Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Rossz tájékoztatás, szétszórt milliárdok

Olvasónk 12 pontban foglalta össze a panaszát és észrevételeit a céggel kapcsolatban. Megemlíti a rossz utatájékoztatást, a szétszórt milliárdokat és külföldi példákat ír, hogy lehet ezt másképp is csinálni. Ha a BKV a tanácsadásokra és a végkielégítésekre költött milliárdokat az utasokra (étrsd: takarításra, karbantartásra) fordítaná, messze nem lenne ennyi probléma a BKV-val. Mindenki döntse el, egyetért-e vele.

Tisztelt BKV-figyelő!

Nagyon örülök, hogy rátaláltam blogjára, ahol a BKV-val kapcsolatos észrevételeket gyűjti, hiszen számtalan bejelentéssel éltem az ügyfélszolgálat felé, amire mindig kaptam érdemtelen válaszokat.

Észrevételeim az alábbiak:

1/ A buszok vezetői nincsenek tisztában a kettős megállók jelentésével. Az a korábban érkező busz véletlenül sem várja be a közvetlenül mögötte érkezőt, hogy lehetőséget adjon az utasoknak az átszállásra, hanem azonnal húz ki a megállóból, az utasa csak várakozzék. Pld. Bah csomópont 8,112,40-es buszok, valamint a Sasadi úti megálló minden érintett buszjárata.

61 Tovább

Majdnem kiesett a busz ablaka

Nem meglepő olvasónk levele. A BKV-figyelő 2 éve alatt volt itt már minden: utasok fejére eső lámpa, lyukas padlójú, darabokra hulló busz, de a kiesni készülő ablak sem ismeretlen az olvasók számára. Ilyen panaszból jön most még egy. A kép olvasónk illusztrációja.

Szia Figyelő!

Azt hiszem ma (08. 06.) találkoztam idáig az egyik legveszélyesebb busszal. Egy olyan Ikarus 412-n volt szerencsém utazni, amelyiknek az egyik üléseknél lévő ablaka majdnem kiesett. Az alábbi ábrán pirossal jelöltem azt a részt, ahol az üveg nem volt az alvázhoz rögzítve és a rázkódásnál az üveg teteje annyira kilengett, hogy akár a hüvelykujjam is befért volna, talán egy erősebb nyomásra (valaki nekidől) ki is esik onnan az egész.. Narancssárgával azt a részt jelöltem, ahol nem láttam, hogy rögzítve van-e. Természetesen szóltam a vezetőnek, aki annyira nem volt rajta meglepődve és azt mondta, hogy majd a végállomáson megnézi. Reméljük nem történik baleset!

77 Tovább

13+1 dolog amit imádunk a BKV-ban

Olvasónk 14 pontban szedte össze, hogy miért imádja a BKV-t. Gábor ír a drága bérletről, az ingyen utazó hajléktalanokról, a KRESZ-re tojó buszvezetőkről, és a hátrányos helyzetben lévőkről is. Többit pontokba szedve itt találod:

1. Imádom, hogy a nem minimálbérem adójából kapott pénzzel és havonta az adózott pénzemből vett bérlettel hozzájárulhatok a felsővezetők végkielégítéséhez, akik az irodában töltött idő alatt sem keresnek keveset. Ha ez kevésnek bizonyul, tőke injekciót kérnek az államtól.

2. Imádom, hogy az utazást intenzív testszaggal kedvezményesen, esetleg ingyen lehet igénybe venni.

3. Tetszik, hogy a BKV-nál teljesen szabályos, hogy a bérlet árát tollal áthúzzák és emelés esetén azt átírják.

4. Imádom, hogy bevezették a nem légkondicionált járműveken is, hogy csak azokat az ajtókat nyitják ki ahol jeleztek, még 30 fok felett is. Így gátolva a szellőzést a megállóban és abszolválva, a finn szauna hőmérsékletét egyes járatokon.

51 Tovább

120 ezres büntetésről hazudik a BKV ügyvédje

A BKV ügyvédje szerint olvasónk 5 éves fia unalmas perceiben egyedül utazgat és bliccel a metrón, a Nagykörúti villamosokon és a 7-es buszon. Az ügyvéd szerint a gyerek személyi igazolvánnyal igazolta magát, pedig nincs is neki, ráadásul ingyen utazik. Az utas levele alant:

Kedves BKV-figyelő!

Hétfő reggel kinyitottam a postaládát és találtam benne egy borítékot. A blogon is ismert ügyvédi iroda küldte címzett az 5 éves kisfiam volt. Az ajtóig menet elolvastam és az áll a levélben, hogy a gyerekem az utóbbi néhány hónapban rendszeresen bliccelt a 4-6 villamoson, a 2-es és a 3-as metrón illetve a 7-es buszon. Ez több okból is érdekes:

153 Tovább

Mit lát először a külföldi? -Utazás a 200E buszon

Mit lát a városból és az itteni tömegközlekedésből egy turista, ha a Ferihegyi repülőtérről a 200E busszal közelíti meg a várost? Olvasónk kipróbálta a 200-as buszt, és azt is megnézte, mi fogadja a turistát, külföldi példákat is ír:

Kedves BKV-figyelő!

Pár napja jöttünk haza egy nagyon kellemes görögországi nyaralásból és hát mit ad Isten rákényszerültünk autó hiányában, hogy igénybe vegyük a BKV 200E járatának kellemesnek igencsak nem mondható szolgáltatását, lévén hogy repülővel jöttünk és Ferihegy 2-ről ezzel lehet eljutni metró közelbe. Lehet hogy mi kényelmesedtünk el Krétán, de úgy gondolom, hogy ha egy görögországi szigeten, ahol bár fokokban tényleg melegebb van, mint Magyarországon, ámbátor a hőérzet jóval kellemesebb ott, mint itthon, akkor legyen már az a minimumok minimuma, hogy egy nemzetközi repülőtérről Budapestre közlekedő járaton van egy nyavajás légkondícionáló. Krétán a legkisebb faluba közlekedő helyijáraton is ez egy alapvető szolgáltatás. Tudom turizmus miatt ott nagyon fontos, na de kérem szépen, hát tán Ferihegyre nem jönnek turisták? Innen mindenki csak elrepül és csak magyarok térnek mindig vissza? Felszállunk a buszra és mindenkiről patakokban csorog a víz, csak azért mert az egyébként szinte vadonatúj Volvo buszon nincs, vagy nem kapcsolja be a sofőr a legkondícionálót? Hát hol élünk mi?

105 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek