a 800 Ftot…

Ezért vegyen az ember bérletet?

Üdv: Gyuszi

43 Tovább

"A f@szomat, ez pihenőhely!”

Olvasónk szomorúan tapasztalta, hogy a busz amivel jár, már egy ideje este nem menetrend szerint közlekedik. Volt ideje a következő buszig, így bekopogott a BKV-sofőrök tartózkodójába, ahol tájékoztatást szeretett volna kérni. A címben szereplő mondat fogadta:

Tisztelt BKV!

Szomorúan tapasztalom majdnem minden este, mikor munkából hazafele a 151-es busz Kőbánya Városközponti végállomásánál, hogy a 21:17-es menetrendszerinti járat, rendszeresen 21:15-kor már nincs a megállóban. A következő járatuk közel 20 perc múlva indul újra. Azt is szomorúan tapasztaltam, hogy megpróbáltam az ott lévő pihenőjükben megérdeklődni, miért is van ez így, választ  nem igazán kaptam első nekifutásra, újabb próbálkozás után, az egyik BKV sofőr felállt TV-nézéséből, aztán közölte velem, hogy: "A faszomat, ez pihenőhely, nem reklamáció", miközben én csak érdeklődtem, nem reklamáltam! Ezek után, azt kérdeztem, hogy akkor hol lehet erre a kérdésre választ kapni. A válasz ugyanaz volt, mint az első megnyilvánulása. Sajnos elkerülhetetlen számomra a BKV használata, de javasolni tudnám a buszvezetők kommunikációs készségfejlesztő tréningjét. Szeretném, ha ezzel a jövőbe nem így kéne szembesülnöm.

Köszönettel: Katalin

118 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek