A járművön tartózkodó BKV-s főellenőrök arra lettek figyelmesek, hogy a férfi két, kezeletlen jeggyel utazó külföldivel szemben intézkedett, a pótdíjról azonban - szabálytalanul - nem adott elismervényt, a turistáktól kenőpénzt fogadott el.
A két főellenőr figyelte és követte a férfit, majd egyikük a korrupt BKV-dolgozót vonta felelősségre, míg a másik a külföldieket kérdezte a történtekről. A korrupcióra fény derült, a szabálytalanul eljáró ellenőrt a rendőrség őrizetbe vette. A főellenőrök és a külföldiek tanúként vesznek részt az eljárásban.
A BKV a rendőrségi vizsgálat után megteszi a szükséges munkajogi lépéseket.
(MTI - Metropol)
Korrupt BKV-ellenőrt fogtak a 7-es buszon
Alvállalkozónál vett bérletet, a rendőrségen találta magát
Olvasónk elkövette azt a hibát, hogy viszonteladótól vett BKV bérletet, melyről nem kért számlát. A kutyaólban ülő pénztáros hamis bérletet adott neki, emiatt a 3-as metrón elkapták, ahonnan rendőrök vitték el, és 5 órán át tartották fogva. Íme a levele:
Sziasztok!
A BKV-figyelőn megjelent "Hamis bérletet árulnak a kutyaól pénztárakban" c. blog bejegyzés olvastán úgy döntöttem, hogy én is publikálom a velem történteket. Történt ugyanis, hogy jún. 24-én egyik barátommal tartottam hazafelé a 3-as metróval, leszálltunk a Nyugat pályaudvarnál ahol a mozgólépcső tetejénél ellenőrök munkálkodtak. Mint ahogy máskor is elővetem a pénztárcám és mutatom a bérletemet az ellenőrnek, aki kivetette velem a tárcámból, hogy jobban megnézze.
Előbb elment az éjszakai busz
Talán a HÉV és a metró a két olyan jármű, ami még menetrend szerint közlekedik. Utóbbi is csak akkor, ha éppen nem kap lángra a vonat két megálló között, vagy nem futkorásznak utasok a síneken. Olvasónk éjszakai busszal szeretett volna utazni néhány napja, de lemaradt róla, ugyanis az a menetrendben kiírtaknál jóval előbb elment:
Helló!
Tegnap este(07.14) barátom legénybúcsúja után tartottunk hazafelé, és úgy terveztük, hogy a 931-es éjszakait az Arany János utcánál elkapva, azzal hazautazunk. A 931-esről érdemes tudni, hogy óránként közlekedik, és arra amerre én lakom, nincs más éjszakai busz, tehát ha ne adj'isten lekések egyet, vagy várok egy órát, vagy marad a kb. egy órás séta a Mechwarttól a 11-es busz vonalán, majdnem a végállomásig...
Idén sem utazhatunk még az Alstom metrókon?
A Fehér úti kocsiszínben már tudják, hogy az új Alstom metrók miért „hibásodnak meg” folyton, és miért nem futja az első vonat a próbaköröket. A metróvezetők arról beszélnek, hogy az Alstom projekt vezetője teljesen véletlenül a BKV Vasúti Járműjavító Kft. egyik magas beosztású tagja, akinek érdekében állhat, hogy az új metrók minél később álljanak forgalomba. Hogy miért?
Minél később állnak ki az Alstom metrók, annál többet futnak a régi vonatok, amiket nagyjavításra kell vinni, alkalmanként 10 millió forintért. Bízom benne, hogy innen már mindenki össze bírja rakni a képet, nem kell elmagyaráznom, hogy ebből a néhány millióból így kiknek jut egy kis zsebpénz. Próbáltam kérdezősködni a BKV-nál, de senki nem tud semmit, csak néhány kocsiszínben dolgozó állítja a leírtakat.
Ezek után senki ne higgye, hogy a Nemzeti Közlekedési Hatóság által talált hibák tényleg valósak. A fékcsövek sem maradnak csak úgy a szakemberek kezében, ha előzőleg nem csavargatja ki őket valaki…
Lényeg a lényeg, ha emberünk tovább húzza az időt elképzelhető az is, hogy csak jövő tavasszal utazunk először az Alstom metrókon, feltéve ha befér majd az alagútba.
Szépek, de semmire sem jók a BKV megállók
Néhány hete megdicsértem a Kálvin téri új villamosmegállót, mert szerintem a város egyik legszebb megállója lett. Egy hátránya van, mégpedig az, hogy nem jó semmire. Csillogni csillog, de sem az eső sem a szél ellen nem véd, és mivel a teteje is üvegből van, a nap is átsüt rajta. Olvasónk véleménye a megállókról:
Kedves Mihály!
Van egy észrevételem: nem tudom feltűnt-e már valakinek, hogy az újonnan épült BKV megállók nem töltik be a funkciójukat, ugyanis, se esőtől, se széltől nem védenek (nincs oldal faluk), sőt még árnyékot sem adnak, ugyanis újabban üveg vagy plexi tetővel rendelkeznek. Az ülő helyek hiányát már nem is említem.
Utolsó kommentek