Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Műszerfalnak támaszkodva kényeztette a buszvezetőt

Olvasónk nem mindennapi eseménynek volt szemtanúja a 33-as buszon. A busz fiatal vezetője bezárkózott a vezetőfülkébe egy csinos, fiatal nővel, aki a műszerfalon támaszkodott, és időnként simogatta a sofőrt különféle testrészein. Gondolom a férfi olvasóink lettek volna a buszvezető, női olvasóink pedig a csinos hölgy helyében. De abban remélem mindenki egyetért, hogy ennek nem a fülkében van a helye.

Kedves BKV-figyelő!

2009. augusztus 9-én délután a BPI 171 frsz. 33-as jelű autóbuszon, amely 15:05-kor indult a nagytétényi végállomásról, a következőt tapasztaltam jó néhány utastársammal együtt:

58 Tovább

Nem állt ki a rossz villamossal, inkább megjavíttatta

-Mondja olvasónk, aki egy kellemes élménnyel gazdagodott a 47-es villamos vonalán. A villamossal nem volt minden rendben, de a vezető nem állt ki vele a forgalomból, hanem az albertfalvai kocsiszín mellett megállt, szerelőket hívott, és 2 perccel később tovább dolgozott, pedig ki is állhatott volna.

Pozitív sztori, de a Ganz villamosok nagyon rossz állapotára is rávilágít. Pár napja a Móricz Zsigmond körtér és a Kelenföldi pályaudvar között nekem kellett szinte minden megállóban becsukni a villamos ajtaját, hogy ne a villamosvezetőnek kelljen hátraszaladgálni. Az összes lámpát lekéstük volna.

Üdvözlet BKV figyelő!

A blogot rendszeres olvasása révén általában valamilyen problémára, hibára, balesetre koncentrálnak az írások, persze van egy két pozitív is. Most szeretném gyarapítani a pozitív tartalmat és remélhetőleg több lesz belőlük.

64 Tovább

Fényes márványra telik, mozgólépcsőre nem

Avagy a babakocsisok, mozgássérültek, öregek maradjanak otthon! Szép-szép, hogy a pesti aluljárókat végre gatyába rázzák, de a festegetés és a márványozás mellett nem lehetne őket modernizálni is? Átszállók tízezreinek az életét könnyítené meg a mozgólépcső az Örs vezér téri aluljáróban:

Tisztelt érintettek!

Megkezdődött a budapesti aluljárók felújítása.

Ennek természetesen mindenki nagyon örül, hiszen némelyik aluljáróban harmadik világbeli állapotok uralkodnak. Az Örs vezér téren keresztül közlekedek nap mint nap, így pontosan tudom milyen látványt nyújtanak a hajléktalanok, akik komplett bolhapiacot működtetnek, mérhetetlen szemetet, ürüléket és ezzel együtt bűzt hagyva maguk után. Vagy az alkalmi árusok, akik cigaretta csikkeket és szemetet dobálnak el. Ez a Főváros, a XIV. és X. kerület vezetésének és a rendőrségnek együttes felelőssége és szégyene.

Visszatérve a felújításra; az Örs vezér téri aluljáró felújításának teljes költsége sajtóból származó információk alapján 70 millió forint körül van. Ezért kapunk világos bézs színű járólapot, amit az ember a lakásában sem szívesen rak le, mert tudja, hamar koszolódik, nem praktikus. Érdemes megnézni már jelen félkész állapotában, igénytelen, foltos valami, nem szívesen néz rá az ember. A falakra részben új márvány kerül, részben az eddigi felületet tisztítják meg. Ami néhány napig szép is lehet, de a tervezett térfigyelő rendszer ellenére néhány héten belül úgyis telefirkálják a graffitisek.

86 Tovább

Szalainé csak kétmillióval keresett kevesebbet, mint az amerikai elnök

A neten napok óta kering egy levél, aminek írója összehasonlította, hogy mennyit keresnek a különböző állami vállalatok vezetői, és a nemzeti bankok elnökei nálunk és az államokban. Ebből kiderül, hogy a magyar, rosszabbul dolgozó vezetők többet kapnak, mint amerikai kollégáik, és azt is megtudhatjuk, hogy Obama alig 40 százalékkal keres többet, mint egyes vezetők a közlekedési vállalatnál. (Ha összehasonlítjuk a két munkát, azt is mondhatnánk, hogy kevesebbet keres).

Az, hogy a Magyar Nemzeti Bank elnöke háromszor többet keres, mint a Federal Reserve elnöke, az Magyarországon teljesen normális dolognak számit. De, hogy a BKV menedzsmentjének egyik tagja 100 millió Ft végkielégitést kapjon, az azért már túlzás. Nem kicsit, nagyon! Egyébként a kalkuláció alapja az a havi 4 azaz négy millió forintos jövedelem volt, ami a fizetésből és más juttatásokból jött össze.

Gondoltam egy merészet és utána néztem, vajon Amerikában mennyit keresnek az állami vállalatok menedzserei, ezen belül is a személyzeti osztály (Human Resources) vezetői, különös tekintettel a közlekedési vállalatokra.( Public Transportation). Itt most mindenki vegyen egy mély levegőt, mert később nem fog kapni, az biztos!

118 Tovább

30 perccel a baleset után jött a mentő

Ugye a BKV buszaiba eddig azért nem kellett elsősegély nyújtó felszerelés, mert a BKV járműveihez hamar kiér a mentő, illetve a BKV gyorsreagálású egységei is pillanatok alatt ott vannak a balesetnél. Olvasónk szemtanúja volt egy 74-es troli és egy részeg találkozásának. Lenti levelében leírja, milyen gyorsan ért ki a mentő és a gyorsreagálású egység a balesethez, persze nem az Ő hibájukból, csupán elfelejtettek szólni nekik. Levél végén található egy idézet az Nemzeti Közlekedési Hatóság leveléből.

Kedves BKV-figyelő!

Olvasom a blogot és mindig csak bólogatok h igen, igen, velem is megesett, láttam már ilyet stb. az elmúlt héten viszont 2 nagyon durva esettel is találkoztam. HIHETETLEN! Kedden olyan fél 7 fele este egy matt részeg férfi az Almásy térnél úgy döntött h kiveti magát a 74-ess troli elé, persze nem direkt, csak nem tudott járni. Troli oldalról kicsit elkapta, (folyt egy kis vér, horzsolások stb. de mint mindig a részeg ebből semmit sem fogott föl papírja persze nincs, miért is lenne nála)

82 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek